۵ سالن مجلل مسکو که در آنها می‌توانید به تماشای کنسرت‌ها، رقص‌ها و پرفورمنس‌ها بروید

جاذبه‌های گردشگری مسکو
۵ سالن مجلل مسکو که در آنها می‌توانید به تماشای کنسرت‌ها، رقص‌ها و پرفورمنس‌ها بروید

مسکو شهر شادی‌های بی‌پایان، شهر شلوغ بناها و یادبودها، شهر پادشاهان و تزارها، شهر گنج‌ها و رازها یکی از باشکوه‌ترین شهرهای جهان برای مسافران است. شهر پر رویدادی که حوصله‌ی مسافرانش را سر نمی‌برد و روزهایی به یاد ماندنی برای آنها می‌سازد. در سفر با تور روسیه به این شهر اگر به دنبال مکان‌هایی عالی برای برای دورهمی و داشتن شب‌های فراموش ناشدنی هستید. همراه ما باشید تا ۵ سالن مجلل این شهر که انواع کنسرت‌ها، رقص‎ها و پرفورمنس‌ها در آنها برگزار می‌شود را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- The tchaikivsky concert hall


یک سالن باشکوه، زیبا، بزرگ و هیجان‌انگیز برای آنها که عاشق موسیق کلاسیک هستند. برای آنها که می‌خواهند بهترین قطعات موسیقی دنیا که توسط بهترین ارکسترها و بهترین رهبران به اجرا درمی‌آیند را ببینند. برای آنها که می‌خواهند مسکو را طور دیگری در خاطرشان ثبت و بازآوری کنند. برای آنها که می‌خواهند در یک شب از سفر خود به مسکو بهترین لباس‌های رسمی‌شان را بپوشند و بروند به تماشا. تماشای رنگ و نور و صدا. صداهایی که وقتی به گوش و ذهن وارد شوند دیگر خارج نمی‌شوند و همیشه نغمه‌هایی خوش در گوش می‌نوازند. این مکان یکی از مهمترین سالن‌های کنسرت در جهان است که شهرتش فقط محدود به مسکو و کشور روسیه نمی‌شود بلکه آوازه‌اش در سراسر اروپا و جهان پیچیده است. در سفرتان با تور مسکو اگر هزینه‌ی سفر چندان برایتان مهم نیست و می‌توانید بلیت‌های گران قیمت تهیه کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این سالن بروید و به تماشای بهترین اپراها و باله‌ها و دیگر انواع پرفورمنس‌ها بنشینید.

 

۱۰ تفریح و فعالیت عاشقانه که در یک سفر رمانتیک به مسکو می‌توانید انجام بدهید

 

 

 The tchaikivsky concert hall

 


نشانی: میدان ترومپه 31/4

 


۲- The Tchaikovsky conservatory of Moscow


در دنیای موسیقی، در طیف علاقه‌مندان تا نوازندگان، هیچکس پیدا نمی‌شود که نام چایکوفسکی به گوشش نخورده باشد. هیچکس پیدا نشده است که موسیقی‌های او را شنیده باشد و شیفته‌ی او نشده باشد. هیچکس پیدا نشده است به شهر مسکو برود و نشانی از او نگیرد. در سفرتان به این شهر اگر می‌خواهید به بهترین کنسرواتوآر آن بروید باید به اینجا که نام چایکوفسکی را یدک می‌شود بروید. جاییکه یک شب رویایی و شگفت‌انگیز از همنشینی موسیقی و صداها برایتان به وجود می‌آورد. در تمامی شب‌های سال در این سالن بهترین نوازندگان این شهر به رهبری بهترین ارکسترها، بهترین قطعات کلاسیک دنیا را می‌نوازند.

 

 

 The Tchaikovsky conservatory

 


نشانی: خیابان بولشایا نیکیتسکایا 6/13

 


۳- Barvikha luxury village concert hall


۷۵۰ صندلی در یک مکان فوق‌العاده، ساخته شده از چوب و سنگ در شهر مسکو وجود دارند که یکی از بهترین و به یادماندنی‌ترین بناهای این شهر را بسازند. جاییکه توسط یک معمار درجه یک ایتالیایی طراحی شده است. هرشب در این سالن می‌توانید شاهد بهترین پرفورمنس‌های شهر مسکو از بهترین هنرمندان این شهر باشید. بهترین باله‌ها، رقص‌ها و انواع موسیقی پرفورمنس‌ها و تئاترها در این سالن برگزار می‌شوند تا این سالن هرشب مملو از شهروندان و گردشگران ثروتمند شهر مسکو باشد. در سفرتان به مسکو حتما برنامه‌های درحال برگزاری در این سالن را از طریق سایتش پیگیری کنید و یک شب به تماشای آنها بروید.

 

بهترین کافه‌های هنری شهر مسکو؛ برای آنها که عاشق عکاسی کردن و ثبت لحظات ویژه‌اند

 

 

 Barvikha luxury village

 


نشانی: روبلوو آسپنسویه شوسه 8

 


۴- The crocus city hall


یکی از بهترین سالن‌های شهر مسکو که در آن می‌توانید به تماشای بهترین رقص‎ها و باله‌ها بروید همین سالن است. جاییکه در نسبت با سالن‌های مجلل شهر مسکو بلیت‌های ارزان‌تری دارد اما برنامه‌هایش چیزی از آنها کم ندارد. جاییکه شما را به شگفتی وامی‌دارد. چرا که بهترین بالرین‌های دنیا در آن به اجرای برنامه می‌پردازند. در سفرتان به مسکو هرشب از ساعت ۷ به بعد برای تماشای بهترین برنامه‌های فرهنگی ملی و بین‌المللی روسیه می‌توانید به این سالن تشریف ببرید. جاییکه شهر مسکو را از طریق صداها، رقص‌ها و بدن‌ها در خاطرتان شما ثبت می‌کند.

 

 

 The crocus city hall

 


نشانی: خیابان مژدوناروندانایا 20

 


۵- Izvestiya hall


یک مکان فوق‌العاده و عام‌تر نسبت به سایر سالن‌های کنسرت و رقص در مسکو. چرا که هنرمندان موسیقی پاپ نیز در آن به اجرای برنامه می‌پردازند. در سفرتان به مسکو اگر به دنبال بهترین موسیقی‌های محلی، ملی و بومی روسیه هستید باید به این سالن تشریف ببرید. جاییکه هنرمندان سرشناس مسکو در آن به اجرای برنامه می‌پردازند.

 

 

 Izvestiya hall

 


نشانی: خیابان پوشکینسکایا 5

۲۳ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران