گردشی هنرمندانه در سالن‌های درجه یک تئاتر مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
گردشی هنرمندانه در سالن‌های درجه یک تئاتر مسکو

مسکو یکی از هنری‌ترین و دیدنی‌ترین شهرهای دنیاست که باید آن را دید و ساعت‌ها زیر آسمانش رفت و آمد کرد. شهری پرجمعیت که بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها را در خود دارد. شهری که با بهترین هتل‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. شهری پر از رویداد با جذاب‌ترین جاذبه‌های تاریخی و سلطنتی. شهری با هوای سرد و نوشیدنی‌های گرم. در سفرتان با تور روسیه  به این شهر اگر به دنبال گردش‌های هنرمندانه هستید همراه ما باشید تا شما را به سالن‌های تئاتر این شهر راهنمایی کنیم.

 


۱- Bolshoi Theatre


یک تئاتر قدیمی و بزرگ برای دیدن نمایش‌های مربوط به تاریخ روسیه. نمایش‌هایی که وحشت دوران استالینی را به تصویر می‎‌کشند و از خلال سختی‌ها و مشکلات، زیبایی‌های هنرمندانه را می‌سازند. این تئاتر یکی از مکان‌های لاکچری مسکو به حساب می‌آید و قیمت بلیت‌هایش چندان ارزان نیست. در این تئاتر همچنین می‌توانید انواع رقص‌ها و باله‌های باشکوه را نیز نگاه کنید و یک خاطره‌ی ماندگار از سفر به مسکو برای خودتان بسازید. این تئاتر در میدان تئاترانالیا شهر مسکو واقع شده است.

 

۷ سینمای خاص شهر مسکو که بهترین فیلم‌های روسی و روز دنیا را درآنها می‌توانید تماشا کنید

 

 

 Bolshoi Theatre

 


۲- Maly Theatre


در سفرتان به مسکو اگر می‌خواهید نمایشنامه‌های چخوف و پوشکین را ببینید و به یک تئاتر باشکوه و لوکس بروید می‌توانید این سالن را انتخاب کنید. جاییکه نمایشنامه‌های رئالیستی را به صحنه می‌برند و یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های تئاتر شهر به مسکو به حساب می‌آید. در سفرتان به این شهر اگر صرفه‌جویی مالی ندارید به شما توصیه می‌کنیم حتما یک شب لباس‌های شیک بپوشید و به این سالن تئاتر بروید.

 

 

 Maly Theatre

 


۳- Moscow Art Theatre


یک تئاتر قدیمی و شناخته شده که تاریخ تاسیسش بازمی‌گردد به سال ۱۸۹۸ میلادی. تئاتری که استانیسلاوسکی، کارگردان بزرگ تئاتر در آن کار کرده است و یکی از مکان‌های عالی مسکو برای گشت و گذار هنرمندانه به حساب می‌آید. جاییکه در آن تلفیقی از نمایش‎های مدرن و سنتی به نمایش گذاشته می‌شود و یکی از مهمترین مکان‌های مسکو برای تئاترهای آزمایشگاهی و تجربی به حساب می‌آید. اگر اهل هنر تئاتر هستید به شما توصیه می‌کنیم در سفر به مسکو حتما به این سالن نمایش تشریف ببرید.

 

۵ سالن مجلل مسکو که در آنها می‌توانید به تماشای کنسرت‌ها، رقص‌ها و پرفورمنس‌ها بروید

 

 

 Moscow Art

 


۴- Sovremennik Theatre


اگر می‌خواهید به دیدن بهترین و جوان‌ترین بازیگران تئاتر روسیه بروید این سالن را باید برای نمایش دیدن انتخاب کنید. جاییکه غالبا متون رئالیستی در آن اجرا می‌شود. بنابراین اگر به زبان روسی مسلط نیستید این تئاتر شاید برای شما چندان مناسب نباشد. تئاتری که در بلوار چیستوپرودنی ۱ قرار دارد و بیشتر شهروندان و علاقه‌مندان به هنر در مسکو به دیدن آن می‌روند.

 

 

 Sovremennik

 


۵- Theatre of nation


یک تئاتر مدرن و جدید که در آن جدای از نمایش‌های روسی، نمایش‌های دیگر فرهنگ‌ها و ملل نیز اجرا می‌شوند و این سالن بیش از آنکه یک تماشاخانه به حساب آید یک مرکز تبادلات فرهنگی به حساب می‌آید. سالنی که در آن انواع رقص‌ها و باله‌ها به علاوه‌ی نمایش‌های رئالیستی اجرا می‌شود و در سفرتان به مسکو اگر شانس با شما یار باشد می‌توانید نمایش‌های لهستانی، آلمانی و فرانسوی نیز در آن ببینید.

 

۱۰ گالری معروف مسکو که در آنها می‌توانید به تماشای هنرهای معاصر این شهر بنشینید

 

 

 Theatre of nation

 


۶- Gogol Centre


یک مکان فرهنگی و هنری منحصر به فرد در مسکو که با رفتن به آن می‌توانید بهترین تئاترهای پست دراماتیک را در آن ببینید. تئاترهایی که از تلفیق هنرها به وجود آمده‌اند و امروزه در سراسر جهان جزو نمایش‌های پرطرفدار به حساب می‌آیند. تئاترهایی که یک شب متفاوت و خاطره‌انگیز از حضور در مسکو برایتان می‌سازند. در این سالن همچنین می‌توانید به دیدن موسیقی پرفورمنس‌ها نیز بروید و فرصتی برای تماشای دیگر گونه‌های اجرایی برای خودتان فراهم آورید.

 

 

Gogol Centre

 


۷- Praktika Theatre


یک تئاتر کوچک اما مهم در شهر مسکو که در میان جوانان این شهر بسیار پرطرفدار است. تئاتری که در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده است و یکی از مراکز آزمایشگاهی تئاتری مهم در مسکو به حساب می‌آید. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید نمایش‌های رادیکال را تماشا کنید و از کارهای هنرمندان جوان این شهر مطلع شوید. این تئاتر در بولشوی کوزیخینسکی ۳۰ شهر مسکو واقع شده است.

 

پارک‌های زیبای مسکو؛ به‌دور از هیاهوی شهر ریلکس کنید و از طبیعت لذت ببرید

 

 

Praktika Theatre

۱۴ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران