۸ تفریح زمستانه که در روزهای سال نو میلادی در شهر مسکو می‌توانید انجام بدهید

جاذبه‌های گردشگری مسکو
۸ تفریح زمستانه که در روزهای سال نو میلادی در شهر مسکو می‌توانید انجام بدهید

مسکو یکی از شلوغ‌ترین و زیباترین شهرهای دنیاست. شهری همیشه سرد و همیشه بیدار زیر نورهای زرد گرما بخش. شهری با بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها که درهایشان تا دیر هنگام به روی مشتریانشان باز است. شهری پر انرژی در میان یخبندان‌ها و سرما. شهر پالتوهای رنگی و بخار. بخارهایی که هرم نفس‌های گرم تولید می‌کنند. اگر می‌خواهید سال نو میلادی را در یکی از بهترین و خاص‌ترین شهرهای دنیا جشن بگیرید . همراه ما باشید تا ۸ تفریح زمستانی که در روزهای گشت و گذارتان با تور روسیه  در این شهر می‌توانید انجام بدهید را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- اسکی روی یخ


اسکی روی رینگ یخ یا پاتیناژ یکی از تفریحات مورد علاقه‌ی مردمان این شهر است. برای همین به اکثر مراکز خرید یا مراکز ورزشی این شهر اگر تشریف ببرید رینگ‌های شبه یخ یا یخ را می‌توانید ببینید که مناسب پاتیناژ هستند. با رفتن به این شهر در روزهای سرد زمستانی و سال نو میلادی اگر علاقه‌مند رقصیدن هستید می‌توانید به این پیست‌ها تشریف ببرید و اسکی روی یخ را تجربه کنید. اگر هم خودتان از اسکی کردن می‌ترسید می‌توانید به تماشای انواع رقص‌ها و باله‌های رقصنده‌های درجه یک این شهر بنشینید و لذت ببرید.

 

۷ مرکز خرید بزرگ و مجلل مسکو؛ شهر تفریح‌های هیجان‌انگیز و خوش‌گذرانی‌ها

 

 

 اسکی روی یخ

 


۲- گشت و گذار در پارک گورکی


پارک گورکی یکی از زیباترین و بهترین پارک‌های این شهر است که در تمامی فصول مختلف سال گردشگران را به خودش می‌کشاند. پارکی پر از درختان رویایی و جادویی که در روزهای سرد سال نو، لایه‌های یک دست سپید برف روی آنها را می‌پوشانند. پارکی که رودخانه‌ی مسکو در آن واقع شده است و خیلی‌ها برای تماشای این رودخانه به پارک گورکی تشریف می‌برند. در سفرتان به مسکو در روزهای سال نو به شما پیشنهاد می‌کنیم پالتوها و کلاه‌هایتان را بپوشید و بروید به قلب این پارک. جاییکه می‌توانید ساعت‌ها در آن قدم بزنید و بهترین و گرمترین قهوه‌ها و نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید و لذت ببرید. همچنین می‌توانید عکس‌های یگانه و خاص از سفرتان به مسکو با رفتن به این پارک از خودتان بیندازید.

 

 

  پارک گورکی

 


۳- به مرکز Planetarium بروید


در روزهای سرد مسکو می‌توانید به یک مرکز رویایی و جادویی بروید و در آن به صورت مجازی سفر کنید به نقاط شناخته نشده‌ی هستی. چرا که دنیای تکنولوژی و الکترونیک است اینجا. جاییکه راهنماها و بازی‌های آن نه فقط به زبان روسی بلکه به زبان چینی، انگلیسی و آلمانی نیز مسلط هستند و یک روز خاص و مفرح را برای شما می‌سازند.

 

 

 Planetarium

 


۴- به سالن تئاتر استانیسلاوسکی بروید


سالن تئاتری مجلل و بزرگ به نام استانیسلاوسکی یکی از بزرگترین کارگردانان تئاتر جهان که اهل این شهر است در مسکو ساخته شده است تا نه تنها در شب‌های زمستانی و سرد سال که در شب‌های تابستانی نیز یکی از شلوغ‌ترین و باشکوه‌ترین نقاط این شهر باشد. جاییکه می‌توانید در آن انواع باله‌ها و تئاترهای بزرگ را به تماشا بنشینید و یک شب متفاوت در زندگی‌تان برای خودتان بسازید. شبی که در آن بهترین لباس‌هایتان را می‌پوشید و یک تفریح لاکچری و فرهنگی انجام می‌دهید.

 

۱۰ تفریح و فعالیت عاشقانه که در یک سفر رمانتیک به مسکو می‌توانید انجام بدهید

 

 

 سالن تئاتر استانیسلاوسکی

 


۵- به موزه Soviet Arcade Machine بروید


اگر به همراه خانواده و فرزندان نوجوان‌تان در روزهای سال نو و سرد سال به مسکو رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این موزه سر بزنید. چرا که این موزه یک مرکز بازی‌های هیجان‌انگیز برای نوجوانان و جوانان به حساب می‌آید و با رفتن به آن می‌توانید بازی‌های گروهی و فردی جالبی که هیچگاه در عمرتان انجام نداده‌اید را انجام بدهید. مرکزی که عصرها و شب‌های سرد این شهر را برای گرم می‌کند.

 

 

 موزه Soviet Arcade Machine

 


۶- مسابقات هاکی روی یخ را از نزدیک تماشا کنید


هاکی روی یخ یکی از مهیج‌ترین ورزش‌های دنیاست اگر از نزدیک تماشا کنید. ورزشی پر زد و خورد و پر سرعت که حال و هوایتان را عوض می‌کند. ورزشی هزار برابر پیش‌بینی ناپذیرتر از فوتبال. ورزشی که در مسکو زیاد شرط بندی روی آن انجام می‌شود. برای تماشای این ورزش یخی می‌توانید به قصر یخی CSKA بروید و لحظات فراموش ناشدنی برای خودتان بسازید. بلیت تماشای این مسابقات چندان ارزان نیست اما مطمئن باشید ارزشش را دارد که بروید و شب‌های سرد این شهر را داغ به صبح برسانید.

 

 

 هاکی روی یخ

 


۷- به موزه‌ی هنرهای معاصر مسکو بروید


اگر علاقه‌مند به تماشای هنرهای معاصر این شهر هستید، اگر اهل هنر و گالری گردی هستید، اگر می‌خواهید با آثار هنرمندان بزرگ روز دنیا و کشور روسیه آشنا شوید باید به این موزه تشریف ببرید. جاییکه همه روزه درهای آن از ساعت 2 ظهر تا 9 شب به روی بازدیدکنندگانش باز است تا نگاه آنها را با هنر مدرن و پست مدرن آشنا کند.

 

مشهورترین رستوران های مسکو که بهترین غذا را در آنها می‌خورید

 

 

 هنرهای معاصر مسکو

 


۸- در میدان سرخ شب‌گردی کنید

میدان سرخ شهر مسکو یکی از معروف‌ترین و تاریخی‌ترین میدان‌های جهان است که در سفر به این شهر حتما باید از آن دیدن کنید. میدانی که شب‌ها شور و حال و رنگ و نور یه خودش می‌گیرد و بیشتر مردمان این شهر و گردشگران را برای شب‌گردی و قدم زدن به خودش می‌کشاند. میدانی که ریتم و صداهای آدم‌ها و ماشین‌هایش گردشگران این شهر را اغوا می‌کند.

 

 

میدان سرخ

 

۲۰ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران