۱۰ تفریح و فعالیت عاشقانه که در یک سفر رمانتیک به مسکو می‌توانید انجام بدهید

جاذبه‌های گردشگری مسکو
۱۰ تفریح و فعالیت عاشقانه که در یک سفر رمانتیک به مسکو می‌توانید انجام بدهید

مسکو شهر زیبایی‌های بی‌اندازه، شهر بناهای باشکوه، شهر موزه‌ها و هنرها، شهر کافه‌ها و رستوران‌ها یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای جهان به حساب می‌آید که می‌شود شبانه‌روزی عاشقانه در آن سپری کرد. شهری که چه در فصل‌های سرد و برفی سال و چه در فصل‌های گرم و آفتابی سال پر از مکان‌هایی برای بازدید و خاطره ساختن است. در سفرتان با تور روسیه به این شهر اگر به دنبال تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز عاشقانه هستید. همراه ما باشید تا ۱۰ فعالیت رمانتیکی که می‌شود در این شهر انجام داد را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- پیکنیک در پارک گورکی


پارک گورکی یکی از معروف‌ترین پارک‌های شهری مسکو به حساب می‌آید که هر روز پر از شهروند و گردشگر است. پارکی که در پناه درختان سر به آسمان کشیده‌اش می‌شود ساعت‌ها قدم زد و یا در سرسبزی‌های چمنش ساعت‌ها نشست و گوش سپرد به آواز پرندگان. پارکی پر از تصاویر زیبا از همنشینی درخت و چمن و گنجشکان و آسمان. پارکی برای پرسه‌های عاشقانه. در سفرتان به مسکو به شما پیشنهاد می‌کنیم به این پارک بروید، غذاهای خیابانی این شهر را خریداری کنید و درحالیکه با هم قدم می‌زنید مرور کنید آرزوها و رویاهایی را که قرار است با هم بسازید.

 

پارک‌های زیبای مسکو؛ به‌دور از هیاهوی شهر ریلکس کنید و از طبیعت لذت ببرید

 

 

پارک گورکی

 


۲- فیلم‌های عاشقانه و رمانتیک روسی را در سینما تماشا کنید


برنامه‌ی سینماهای این شهر را مرور کنید و از روی تیزرها یک فیلم عاشقانه‌ی تمام عیار انتخاب کنید برای تماشا کردن. تجربه‌ی سینما رفتن در یک کشور دیگر و تماشای فیلم بدون شک یکی از تجربه‌های فراموش ناشدنی شما در یک سفر رمانتیک خواهد بود. mm old Russian movie theatre 35 غالبا فیلم‌های رمانتیک و کمدی تاریخ سینما را در این شهر با زیرنویس انگلیسی اکران می‌کند. با بررسی این سینما می‌توانید این تفریح هیجان‌انگیز را در شهر مسکو انجام بدهید.

 

 

مسکو

 


۳- شرکت در کلاس‌های آشپزی


شرکت در کلاس‌های آشپزی که در این شهر برگزار می‌شود یکی از تفریحات خاطره‌انگیز است. چرا که می‌توانید در یک رقابت جذاب دست‌پخت‌های یکدیگر را به محک بگذارید تا ببینید کدامیک در آشپزی ماهرتر هستید. یا می‌توانید با یکدیگر در یک تیم قرار بگیرید و با کسان دیگری که برای یادگیری آشپزی در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند مسابقه بدهید. در سفرتان به مسکو اینکه با هم در یک کلاس شرکت کنید و مسابقه بدهید بدون شک برای همیشه در خاطر شما خواهد ماند.

 

 

مسکو

 


۴- صرف صبحانه در منطقه Patriarch Ponds


آغاز کردن روز با نوش جان کردن یک صبحانه‌ی عالی یکی از مهمترین کارهایی است که هر توریست باید انجام بدهد. چرا که صبحانه‌ی مقوی باعث می‌شود انرژی لازم برای گشت و گذار در طول روز برایتان فراهم شود. حالا اگر در یک سفر رمانتیک به مسکو رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم به منطقه‌ی Patriarch Ponds بروید و در یکی از بهترین رستوران‌هایش مانند رستوران Nude صبحانه نوش جان کنید.

 

مشهورترین رستوران های مسکو که بهترین غذا را در آنها می‌خورید

 

 

Patriarch Ponds

 


۵- از موزه‌ی هنرهای معاصر مسکو دیدن کنید


اگر اهل هنر و خلاقیت هستید بازدید از این موزه یکی از مهمترین بازدیدهای شما خواهد بود. در یک سفر عاشقانه تلاش کنید با یکدیگر به ملاقات آثار هنری بروید و با هم بودن را در یک فضای خلاقانه نیز تجربه کنید.

 

 

مسکو

 


۶- به کلیسای جامع بروید


بزرگترین و باشکوه‌ترین کلیسای شهر مسکو، جاییکه شما را به تحیر و تحسین وامی‌دارد کلیسای جامع این شهر است. جاییکه مکان عبادت شهروندان و مکان بازدید گردشگران است. جایی پر از شگفتی که در طول روز می‌توانید از داخل آن بازدید کنید و خاطره‌هایی ماندگار از بودن در این شهر برای خودتان بسازید. جایی پر رمز و راز برای عاشقانی که تازه پیوند با هم بودن و ماندن با یکدیگر بسته‌اند.

 

کلیسای سنت باسیل؛ معجزه‌ای آسمانی در مسکو

 

 

کلیسای سنت باسیل

 


۷- به خیابان آربات بروید


آربات خیابان تجمع هنرمندان این شهر است. جاییکه در آن می‌توانید موسیقی زنده بشنوید و بسیاری از نقاشان این شهر را ببینید که در ازای گرفتن هزینه‌ای بسیار ناچیز حاضرند از شما پرتره‌هایی به یادماندنی بکشند. رفتن به این خیابان تصویر جدیدی از مسکو به شما می‌دهد.

 

۱۰ گالری معروف مسکو که در آنها می‌توانید به تماشای هنرهای معاصر این شهر بنشینید

 

 

خیابان آربات

 


۸- به مراکز ماساژ و سوناهای این شهر بروید


این شهر مراکز مراقبت از زیبایی بسیاری دارد که در میان گردشگران پرطرفدار هستند. مراکزی که تمامی امکانات لازم برای ماساژ وسونا گرفتن را دارند و بسیار لوکس و لاکچری هستند. رفتن به این مراکز در یک سفر عاشقانه و با هم جزو خاطره‌های ماندگار سفر به مسکو است.

 

 

مراکز ماساژ مسکو

 


۹- به کتاب‌فروشی‌های انگلیسی زبان این شهر بروید


اگر اهل ادبیات و فرهنگ هستید رفتن به کتاب‌فروشی‌های این شهر یکی از مهمترین بازدیدهای شما خواهد بود. روسیه مهد ادبیات و بهترین نویسندگان دنیاست. به شما توصیه می‌کنیم به کتاب‌فروشی‌های این شهر بروید و اندکی داستایوفسکی و چخوف و تولستوی برای یکدیگر بخوانید.

 

 

مسکو

 


۱۰- از ایستگاه‌های مترو این شهر بازدید کنید


ایستگاه‌های متروی این شهر جزو بناهای زیبای آن به حساب می‌آیند و بازدید از آنها جزو تفریحات رایگان. البته باید پول بلیت‌تان را بپردازید تا به آنها وارد شوید اما وارد که شدید می‌توانید ایستگاه‌های زیبای این شهر را ببینید و لذت ببرید.

 

 

متروی مسکو

۰۴ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران