۷ تفریح زمستانی که در سفر به آنتالیا می‌توانید انجام بدهید

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۷ تفریح زمستانی که در سفر به آنتالیا می‌توانید انجام بدهید

آنتالیا یکی از بهترین جزیره‌های کشور ترکیه است که سالانه بی‌شمار مسافر برای انجام انواع تفریحات و خوشگذرانی‌ها به آن سفر می‌کنند. جزیره‌ای که در کنار سواحل درجه‌یک، طبیعت جذابی نیز دارد. جزیره‌ای تاریخی با رویدادهای هیجان‌انگیز. این جزیره در روزهای بهاری و تابستانی میزبان هزاران هزار مسافر است و در روزهای زمستانی مسافران آن اندکی کمتر از دیگر روزهای سال هستند. البته در این روزها سفر با تور آنتالیا ارزان‌تر از همیشه است. در سفر زمستانی‌تان به آنتالیا اگر به دنبال آشنایی با تفریحات این فصل هستید همراه ما باشید تا ۷ تفریح زمستانی این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- تصاویر زیبای طبیعت را در خلوتی و آرامش مشاهده کنید

آنتالیا شما را با زیباترین تصاویر حاصل از همنشینی دریا و آسمان و خورشید و ماه و قایق و ماهی‌ها آشنا می‌کند. در این جزیره شما می‌توانید زیباترین طلوع‌ها و غروب‌های خورشید را مشاهده کنید. در روزهای زمستانی این جزیره شما می‌توانید به ملاقات خورشیدی که به سختی از پشت ابر بیرون می‌زند بروید و عکس‌های فوق‌العاده جذاب از سواحل این جزیره بیندازید. باور کنید یا نکنید یکی از بهترین تفریحاتی که مسافران این جزیره در روزهای زمستانی انجام می‌دهند تماشاست. تماشای زیبایی‌های طبیعیت و بازی عناصر طبیعی مانند ابر و باد و باران با یکدیگر.

 

آب و هوای آنتالیا در فصل‌های مختلف

سفر به آنتالیا


۲- شنا کردن از تفریحاتی است که باید در آنتالیا انجام داد

سفر به شهرهای ساحلی یعنی سفر به نقاطی که در آن می‌شود تن به آب زد و خوش گذراند. آنتالیا یکی از بهترین نقاط ترکیه برای انجام تفریحات آبی است اما در فصل زمستان انجام تمامی این تفریحات ممکن نیست. در فصل زمستان شما اگر بخواهید می‌توانید به ساحل کنیالتی آنتالیا بروید و در آب نسبتا گرم دریای مدیترانه شنا کنید. همچنین می‌توانید برای غواصی کردن از تورهای معرف غواصی آنتالیا استفاده کنید و به تماشای جهان زیر آبها بروید. اگر همه‌ی این‌ها را نتوانستید انجام بدهید در هتل‌های لوکس این جزیره می‌توانید به بهترین استخرهای سرپوشیده بروید و خاطره‌انگیزترین شناهایتان را انجام بدهید.

 

معرفی برترین اسپا هتل‌های آنتالیا

 آنتالیا


۳- کایاک سواری

اگر اهل ماجراجویی هستید باید بدانید یکی از تفریحات ویژه‌ای که در تمامی فصول در آنتالیا می‌توانید انجام بدهید کایاک سواری است. در این جزیره شما می‌توانید سوار بر قایق و پارو زنان آب‌های مدیترانه را کشف کنید و به تلقی‌های جدید در زندگی دست یابید. این تفریح یکی از برترین و پرطرفدارترین تفریحات آنتالیا است که امکان انجامش در زمستان نیز برای شما فراهم آمده است.

 

 آنتالیا


۴- پرواز در آسمان ابری

یکی از تفریحات خاطره‌انگیز در آنتالیا پرواز در آسمان این جزیره است. پروازی به وسیله‌ی چتر و به همراه مجرب‌ترین مربیان. در این پرواز شما خود را با گرمترین لباس‌هایتان به دست باد می‌سپارید تا ببینید باد شما را کجا خواهد برد. در جای‌جای آنتالیا از جمله ساحل کنیالتی مراکزی وجود دارند که با رفتن به آنها می‌توانید در حدود ۳۰ دقیقه در آسمان آنتالیا پرواز کنید و حسی از پرنده بودن به دست آورید.

 

بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا

 آنتالیا


۵- رفتن به پیست اسکی ساکلیکنت

در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از سطح دریا و در رشته کوه‌های توروس آنتالیا پیستی مجهز واقع شده است برای تفریحات زمستانی از جمله اسکی. پیستی پر از اقامتگاه‌های کوهستانی که اگر اهل ورزش‌های زمستانی هستید می‌توانید حساب ویژه‌ای روی آن باز کنید. پیستی که دسترسی آسانی دارد و به راحتی می‌توانید به وسیله‌ی وسایل حمل و نقل عمومی به آن راه یابید. پیستی که جدای از اسکی در مسیرهای هیجان‌انگیز و مختلف در آن می‌توانید پاراگلایدر و پرواز را نیز تجربه کنید. در زمستان یکی از مکان‌های اصلی گردشگری همین پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم رفتن به آن را در برنامه‌های خود بگنجانید.

 

 آنتالیا


۶- بازدید از اماکن تاریخی

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که بخشی از میراث این کشور را در خود جای داده. میراثی که قدمت‌شان بازمی‎گردد به دوران کهن. میراثی که در جهان به ثبت رسیده‌اند و جزو آثار تاریخ باستان به شمار می‌آیند. شهر باستانی پرک که قدمتش به ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح می‌رسد یکی از بقایای تاریخی این شهر است که در سرمای زمستان در زمینه‌ی زیبایی از بازی ابر و آسمان می‌توانید به دیدن آن بروید. شهر ترسموس و آمفی تئاتر آسپندوس نیز از دیگر بخش‌های زیبا و تاریخی این شهر محسوب می‌شوند که در گردشگری زمستانه می‌توانید به بازدید از آنها بروید.

 

گشت و گذاری تاریخی در آنتالیا؛ شهر ساحل‌ها و دریایی آرام

 آنتالیا


۷- در شب‌های سرد به سینما بروید

یکی از تفریحات عالی آنتالیا برای شب‌های زمستانی رفتن به سینماست. سینماهای این شهر برترین فیلم‌ها را به نمایش می‌گذارند و یک تجربه‌ی خاطره‌انگیز برای شما می‌سازند. بنابراین در شب‌های زمستانی به سینماهای این شهر مراجعه کنید.

۰۷ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران