ایده‌هایی برای قرارهای عاشقانه در مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
ایده‌هایی برای قرارهای عاشقانه در مسکو

مسکو شهری زیبا و تاریخی در روسیه است که در بین توریست‌های تور روسیه طرفداران فراوانی دارد. مخصوصا با حفظ حال و هوای تیره و تار دوره شوروی سابق و معماری‌های خیره کننده دوست داران فرهنگ و معماری را به خود جذب می‌کند. به دلیل جو حاکم بر این شهر ممکن است تصور کنید تور مسکو نمی‌تواند سفری عاشقانه باشد اما سخت در اشتباهید این شهر با همه توصیفاتی که درباره آن شد هنوز دارای جاهای فوق‌العاده‌ای برای گشت و گذارهای عاشقانه و دونفره است. در ادامه برخی از این نقاط را معرفی می‌کنیم.

 

به تماشای باله در تئاتر بولشوی بروید

روس‌ها تبحر بسیار بالایی در تلفیق رقص و موسیقی دارند که نمود آن را به وضوح می‌توان در صحنه هنر این کشور مشاهده کرد. یکی از بهترین جاها برای این تجربه فرهنگی و جذاب سالن تئاتر بولشوی است. این سالن تئاتر زیبا و بزرگ با نمای کلاسیک بیرونی روشن و چشمگیرش جایی عالی برای قراری عاشقانه و لذت بردن از گردشی دونفره است. بلیط این تئاتر حدودا ۱۳۰ دلار است. شما می‌توانید با همسرتان به تماشای اجراهای زیبا بروید و از موسیقی و رقص کلاسیک لذت ببرید.

 

زیباترین مساجد روسیه با معماری‌های خیره‌کننده

آدرس: Bolshoi Theatre, Teatralnaya Ploshchad’ 1, Moscow, Russia

 

کروز رودخانه مسکو

قایق سواری همیشه جزو فعالیت‌های محبوب در سراسر دنیا بوده است. در واقع از روی آب تمام دنیا زیباتر و رمانتیک‌تر به نظر می‌رسد. با همسرتان به یکی از کروزهای گردش در رودخانه‌های مسکو بروید و دست در دست هم از تماشای مناظری رویایی و افسانه‌ای لذت ببرید. کروزهای گردشی عموما از پارک گورکی مسکو حرکت می‌کنند و اغلب آن‌ها دارای رستوران و سرو غذاهای عالی هستند. بنابراین توصیه می‌کنیم با شرکت در یک کروز غروب آفتاب به همراه سرو شام، غروب چند رنگ مسکو را از زاویه‌ای متفاوت تماشا کنید و با شامی بسیار خوشمزه و مثال زدنی شبی تکرار نشدنی را تجربه کنید.

آدرس: Gorky Park, Krimsky Val 9, Moscow, Russia

 

پخت غذاهای برجسته روسی با بهترین سرآشپزها

هیچ چیز به اندازه غذاهای مورد علاقه مشترک نمی‌تواند دونفر را برای انجام یک فعالیت گروهی فرهنگی این چنین کنار هم نگه دارد. شما می‌توانید با شرکت در یکی از تورهای آشپزی معروف در شهر با یک تیر دو نشان بزنید، با غذاهای خوشمزه و معروف روسی آشنا شوید و لحظات جذابی را در کنار هم و دیگر هم گروهی‌هایتان تجربه کنید. با این کار تور مسکو را با خاطره‌ای فراموش نشدنی و غذاهایی که می‌توانید برای عزیزان‌تان بپزید تمام می‌کنید.

 

معرفی ارزان‌ترین هتل‌های مسکو برای اقامتی مقرون به صرفه

سفر به قرن نوزدهم در کافه پوشکین

قرار شام همیشه از ایده‌های پرطرفدار و کلاسیک بین زوج‌هاست اما غذا خوردن در کافه پوشکین فراتر از این‌ها است. کافه پوشکین مکانی جادویی با دکوراسیونی شگفت انگیز و منویی پر از غذاهای سنتی روسی است که شما را به گذشته و به اوایل قرن نوزدهم می‌برد. لباس مرتب بپوشید و از همسرتان دعوت کنید شما را همراهی کند سپس شبی جذاب را در این مکان جادویی زیبا سپری کنید.

آدرس: Café Pushkin, Tverskoy Boulevard 26A, Moscow, Russia

 

به بالای برج تلویزیون Ostankino بروید

این روزها تقریبا همه بر این باورند که مناظر پانوراما به اندازه منظره‌ای از داخل کشتی زیبا و رمانتیک هستند. خوشبختانه مسکو شما را به این تجربه هیجان انگیز و به یادماندنی می‌رساند. در یک روز آفتابی از خط مترو نارنجی به سمت(VDNKH) یک مرکز نمایشگاهی شوروی سابق که ارزش بازدید دارد پایین بروید و بعد به سمت برج بلند تلویزیون مشرف به منطقه بروید. از نمای پانوراما مسکو لذت ببرید و سپس در رستوران بالای برج در بالای شهر غذا بخورید. این برج و رستوران بالای آن مکانی عالی برای قرارهای عاشقانه است.

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی مسکو

آدرس: Ostankino TV tower, Akademika Koroleva 15, Moscow, Russia

 

شهر را از داخل بالن تماشا کنید

اگر ایده برج تلویزیون برای شما جالب نیست و یا به دنبال چیزی رمانتیک‌تر هستید به بالن سواری بالای شهر فکر کنید. چندین شرکت در مسکو هستند که چنین خدماتی را در این شهر و مناطق اطراف آن ارائه می‌دهند. یک سفر هوایی بالاتر از پایتخت قدیمی یک تجربه با هم خواهد بود که هرگز فراموش نخواهید کرد.

از Armory Tsars بازدید کنید

آیا از طرفداران زرق و برق و لوکس‌گرایی هستید؟ تمامی تزارهای روسیه نیز این چنین بودند و این شد که در این موزه شما می‌توانید گنجینه ارزشمندی که آن‌ها طی قرن‌ها جمع آوری کرده‌اند را یک‌جا تماشا کنید. این موزه که در کرملین مسکو واقع شده به داشتن بزرگ‌ترین مجموعه از دارایی‌های بی‌بدیل تزارها افتخار می‌کند. در گردشی دو نفره و سرگرم کننده ببینید چه کسی می‌توانید بیشترین جواهرات و لوازم جانبی عجیب و غریب را کشف کند.

 

۷ اسپای معروف مسکو؛ سفری گرم به سردترین نقطه جهان

آدرس: The Armoury, The Kremlin, Moscow, Russia

۲۹ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران