پارک ملی شبه جزیره دیلک کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
 پارک ملی شبه جزیره دیلک کوش آداسی

کوش آداسی یکی از جزیره‌های معروف و خاطره‌انگیز کشور ترکیه است که تعداد زیادی از مسافران ترکیه این جزیره را برای اقامت و گشت و گذار انتخاب می‌کنند. چرا که یک جای ساحلی دنج به حساب می‌آید و در آرامش و زیبایی تمام از مهمانانش پذیرایی می‌کند. این جزیره یکی از رمانتیک‌ترین نقاط ترکیه برای سفرهای عاشقانه به حساب می‌آید و جدای از جاذبه‌های طبیعی و ساحلی، جاذبه‌های تاریخ هیجان‌انگیز نیز در خود دارد. در سفرتان با تور ترکیه به این جزیره‌ اگر به دنبال تفریحات فراموش نشدنی هستید همراه ما باشید تا با هم سری به شبه جزیره دیلک بزنیم.


دیلک شکوه طبیعی و تاریخی کوش آداسی


در ۳۲ کیلومتری جنوب کوش آداسی شبه‌ جزیره‌ای وجود دارد که یکی از زیباترین نقاط این منطقه از ترکیه به حساب می‌آید. جاییکه در زمینی کوهستانی واقع شده است و چشم‌اندازی فوق‌العاده به دره‌های ژرف دارد. شبه جزیره‌ای با ۲۸ هزار هکتار که به پارک ملی دیلک معروف است. شبه جزیره‌ای که جاذبه‌های زیادی در آن برای تفریح فراهم آمده است. در سفرتان با تور کوش آداسی اگر به دنبال یک روز شگفت‌انگیز برای تفریح‌های خانوادگی و یا مجردی هستید همراه ما باشید تا شما را با تفریحات و بخش‌های مختلف این پارک ملی آشنا کنیم.

 

۸ تفریح هیجان‌انگیز آبی کوش آداسی در روزهای تابستانی

 

 

شبه جزیره دیلک کوش آداسی

 


۱- طبیعت گردی


این پارک از مسیرهای جنگلی تو در تو تشکیل شده است که در آن می‌توانید ساعت‌ها قدم بزنید و لذت ببرید. مسیری که زیبایی‎های خاصی از طبیعت را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. این جزیره همچنین سواحل فوق‌العاده‌ای دارد که در طول روز می‌توانید در آنها آفتاب بگیرید و چشم بدوزید به بازی باد با آب که امواج ملایم زیبا ایجاد می‌کند و یا اگر دوست داشتید و فصل مناسبی بود تنی به آب بزنید و ساعت‌ها شنا کنید. این جزیره قادر است چشمان شما را از زیبایی پر کند و بهترین امکان برای انداختن زیباترین عکس‌های اینستاگرامی را برایتان فراهم آورد. بنابراین به هنگام بازدید از این جزیره به شما توصیه می‌کنیم حتما یک دوربین عکاسی خوب همراه داشته باشید.

 

 

شبه جزیره دیلک کوش آداسی

 


۲- ماهی‌گیری


یکی دیگر از تفریحاتی که در این جزیره می‌توانید انجام بدهید ماهی‌گیری است. انداختن قلاب به آب و صبوری کردن برای صید یک ماهی بزرگ و خوشمزه از تفریحات پرطرفدار میان گردشگران کوش آداسی به حساب می‌آید.

 

گشت و گذار هیجان‌انگیز با دو تور سافاری در کوش آداسی

 

 

شبه جزیره دیلک کوش آداسی

 


۳- دوچرخه‌سواری


در این شبه جزیره اگر به رکاب زدن در میان درختان انبوه و مسیرهای زیبا علاقه‌مند باشید می‌توانید دوچرخه اجاره کنید و زیبایی‌هایش را با رکاب زدن کشف کنید.

 

 

شبه جزیره دیلک کوش آداسی

 


۴- بازدید از دلتای مندرس (Menderes)


یکی از مهمترین و زیباترین زیستگاه‌های پرندگان مهاجر در کوش آداسی و این شبه جزیره قرار دارد. جاییکه در فصل پاییز می‌شود مأمن مرغ‌های مهاجر و بهترین تصاویر هستی را به شما ارائه می‌دهد. اگر به سکوت و غذا دادن به پرنده‌ها علاقه‌مند هستید بازدیدتان از این دلتا جزو ماندگارترین خاطرات شما از سفر به کوش آداسی خواهد بود.

 

سفری یک روزه از کوش آداسی به دنیای زیبای پاموکاله

 

 

شبه جزیره دیلک کوش آداسی

 


۵- قایق‌سواری


این پارک ملی در نزدیکی شبه جزیره ساموس قرار دارد که با رفتن به آن می‌توانید سوار بر قایق، روی آب‌های کریستالی پارو بزنید و لذت ببرید از شنای ماهی‌ها در کنارتان. قایق‌سواری یکی از پرطرفدارترین تفریحات این پارک به حساب می‌آید که در تمامی طول روز می‌توانید آن را امتحان کنید.

 

 

شبه جزیره دیلک کوش آداسی

 


۶- بازدید از سایت باستان‌شناسی


سایت باستان‌شناسی این شبه جزیره یکی از سایت‌های کهن به حساب می‌آید که به هنگام بازدید از آن می‌روید به ملاقات تاریخ و اوقات خوشی برایتان ساخته می‌شود.

 

 

شبه جزیره دیلک کوش آداسی

 


۷- غار زئوس


یک غار جذاب که در آن آب شیرین جریان دارد و دیدن آن یک بازدید هیجان‌انگیز محسوب می‌شود. غاری که افسانه‌های زیادی پیرامون آن وجود دارد. افسانه‌هایی که گاه با ادیان گره می‌خورند. از جمله آنکه بومی‌های این منطقه از ترکیه می‌گویند حضرت مریم از این غار بازدید کرده است و این غار یک مکان مقدس به حساب می‌آید.

کمی دورتر از کوش‌آداسی، به دیدن غار اساطیری زئوس بروید

 

 

 پارک ملی شبه جزیره دیلک کوش آداسی

۱۷ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران