۸ نمایشگاه بین‌المللی استانبول که در سال ۲۰۱۹ برگزار می‌شوند

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۸ نمایشگاه بین‌المللی استانبول که در سال ۲۰۱۹ برگزار می‌شوند

استانبول شهر بی‌نظیر گشت و گذارهای شبانه و روزانه، شهر برترین معماری‌ها و بناها، شهر کاخ‌های شگفت‌انگیز، شهر بهترین کافه‌ها و هتل‌ها و همینطور شهر برترین جاذبه‌های شهری یکی از درجه یک‌ترین مقاصد جهان برای سفرهای بهاری است. شهری که از امکانات گردشگرانه هیچ کم ندارد و سالانه میزبان هزاران هزار گردشگر از سراسر دنیا است. در سفر بهاری‌تان با تور استانبول اگر به دنبال نمایشگاه‌های بین‌المللی مختلف در صنایع گوناگون هستید همراه ما باشید تا ۸ نمایشگاه مطرح این شهر در فصل بهار سال ۱۳۹۸ را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- نمایشگاه Istanbul Autoshow


یک نمایشگاه جذاب و درجه یک که نه تنها صنعت‌گران اتومبیل از آن بازدید می‌کنند بلکه بسیاری از مردمان عادی و علاقه‌مندان به اتوموبیل نیز از آن دیدن می‌کنند. نمایشگاهی که در تاریخ بیست و چهارم تا سی‌ام فروردین ماه در مرکز نمایشگاهی Tuyap برپا می‌شود تا برندهای مختلف اتوموبیل، لوازم جانبی خودرو، سیستم‌های ذخیره‌سازی سوخت، روغن موتور و طراحان داخلی خودرو آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. نمایشگاهی که بیش از ۱۰۰ برند مختلف در آن شرکت می‌کنند و در دوره‎ی گذشته‌اش مطابق با آمار بیش از هزار بازدیدکننده داشته است.

 

۸ نمایشگاه جذاب شهر استانبول که در فروردین ۱۳۹۸ برگزار می‌شوند

 

 

Istanbul Autoshow

 


۲- نمایشگاه Pharma Next


یک نمایشگاه موفق و نمونه در زمینه‌ی مواد اولیه و صنایع دارویی که امسال در تاریخ بیست و هشتم تا سی و یکم فروردین ماه برگزار می‌شود. نمایشگاهی که فرآیندهای تولید دارو را مورد بررسی و کنترل کیفی قرار می‎دهد و بسیاری از متخصصین این حوزه در کشورهای منطقه در آن شرکت می‌کنند. نمایشگاهی که در آن انواع داروها، روش‌های تولید، بیوشیمی، آزمایشگاه‌ها و تجهیزات وابسته به آن مورد عرضه قرار می‌گیرند. این دوره از نمایشگاه در مرکز Luhfi Kirdar برگزار می‌شود.

 

 

Pharma Next

 


۳- نمایشگاه Analytech istanbul


بیست و هشتم تا سی و یکم فروردین ماه سال ۱۳۹۸ مرکز نمایشگاهی Tuyap استانبول میزبان یکی از مهمترین نمایشگاه‌های علوم آزمایشگاهی در کشور ترکیه و منطقه غرب آسیا است. نمایشگاهی که در آن آخرین دستاوردهای مربوط به علوم آزمایشگاهی و موارد مربوط به آنالیزهای پزشکی ارائه می‌شوند. نمایشگاهی که سال گذشته میزبان ۴۳۰۰ نفر بازدیدکننده بوده است و امسال قرار است بیش از ۱۰۰ غرفه در آن برپا شود.

 

راهنمای شرکت در نمایشگاه ساخت و ساز استانبول ؛ Turkey Build

 

 

Analytech istanbul

 


۴- نمایشگاه Istanbul Health Expo


یک نمایشگاه ویژه و بزرگ که هرساله در مرکز همایش‌های CNR استانبول برگزار می‌شود و طی آن مهندسان پزشکی و همینطور پزشکان زیادی از سراسر جهان و کشور ترکیه شرکت می‌کنند. امسال در تاریخ بیست و دوم تا بیست و پنجم فروردین ماه ۱۳۹۸ این نمایشگاه درحالی ششمین دوره‌ی خود را برگزار می‌کند که در دوره‌های گذشته به معروفیت بین‌المللی رسیده است و امسال قرار است تعداد زیادی از پزشکان در آن کنفرانس علمی برگزار کنند.

 

 

Istanbul Health Expo

 


۵- نمایشگاه Wire Tech Istanbul


یک نمایشگاه تخصصی برای آنهایی که در صنایع الکترونیک و تجهیزات مربوط به انتقال آنها فعال هستند. نمایشگاهی که امسال در تاریخ بیست و هشتم تا سی و یکم فروردین ماه برگزار می‌شود و در آن ماشین‎آلات تولید سیم و ابزارهای پردازش عرضه می‌شوند. این نمایشگاه در مرکز نمایشگاهی Tuyap برگزار می‌شود.

 

راهنمای شرکت در نمایشگاه مبلمان و اتومکانیک استانبول

 

 

Wire Tech Istanbul

 


۶- نمایشگاه منسوجات خانگی (EVTEKS)


در فضایی به وسعت ۱۶۰ هزار متر مربع در مرکز بین‌المللی نمایشگاهی CNR استانبول و در تاریخ سوم تا پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ نمایشگاهی در شهر استانبول از منسوجات خانگی برپا می‌شود که یکی از مهمترین و پربازدیدترین نمایشگاه‌های برگزار شده در کشور ترکیه است. نمایشگاهی که امسال بیست و پنجمین دوره‌ی خود را پشت سر خواهد گذاشت و در دوره‌های قبلی تجار بیش از ۱۲۰ کشور جهان جزو خریداران منسوجات این نمایشگاه بوده‌اند.

 

 

EVTEKS

 


۷- نمایشگاه Tube & Steel Istanbul


یکی از نمایشگاه‌های مهم در زمینه‌ی لوله، پروفیل، تولیدات استیل و تکنولوژی‌های وابسته به آن که در تاریخ بیست و هشتم تا سی و یکم فروردین ماه در مرکز نمایشگاهی Tuyap استانبول برگزار می‌شود و در میان صنعتگران بسیار معروف است. نمایشگاهی تخصصی که با شرکت در آن می‌توانید جدای از محصولات نام برده در بالا، ماشین‌های تولید و فن‌آوری‌های پردازش را نیز مشاهده کنید.

 

راهنمای شرکت در دو نمایشگاه تجهیزات پارک بازی و صنایع در و پنجره در استانبول

 

 

Tube & Steel Istanbul

 


۸- نمایشگاه بین‌المللی صنایع دفاعی استانبول (IDEF)


در مرکز نمایشگاهی Tuyap استانبول در تاریخ دهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه نمایشگاهی برگزار می‌شود که طی آن دستاوردهای نظامی و دفاعی کشور ترکیه به نمایش گذاشته می‌شود. نمایشگاهی که توسط بنیاد نیروهای مسلح کشور ترکیه برگزار می‌شود و طی روزهای برگزاریش عالی‌ترین مقام‌های اجرایی و نظامی این کشور در آن شرکت می‌کنند.

 

 

IDEF

۰۶ فروردین ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 07 مرداد 1398)

نظرات کاربران