۸ نمایشگاه جذاب شهر استانبول که در فروردین ۱۳۹۸ برگزار می‌شوند

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۸ نمایشگاه جذاب شهر استانبول که در فروردین ۱۳۹۸ برگزار می‌شوند

نمایشگاه‌ها و همایش‌ها همواره یکی از اصلی‌ترین دلایل سفر تعداد زیادی از مسافران از یک نقطه‌ی جهان به نقاط دیگر است. نمایشگاه‎‌هایی که گاه تخصصی و خاص هستند و گاه عمومی و همگانی. نمایشگاه‌هایی که گاه پر از رویداد هستند و همراه می‌شوند با فستیوال‌ها و گاه فقط مکانی برای عرضه‌ی تعدادی کالا. در سفر بهاری‌تان با تور استانبول اگر به دنبال آشنایی با نمایشگاه‌های برگزار شده در ماه اپریل (فروردین) هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۸ نمایشگاه این شهر در تاریخ فوق را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- نمایشگاه کفش استانبول (Aymod)


در فضایی به وسعت ۶۰ هزار متر مربع در مرکز نمایشگاهی CNR استانبول که یکی از مهمترین مراکز نمایشگاهی کشور ترکیه است هرساله جشنواره‌ای برگزار می‌شود که صنعتگران معروف کیف و کفش کشور ترکیه در آن شرکت می‌کنند تا جدیدترین محصولات خود را به خریدارانشان ارائه کنند. نمایشگاهی که امسال در تاریخ چهاردهم تا هفدهم فرویدین ماه برگزار می‌شود و بیش از ۴۰۰ شرکت مختلف در آن شرکت می‌کنند. نمایشگاهی که مطابق با آمار سال گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر از آن بازدید کرده‌اند. این نمایشگاه جزو نمایشگاه‌های همگانی و عمومی شهر استانبول به حساب می‌آید که اگر در روزهای فوق به این شهر سفر دارید به شما توصیه می‌کنیم حتما در آن شرکت کنید. چرا که ترکیه یکی از مهمترین تولیدکنندگان کیف و کفش در منطقه به حساب می‌آید و با شرکت در این نمایشگاه بهترین خریدهای کلی و جزئی خودتان را می‌توانید انجام بدهید.

 

راهنمای شرکت در نمایشگاه ساخت و ساز استانبول ؛ Turkey Build

 

 

نمایشگاه کفش استانبول

 


۲- نمایشگاه صنایع دریایی (Exposhipping Expomaritt)


اگر در زمینه‌ی حمل و نقل دریای کار می‌کنید و جزو فعالان صنایع کشتیرانی و یا صنعت‌های وابسته به آن هستید سیزدهم تا هفدهم فروردین ماه نمایشگاهی در شهر استانبول برگزار می‌شود که با رفتن به آن می‌توانید به روزترین دستاوردهای این صنعت را مشاهده و خریداری کنید. نمایشگاهی که سال گذشته بیش از ۷ هزار نفر بازدیدکننده داشته و بیش از ۲۵۰ شرکت از ۶۲ کشور جهان در آن شرکت کرده‌اند. نمایشگاهی که در جنوب استانبول و در منطقه توزلا برگزار می‌شود و جزو نمایشگاه‌های تخصصی این شهر به حساب می‌آید.

 

 

نمایشگاه صنایع دریایی

 


۳- نمایشگاه انرژی خورشیدی (Solarex istanbul)


پانزدهم تا هفدهم فروردین ماه سال ۱۳۹۷ شهر استانبول میزبان یک سمپوزیوم علمی و صنعتی در زمینه‌ی انرژی خورشیدی است که در آن سرمایه‌گذاران بزرگی از سراسر جهان شرکت می‌کنند. همایشی که با کنفرانس‌های مختلف همراه است و شرکت‌های بین‌المللی آخرین دستاوردها و محصولات خود در این زمینه را به بازدیدکنندگانشان ارائه می‌کنند. این نمایشگاه یک پلتفرم تجاری است که اگر در زمینه انرژی خورشیدی فعالیت اقتصادی دارید به شما توصیه می‌کنیم حتما در آن شرکت کنید.

 

راهنمای شرکت در نمایشگاه مبلمان و اتومکانیک استانبول

 

 

نمایشگاه انرژی خورشیدی

 


۴- نمایشگاه اتومکانیک (Automechanika istanbul)


پانزدهم تا هجدهم فروردین ماه سال ۱۳۹۸ شهر استانبول میزبان یکی از مهمترین نمایشگاه‌های صنعت خودرو است که طی آن بزرگترین دستاوردها در زمینه قطعات خودرو، بدنه، سیستم و رنگ مورد عرضه و تبادل قرار می‌گیرند. اگر به خودرو و صنعت آن علاقه‌مند هستید شرکت در این نمایشگاه بدون شک برای شما بسیار جذاب و فراموش ناشدنی خواهد بود.

 

 

نمایشگاه اتومکانیک

 


۵- نمایشگاه مواد شوینده (Interclean Istanbul)


نمایشگاهی که سال ۲۰۱۹ سومین دوره‌ی آن برگزار می‌شود و دومین دوره‌ یآن در سال ۲۰۱۷ توانسته است اعتبار زیادی در سطح بین‌المللی کسب کند. نمایشگاهی که در روزهای بیست و یکم تا بیست و سوم فروردین ماه سال ۱۳۹۸ برگزار می‌شود تا مواد شیمیایی، شوینده و همینطور انواع حشره کش‌ها و سم‌های قوی در مقیاس صنعتی و همینطور کوچک به فروش برسند.

 

۷ نمایشگاه عالی استانبول که در زمستان امسال برگزار می‌شوند

 

 

نمایشگاه مواد شوینده

 


۶- نمایشگاه ترافیک استانبول (Intertraffic Istanbul)


نمایشگاهی بین‌المللی در زمینه مدیریت ترافیک، امنیت جاده‌ای، سیستم‌های پارک و همینطور زیرساخت‌های جاده‌ای. نمایشگاهی که امسال دهمین دوره‌ی خود را پشت سر خواهد گذاشت و بیست و یکم تا بیست و سوم فروردین ماه در شهر استانبول برگزار خواهد شد. نمایشگاهی که بسیاری از شهرداران بزرگ در آن شرکت می‌کنند و یکی از بهترین نمایشگاه‌های منطقه‌ی غرب آسیا برای خرید تجهیزات ترافیکی و جاده‌ای به حساب می‌آید.

 

 

 نمایشگاه ترافیک استانبول

 


۷- نمایشگاه تجهیزات دندان پزشکی (IDEX Istanbul)


یک نمایشگاه معروف و درجه یک در منطقه‌ی آسیا و اروپا که امسال شانزدهمین دوره‌ی آن در شهر استانبول برگزار می‌شود. نمایشگاهی که گردش مالی میلیون دلاری دارد و یکی از مهمترین نمایشگاه‌های کشور ترکیه به حساب می‌آید. نمایشگاهی که امسال در تاریخ بیست و دوم تا بیست و پنجم فروردین ماه برگزار می‌شود و بیش از ۴۰۰ برند در زمینه‌ی تجهیزات دندان پزشکی از ۷۵ کشور دنیا در آن شرکت می‌کنند. نمایشگاهی که در مرکز CNR برگزار می‌شود و سال گذشته مطابق با آمار بیش از ۱۶ هزار نفر بازدیدکننده داشته است.

 

راهنمای شرکت در دو نمایشگاه تجهیزات پارک بازی و صنایع در و پنجره در استانبول

 

 

نمایشگاه تجهیزات دندان پزشکی

 


۸- نمایشگاه میراث استانبول (Heritage Istanbul)


یک نمایشگاه فوق‌العاده جذاب و عالی برای کسانیکه در زمینه‌ی باستان‌شناسی و موزه داری فعال هستند. نمایشگاهی که از بیست و دوم تا بیست و چهارم فروردین ۱۳۹۷ چهارمین دوره‌ی آن برگزار می‌شود و در سه دوره‌ی گذشته‌اش توانسته شرکت‌کنندگان زیادی را به خودش جذب کند. غنی‌سازی ارتباطات، تکنیک‌های جمع‌آوری، نگهداری و انتقال میراث فرهنگی به آیندگان، بازسازی‌ها و باستان‌شناسی‌ها از مواردی هستند که امسال ۱۱۴ شرکت مختلف از ۱۶ کشور دنیا درباره‌‌ی آن به تبادل نظر و اطلاعات می‌پردازند.

 

 

نمایشگاه میراث استانبول

۰۴ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران