۷ نمایشگاه عالی استانبول که در زمستان امسال برگزار می‌شوند

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۷ نمایشگاه عالی استانبول که در زمستان امسال برگزار می‌شوند

استانبول یکی از بهترین شهرهای آسیایی و اروپایی است که می‌شود در فصل زمستان و تابستان انواع تفریحات را در آن تجربه کرد. شهری با بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها که تنگه‌ی بسفر را در خود جای داده است. شهری با بهترین فروشگاه‌ها و مرکزخریدها که هرساله جشنواره‌های مد در آن برگزار می‌شود. برای سفر با تور استانبول به این شهر اگر به دنبال بهانه‌هایی همچون برپایی نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها هستید همراه ما باشید تا ۷ نمایشگاه برتر این شهر در زمستان امسال را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- نمایشگاه مد و سبک زندگی / Lifestyle Turkey


اگر در زمینه‌ی مد و لباس فعال هستید، اگر واحدهایی تجاری در زمینه‌ی پوشاک دارید این نمایشگاه بهترین فرصت است تا به استانبول بروید و بهترین‌های سال را خریداری کنید. نمایشگاهی که از بیست و هفتم تا بیست و نهم دی ماه در Istanbul congress center برگزار می‌شود. نمایشگاهی که با رفتن به آن می‌توانید بهترین لباس‌های شب، اداری، خانگی، عروس، زیر و ورزشی را ببینید و خریداری کنید. سال گذشته بیش از ۷۰۰ خریدار مختلف از سراسر دنیا در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند و تز مدهای روز کشور ترکیه خریداری کرده‌اند.

 

راهنمای شرکت در دو نمایشگاه تجهیزات پارک بازی و صنایع در و پنجره در استانبول

 

 

 نمایشگاه مد و سبک زندگی

 


۲- نمایشگاه بین‌المللی مبلمان استانبول / CNR IMOB istanbul


یک رویداد بین‌المللی که بهترین طراحان مبلمان منطقه آثار خود را به شهر استانبول می‌آورند تا در یک تبادل هنری و صنعتی با بازدیدکنندگان و خریداران مبلمان قرار گیرند. نمایشگاهی که امسال از دوم تا هفتم بهمن ماه برگزار می‌شود و سال گذشته بیش از ۶۰۰ غرفه در آن اجاره شده است. اگر به دنبال مبلمان‌های کلاسیک، نئوکلاسیک و مدولار هستید این نمایشگاه یکی از بهترین نمایشگاه‌های منطقه است که می‌توانید در آن شرکت کنید.

 

 

 نمایشگاه بین‌المللی مبلمان استانبول

 


۳- نمایشگاه مادر و کودک / CBME istanbul


نمایشگاهی عالی مخصوص کسانیکه می‌خواهند بهترین سیسمونی را برای فرزندان‌شان تهیه کنند و همینطور برای تمامی تجار و کسانیکه فروشگاه‌های اسباب‌بازی فروشی دارند. نمایشگاهی که از نوزدهم تا بیست و دوم دی ماه امسال برگزار می‌شود و انواع وسایل مربوط به کودکان را می‌توانید از آن خریداری کنید. نمایشگاهی که سال گذشته نزدیک به ۱۴ هزار نفر از ۸۰ کشور مختلف در آن شرکت کرده‌اند. نمایشگاهی که ۶۵۵ برند مختلف در آن حضور داشته‌اند.

 

 

نمایشگاه مادر و کودک

 


۴- نمایشگاه بهروی انرژی / ENIPE istanbul


اگر شرکت‌های صنعتی هستید، اگر دانشجویانی هستید که در زمینه‌ی انرژی و بهره‌وری آن تحقیقات می‌کنید این نمایشگاه یکی از بهترین نمایشگاه‌های منطقه است که هرساله در شهر استانبول برگزار می‌شود. نمایشگاهی که در آن سازمان‌ها و صاحبان صنایع شرکت می‌کنند و آخرین دستاوردهای خود را به معرض نمایش عموم می‌گذارند. نمایشگاهی که از بیستم تا بیست و سوم دی ماه برگزار می‌شود و در آن فرادی هستند که در زمینه‌های ساخت و ساز، تولید، اندازه‎گیری، لجستیک، خدمات مشاوره ارائه می‌کنند.

 

نمایشگاه طلا و جواهرات استانبول؛ دوم تا پنجم فروردین

 

 

نمایشگاه بهروی انرژی

 


۵- نمایشگاه محصولات سلامت / EXPO Nature


یک نمایشگاه عالی برای کسانیکه به دنبال غذاهای ارگانیک هستند. نمایشگاهی بی‌نظیر برای تمامی عمده‌فروشان، خرده فروشان و تمامی علاقه‌مندان به محصولات طبیعی و ارگانیک. نمایشگاهی ویژه برای تمامی علاقه‌مندان به کشاورزی. نمایشگاهی که از تاریخ بیستم تا بیست و سوم دی ماه برگزار می‌شود و سال گذشته نزدیک به ۱۴ هزار بازدیدکننده داشته است. نمایشگاهی که در آن نزدیک به ۱۷۰ شرکت مختلف شرکت می‌کنند.

 

 

 نمایشگاه محصولات سلامت

 


۶- نمایشگاه مبلمان / ISTMOB istanbul


یک نمایشگاه عالی برای کسانیکه عاشق طراحی داخلی هستند و می‌خواهند با کارهای بهترین طراحان کشور ترکیه آشنا شوند. نمایشگاهی که از دوم تا هفتم بهمن ماه در استانبول برگزار می‌شود تا بهترین مبلمان‌ها، سرویس‌های خواب، میزهای نهارخوری، انواع تزئینات مربوط کافه‌ها و شرکت‌های اداری را می‌توانید از آن خریداری کنید. سال گذشته بیش از صد و سی هزار نفر در از صد و هفت کشور مختلف دنیا در آن شرکت کرده‌اند. این نمایشگاه یکی از مهمترین رویدادهای صنعتی و هنری استانبول به حساب می‌آید که هرساله در زمستان برگزار می‌شود.

 

 

 نمایشگاه مبلمان

 


۷- نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شرق مدیترانه / EMITT istanbul


یکی از ۵ نمایشگاه برتر بین‌المللی در زمینه صنعت گردشگری که افراد مهمی در آن شرکت می‌کنند. نمایشگاهی که امسال از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه برگزار می‌شود و بهترین شرکت‌های گردشگری ترکیه و منطقه در آن شرکت می‌کنند. نمایشگاهی ویژه که سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ غرفه داشته است و بیش از ۵۰ هزار نفر از سراسر دنیا از آن دیدن کرده‌اند. نمایشگاهی که امسال بیست و سومین دوره‌ی آن در شهر استانبول برگزار می‌شود.

 

 

 گردشگری شرق مدیترانه

۱۱ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران