۶ رستوران عالی در کادیکوی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۶ رستوران عالی در کادیکوی استانبول

محله کادیکوی استانبول که در حوالی بسفر و در این سمت شهر، نیمه آسیایی استانبول واقع شده یکی از جاهای جذاب و دنجی است که طی چند سال اخیر از جانب مسافران تور استانبول بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته و پیشرفت‌هایی نیز داشته است. کادیکوی منطقه‌ای سنگفرش با خیابان‌های باریک و تو در تو است که با کافه‌های رنگی و پر گل، رستوران‌های غذای ترکی و قلیان سراها پر شده و خیابان‌های اصلی آن جایی عالی برای قدم زنی و بازدید از بوتیک‌ها محسوب می‌شود. در مدت اقامتتان سعی کنید دست کم یک بار از کادیکوی دیدن کرده و در رستوران‌های دل‌انگیز آن چیزی بخورید.

 

Ciya Sofrasi

منوی این رستوران کاملا متنوع و رنگارنگ با غذاهای محلی و شناخته شده متناسب با ذائقه ما پر شده است. غذاها شامل انواع گسترده و بی‌نظیری از گزینه‌های ترکی، خاورمیانه‌ای و مدیترانه‌ای می‌شود و آن قدر متنوع و وسوسه انگیز است که عملا سرگردان می‌شوید چه چیزی انتخاب کنید. از دلمه برگ مو گرفته تا کوفته و کباب هر چیزی که بخواهید در اینجا یافت می‌شود. همچین طیف گسترده‌ای از مزه‌های همراه غذا و دسرهای خوشمزه مثل باقلوا را هم می‌توانید در اینجا پیدا کنید. در کنار تمام تدارکات مفصلی که دیده شده برخی غذاهای بدون گلوتن، حلال و گیاه خواری نیز خودنمایی می‌کند.

آدرس: Caferaga Mahallesi, Gunesli Bahçe Sk. No: 43 Kadikoy, Istanbul Turkey

 

Cafe Cadde

یکی از غذاخوری‌های به شدت جذاب کادیکوی کافه کاده است که با دکوراسیون داخلی گرمسیری و درختان سبز در دو فضای سرپوشیده و باز محیطی آرامش بخش را فراهم آورده است بنابراین در بازدید از این محله حتما سری به این کافه بزنید و از محیط و غذاهای جذاب آن لذت ببرید. منوی اینجا شامل انواع زیادی از نوشیدنی‌ها، منوی کافه، غذاهای بین‌المللی، اروپایی و ترکی می‌شود و برای هر زمانی از روز میزبان فوق‌العاده‌ای خواهد بود. در بین غذاهای متنوع شما برخی گزینه‌های گیاهی، وگان، حلال و بدون گلوتن را نیز به صورت محدود پیدا خواهید کرد. به علاوه محیط داخلی این کافه آنقدر جذاب و منحصر به فرد است که می‌توانید عکس‌های اینستاگرامی بیسیار زیبایی تهیه کنید.

 

۱۱ رستوران در استانبول با بهترین سوپ‌ها

آدرس: Caddebostan Mahallesi, Bagdat Cd. No: 349 Kadikoy, Istanbul Turkey

 

Viktor Levi Moda

اگر طرفدار فیلم‌های فانتزی و اسرارآمیز هستید توصیه می‌کنیم حتما از اینجا دیدن کنید که با ساختمانی نمای آجر، حیاطی دل انگیز و گل و گیاهان فراوان همیشه سبز جایی به شدت دوست داشتنی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. همین که وارد حیاط می‌شوید حس می‌کنید وارد سکانس یکی از فیلم‌های دیزنی شده‌اید. اما جز غذاهای اروپایی و و نوشیدنی‌ها هیچ پری و جادوگری انتظار شما را نمی‌کشد. میزهای قسمت فضای باز دارای سیستم تهویه هوا هستند که زمستان‌ها سرپوشیده شده و با گرمایش از سقف محیط را گرم می‌کند. اگر خسته و گرسنه بودید حتما خودتان را به رستوران ویکتور لوی مودا برسانید و برای ساعتی روی صندلی‌های چوبی دور حوض استراحت کنید و نوشیدنی خنک بنوشید.

آدرس: Damaci Sokak 4, Istanbul 34710 Turkey

 

Borsam Tasfirin

این رستوران در اصل غذای محبوب ترکی lahmacun  که به آن پیتزای ترکی می‌گویند را سرو می‌کند. اگرچه این غذای اصلی و تخصصی رستوران است اما طعم و مزه آن به حدی جذاب و خوشمزه و پر ادویه است که اصلا هوس نمی‌کنید کاش غذای دیگری برای سفارش وجود داشت. این پیتزای ترکی در طعم‌های مختلفی از سبزیجات تا تند و گوشتی سرو می‌شود که هر کدام را خواستید می‌توانید سفارش دهید. همچنین اندازه کامل آن بزرگ بوده و برای دو نفر کافی به نظر می‌رسد. کنار لاهماجون سبزی و لیمون ترش هم سرو می‌کنند. همراه این غذا حتما دوغ سفارش دهید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

 

رستوران‌های ایرانی در قلب استانبول

آدرس: Osmanaga Mahallesi, Serasker Caddesi No: 78/A Kadikoy, Istanbul Turkey

 

Kadikoy Ruhha

رستورانی محلی با دو فضای باز و سرپوشیده است که فقط غذاهای ترکی سرو می‌کند. شما در اینجا می‌توانید از غذاهای ترکی و حلال سفارش دهید، روی صندلی‌های بیرون بنشینید و در مدتی که آن‌ها هستید ضمن لذت بردن از غذایتان زندگی مردم را نظاره‌گر باشید. همچنین اگر می‌خواهید غذاهای عالی را با قیمت مقرون به صرفه و ارزان سفارش دهید قطعا باید به همین رستوران بیایید.

آدرس: Caferaga Mah. Guneslibahce Sok. No: 41/C Kadikoy, Istanbul 34710 Turkey

 

Develi Kalamıs

یکی از رستوران‌های لوکس و گرانقیمت کادیکوی که برای قرارهای رسمی ناهار و شام و جلسات کاری و خانوادگی بسیار مناسب است این رستوران بزرگ و مدرن است. منوی غذا شامل غذاهای ترکی و انواع کباب‌ها شده و گزیه‌های حلال هم در دسترس وجود دارند. تالار اصلی و بزرگ رستوران با شیشه‌های کف تا سقف هم نور زیادی در طول روز به داخل می‌آورد و هم منظره یدنی حین صرف غذا مقابلتان می‌گستراند.

 

بهترین رستوران‌های بین‌المللی استانبول

آدرس: Munir Nurettin Selcuk Caddesi Kalamis Yat Limani Kadikoy, Istanbul Turkey

۱۹ تیر ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 23 بهمن 1400)

نظرات کاربران