برندهای لاکچری بین‌المللی در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
برندهای لاکچری بین‌المللی در استانبول

بسیاری افراد هستند که همیشه قصد خرید لوکس‌ترین‌ها و بهترین‌ها را دارند. مخصوصا اگر با تور استانبول سفر کرده باشند. این شهر بزرگ و زیبا مملو از مراکز خرید و فروشگاه‌های بزرگ و لوکسی است که نمونه‌ی آن را در کم‌تر شهری در دنیا می‌توان پیدا کرد. با این حال برای این که کاملا از وجود برندهای مهم در پایتخت فرهنگی ترکیه باخبر باشید، ما لیستی از ۱۰ برند لاکچری و مهم بین‌المللی که در استانبول شعبه‌ای دارند را در نوشته‌ی امروز آورده‌ایم.

 

Cartier

Cartier Monde یکی از لوکس‌ترین و البته شناخته شده‌ترین برندهای جواهر و زیورآلات در تمام دنیاست. این برند فرانسوی بزرگ‌ترین تولید کننده زیورآلات لاکچری در جهان محسوب می‌شود و مجموعه‌های آن در دنیا بدون شک از برترین‌ها به شمار می‌روند. در واقع اگر شما به هر ترتیبی، قصد خرید زیورآلاتی را دارید که از هر نظر تک باشد، باید به فروشگاه‌های Cartier مراجعه کنید و اگر در سفر با تور ترکیه به استانبول رفته‌اید، می‌توانید در مراکز خرید Emaar Square و ایستینیه پارک استانبول، دو شعبه از آن‌ها را پیدا کنید.

 

بهترین مراکز خرید استانبول در بخش آناتولی

Louis Vuitton

همه‌ی دنیا محصولات لاکچری و گران‌قیمت Louis Vuitton که در حوزه کیف و کفش هستند را به کیفیت و همچنین زیبایی‌اش می‌شناسند. البته محصولات این برند لوکس تنها به کیف و کفش ختم نمی‌شود و شما می‌توانید برای خرید لباس‌های خاص نیز مراجعه کنید، اما پیشنهاد می‌کنیم Louis Vuitton را برای محصولات تخصصی‌اش دنبال نمایید. ۵ فروشگاه از این برند معتبر در استانبول وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را در مرکز خرید Emaar Square، نیشانتاشی استانبول، زورلو سنتر استانبول، ایستینیه پارک و کادیکوی پیدا کنید.

Gucci

Guccio Gucci یکی از قدیمی‌ترین برندهای لاکچری در دنیاست که در همه‌ی شهرهای مهم دنیا می‌توانید فروشگاه‌ها آن را پیدا کنید. محصولات این برند که از سال ۱۹۲۱ در دنیا عرضه‌ می‌شده‌اند، جزو لوکس‌ترین‌ها و گران‌قیمت‌ترین‌ها به شمار می‌آیند و برای کسانی که طرفدار لباس‌های خاص و منحصر به فرد هستند، بهترین گزینه خواهند بود. سه شعبه از Gucci در استانبول وجود دارند که یکی در مرکز خرید Emaar Square، دیگری در ایستینیه پارک و آخری در تشویکیه استانبول در نظر گرفته شده‌اند.

 

بهترین رستوران‌های حلال در استانبول

Ermenegildo Zegna

البته تمام انتخاب‌های ما بیشتر معطوف بانوان نیست، برای مثال برند معتبر Ermenegildo Zegna یکی از گزینه‌های استثنایی برای آقایان است که از جمله مهم‌ترین برندهای پوشاک لاکچری آقایان در دنیا محسوب شده و لباس‌هایی زیبا ارائه می‌کند که برای شما در خود فروشگاه به اندازه‌ی دلخواه درآورده خواهد شد تا همه چیز طبق سلیقه شما باشد. البته این مهم با قیمتی بسیار بالا در اختیار شما خواهد بود و اگر انتخاب شما برای خرید، Ermenegildo Zegna باشد، باید سری به مرکز خرید Emaar Square، ایستینیه پارک، پندیک، شیشلی استانبول یا آرناووتکوی بزنید.

Dior

Dior از آن دست برندهای لوکسی است که برای تمامی سنین محصولاتی درخور آن‌ها دارد. این محصولات که در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله پوشاک و عطر قرار می‌گیرد، احساس منحصر به فرد بودن برای خریدار را همراه داشته و همچنین کیفیت و زیبایی کاملا متفاوتی از محصولات دیگر دارد. برای خرید از دو فروشگاه Dior در استانبول، باید به مراکز خرید ایستینیه پارک یا زورلو سنتر بروید.

 

تفریحات و جاذبه‌های آبی در استانبول

Prada

Prada یکی دیگر از نام‌های شناخته شده در میان برندهای لاکچری در دنیاست که محصولات متنوعی دارد، اما بیشتر به خاطر کیف‌ها و البته کفش‌هایش به شدت معروف شده است. محصولات Prada  اگر چه قیمتی بالا دارند، با این حال بسیار پرطرفدار بوده و مردم دنیا برای پوشیدن تازه‌ترین مجموعه‌های آن‌ها، مبلغ زیادی هزینه می‌کنند. در استانبول شما فروشگاه‌های Prada را می‌توانید در سه جای شهر پیدا کنید که آن‌ها شامل: ترابایا، زورلو سنتر و خیابان عبدی ایپکچی می‌شوند.

Dolce & Gabbana

این برند که نزدیک به ۳۵ سال از عمرش می‌گذرد، به خاطر نام بنیان‌گذارهایش به این اسم در آمده و مردم نیز به خاطر محصولات خاص که طراحی متفاوتی دارند و ترکیب آن‌ها با المان‌های روز دوست دارند. البته جذابیت این لباس‌ها کاملا ربط مستقیمی با قیمت این محصولات نیز داشته و همین قیمت Dolce & Gabbana را به برندی لاکچری و گران بدل کرده است. شما می‌توانید فروشگاه‌های D&G را در زورلو سنتر و ایستینیه پارک پیدا نمایید.

 

بهترین هتل‌های استانبول رو به بسفر

Burberry

و در آخر اشاره‌ای داشته باشیم به برند بسیار معروف Burberry که لباس‌های آن‌ها با پارچه‌هایی خاص که بعضا ضد آب هستند، دوخته می‌شوند. بنیانگذار این برند، کار خود را در ۲۱ سالگی آغاز کرد و حالا Burberry یکی از مهم‌ترین برندهای لاکچری در تمام دنیاست. فروشگاه‌های آن نیز در ایستینیه پارک، بشیکتاش، آکاسایا سنتر و پندیک واقع شده‌اند.

۲۰ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران