۶ فروشگاه لاکچری استانبول برای خرید شیک‌ترین مدهای روز دنیا

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۶ فروشگاه لاکچری استانبول برای خرید شیک‌ترین مدهای روز دنیا

استانبول شهری که بهترین‌ها را در زمینه‌ی تفریحات و امکانات اقامتی و رفاهی در خود ایجاد کرده است، یکی از دل‌انگیزترین شهرهای دنیا برای انواع گشت و گذارها و سفرهاست. شهری که شبانه‌روزی خاطره‌انگیز برای مسافرانش می‌سازد و آنها را با خاطره‌ای خوش بدرقه می‌کند. در سفرتان با تور استانبول به این شهر پر از مرکزخرید و بازارها اگر به دنبال فروشگاه‌هایی لاکچری برای دنبال کردن لوکس‌ترین مدهای روز دنیا هستید همراه ما باشید تا ۶ فروشگاه معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. فروشگاه‌هایی که اغلب بازیگران و افراد سرشناس کشور ترکیه از آنها خرید می‌کنند و به نوعی افراد سرشناس مدل‌های آنها به حساب می‌آیند.

 


۱- Beymen


در مرکز زورلو، در فضایی به اندازه‌ای ۱۰ هزار متر مربع یک فروشگاه بزرگ و مجلل واقع شده است برای آنهایی که در یک سفر لاکچری و ثروتمندانه به استانبول سفر کرده‌اند. فروشگاهی که در آن بهترین‌های استانبول در هر زمینه‌ی زیبایی را می‌توانید پیدا کنید. فروشگاهی که خانم‌ها و آقایان سرشناس کشور ترکیه برای خرید به آن مراجعه می‌کنند. فروشگاهی که در آن از لوازم خانه تا مبلمان، از کیف و کفش تا لباس‌های شب را می‌توانید پیدا و خریداری کنید. فروشگاهی که هم بهترین‌ها را برای آقایان دارد و هم برای خانم‌ها. فروشگاهی که رفتن به آن خودش یک گشت و گذار هیجان‌انگیز به حساب می‌آید و احتمالا یک نیمروز از وقت شما به استانبول را به خودش اختصاص می‌دهد.

 

 ۵ بوتیک ویژه در استانبول با خاص‌ترین لباس‌های مد روز 

 

 

 Beymen

 


نشانی: زینسیرلی‌کویو، کورو سوکاک، شماره 2، مرکز زورلو

 

 

۲- Vakko


فروشگاهی که ابتدا در سال ۱۹۳۴ در شهر استانبول به عنوان یک فروشگاه مخصوص به فروش رساندن کلاه‌های درجه یک تاسیس شد و امروزه یکی از خاص‌ترین، بهترین و قدیمی‌ترین فروشگاه‌های عرضه‌ی مد روز دنیا در زمینه لباس، کفش و کلاه به حساب می‌آید. فروشگاهی که در مرکز زولو واقع شده است و دکور فوق‌العاده‌اش هرکسی را به خودش جذب می‌کند. دکوری سیاه و سفید که در نگاه اول تلقی یک موزه را برای شما دارد و وقتی وارد آن می‌شود می‌فهمید که به جای شگفت‌انگیز برای خرید بهترین‌ها آمده‌اید. اجناس این فروشگاه از بهترین و مرغوب‌ترین اجناس کشور ترکیه به حساب می‌آید.

 

 

 Vakko

 


نشانی: زینسیرلی‌کویو، کورو سوکاک، شماره 2، مرکز زورلو

 


۳- Dilek hanif


در یک آپارتمان شیک و مجلل در شهر استانبول یکی از بهترین مزون‌های لباس برای خانم‌ها وجود دارد که شیک‌ترین لباس‌های در آن به فروش می‌رسند. محال ممکن است کسی در استانبول بخواهد در یک عروسی و یا یک مراسم مهم شرکت کند و سری به این مزون نزند. جاییکه بهترین خیاط‌ها، بهترین لباس‌ها را متناسب با مد روز دنیا برای خانم‌های شیک‌پوش و مشکل‌پسند آماده می‌کنند. لباس‌های موجود در این مزون از آنجا که خاص و یونیک هستند قیمت‌های گرانی دارند.

 

 بوتیک‌هایی خاص برای عاشقان مد روز در استانبول 

 

 

 Dilek hanif

 


نشانی: تسویکیه، ماکا کاداسی، شماره 2/37

 


۴- Arzu Kaprol


یک طراح لباس درجه یک که در دهه‌ی ۱۹۹۰ میلادی کارش را آغاز کرده است و امروزه هم در پاریس معروف است و هم در استانبول. شعبه‌ی استانبول فروشگاه این طراح لباس یکی از مکان‌هایی است که شخصیت‌های معروف کشور ترکیه برای خرید به آن مراجعه می‌کنند. جاییکه خاص‌ترین و تک‌ترین لباس‌ها را می‌توانید از آن خریداری کنید. اگر در مراسم‌ها به دنبال پوشیدن لباس‌های ویژه هستید که خاص به نظر بیایید و نظر همه را به خودتان جلب کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به استانبول حتما به این فروشگاه سری بزنید.

 

 

Arzu Kaprol

 


نشانی: گالاتا، شماره 22، آپارتمان کاموندو

 


۵- Fey


یکی از مدهای امروزی بازگشتن به گذشته و پوشیدن لباس‌های مربوط به دهه‌های قبل است. مدی که جالب توجه خانم‌ها و آقایان است و همین باعث شده است که بسیاری از برندهای مطرح دنیا روی طراحی مجدد لباس‌های دهه‌های پیشین سرمایه‌گذاری کنند. با رفتن به این فروشگاه می‌توانید لباس‌های فوق‌العاده زیبا و شیک پیدا کنید که مربوط به بازطراحی لباس‌های بازیگران معروف ایتالیایی در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی است. اگر به صوفیا لورن علاقه‌مندید و می‌خواهید شبیه جوانی‌های او لباس بپوشید به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به استانبول حتما به این فروشگاه مراجعه کنید.

 

 ایستینه پارک، مرکز خریدی مدرن در قلب استانبول

 

 

 Fey

 


نشانی: نیسانتاسی، میم کمال اوکه، شماره 9

 


۶- Gonul paksoy


تلفیق مدهای کهن و مدرن یکی از شیوه‌های طراحی پست مدرن در دنیای لباس به حساب می‌آید. شیوه‌ای که میزان هنر در آن بیشتر از جنبه‌های دیگر است و در این سال‌های اخیر طرفداران فراوانی پیدا کرده است. با رفتن به این فروشگاه در شهر استانبول می‌توانید لباس‌هایی را ببینید که از این دسته‌اند. لباس‌هایی که بیشتر مورد پسند خانم‌ها برای مراسم‌های مهم و رسمی نظیر عروسی‌ها و مجالس دورهمی هستند.

 

 

 Gonul paksoy

 


نشانی: نیسانتاسی، شماره 3/1-4، آتیه سوکاک

۱۱ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران