۱۰ مکان زیبا در سواحل مالزی برای برپایی عروسی رویایی

جاذبه‌های گردشگری مالزی
۱۰ مکان زیبا در سواحل مالزی برای برپایی عروسی رویایی

اگر این ایده را دارید که جشن عروسی خود را به شکلی کلاسیک و رویایی در کنار دریا جشن بگیرید، مالزی به نسبت بسیاری کشورهای اروپایی، جایی به مراتب ارزان‌تر برایتان خواهد بود و البته که مراکز زیادی دارد تا بهترین‌ها را برایتان تدارک ببینند. با توجه به حجم عروسی‌هایی که افراد خارجی در مالزی برگزار می‌کنند،قوانینی برای کشورهای مختلف با ادیان متفاوت وجود دارد. پس نگران این چیزها نباشید و مشخصات هر کدام را دنبال کنید تا شاید شما نیز وسوسه شدید عروسی خود را در یکی از این مراکز بگیرید.

 


۱۰- اقامتگاه Berjaya Tioman


اگر عاشق نقاط زیبا در کنار ساحل و یک مکان آرام با امکانات عالی هستید، Berjaya Tioman انتخابی عالی برای شما خواهد بود. البته باید در نظر داشته باشید که تمامی دکوربندی‌های این مرکز به سبک غربی بوده و در صورت نیاز تغییراتی در ان‌ها داده می‌شود. این هتل بسیار لوکس، زیبایی‌های منحصر به فردی در ساحل اختصاصی خود دارد که جذابیت جشن شما را دو چندان خواهد کرد.

 

بهترین اقامتگاه‌های مالزی برای ماه عسلی به یادماندنی

 

 

 Berjaya Tioman

 


آدرس: 86807 Mersing, Johor

 


۹- The Taaras Beach & Spa Resort


اگر حتی قصد سفری عاشقانه یا حتی ماه عسل به مالزی داشته باشید نیز، Taaras گزینه‌ای عالی برایتان خواهد بود. مراسمی که در این مکان گرفته می‌شود غیر مذهبی بوده و برای موارد اینچنینی باید خود هماهنگی‌های لازم در شهر را انجام دهید که مسئله‌ی سختی نخواهد بود. از جمله بخش‌های بسیار خوب در مورد گرفتن جشن در این مکان، پکیجی است که به شما تعلق گرفته و شما در آن با پروازی اختصاصی به جزیره ردانگ برده خواهید شد و همچنین امکاناتی برای عکاسی بی‌نظیر در اختیارتان قرار می‌گیرد.

 

 

 The Taaras Beach

 


آدرس: 20928 Kuala Terengganu, Terengganu

 


۸- Gaya Island Resort


مرکزی که برای این مکان در نظر گرفته شده کوچک است و برای جشن‌هایی با جمعیت پایین، مخصوصا برای خارجی‌ها در نظر گرفته شده. تیمی بسیار حرفه‌ای کار دکوربندی و دیگر بخش‌ها را با شما هماهنگ کرده و همه چیز قابل تعویض است. اما چیزی که تغییر نمی‌کند، منظره‌ی بی‌نظیر این بخش از صباح است که از زیباترین نقاط مالزی به حساب می‌آید. سواری بر روی قایق، گرفتن عکس‌های زیبا و بسیاری امکانات دیگر باعث می‌شود تا عروسی شما در Gaya Island Resort، هیچ گاه از ذهن شرکتت کنندگان در جشن پاک نشود.

 

بیشترین‌ سفرها به کدام مقاصد مالزی صورت می‌گیرد؟

 

 

 Gaya Island

 


آدرس: Malohom Bay, Tunku Abdul Rahman Marine Park, 88000 Kota Kinabalu, Sabah

 


۷- Gem Island Resort and Spa


یکی دیگر از هتل‌های بسیار پرطرفدارِ رمانتیک در مالزی که مکانی عالی برای عروسی بر روی شن‌های ساحل نیز به شمار می‌رود. در واقع کاملا همه چیز بر روی شن‌های ساحل است و از این بابت طرفداران زیادی داشته و برای رزرو آن باید از ماه‌ها قبل هماهنگی لازم را به عمل آورید. جدا از همه‌ی این‌ها، این هتل نمایی زیبا از غروب در جایی که عروسی برپا می‌شود آماده کرده که خود یکی از بخش‌های بسیار جذاب جشن شما خواهد بود و عکس‌هایی رویایی را برایتان رقم خواهد زد.

 

 

 Gem Island Resort

 


آدرس: Lot 2804, Pulau Gemia, Mukim Rusila, Daerah Marang Terengganu, 21600 Kuala Trengganu, Terengganu Darul Iman

 


۶- The Datai Langkawi


لنکاوی چندین مرکز عروسی بسیار خوب دارد، اما این مرکز برای آن‌ها که عاشق طبیعت هستند و می‌خواهند در قلب زیبایی‌های این جزیره جشن خود را برپا کنند، ایده‌آل خواهد بود. تیم بسیار قوی هتل، همه چیز را به سلیقه شما طراحی می‌کنند و انتخاب‌هایی از جمله عروسی غربی، به سبک محلی مالزیایی یا عروسی‌های بسیار کم جمعیت را برایتان تدارک دیده‌اند.

 

 

 The Datai Langkawi

 


آدرس: Jalan Teluk Datai, 07000 Langkawi, Kedah

 


۵- BuBu Long Beach Resort


BuBu یکی از معروف‌ترین هتل‌های ساحلی مالزی است که با داشتن ۳۸ اتاق و ۱۸ ویلای استثنایی، مکانی عالی برای چنین روز خاصی به حساب می‌آید. شما می‌توانید با تعداد کمی مهمان، یک عروسی رویایی بر روی شن‌های سفید ساحل اختصاصی آن داشته باشید و تیم بسیار وی این هتل لوکس نیز، شما را در تمام مراحل یاری خواهند کرد.

 

معرفی اقامتگاه‌های بسیار لوکس در دل جنگل‌های بارانی مالزی

 

 

 BuBu Long Beach

 


آدرس: Long Beach, Perhentian Island Kecil, 22300, Terengganu

 


۴- Pangkor Laut Resort


یکی از نقاط خاص مالزی که بارها شاهد عروسی‌های خصوص زوج‌های معروف آسیای شرقی بوده است. این اقامتگاه رویایی، در جزیره‌ای خصوصی با فاصله سه مایلی از ساحل غربی مالزی قرار گرفته. ساحل زیبای آن دور تا دور این جزیره را گرفته و بخش‌های کوهستانی، خلیجی کوچک پدید آورده‌اند که در ان مراسم عروسی برگزار می‌شود. برنامه‌ریزی برای عروسی در چنین بهشتی، باید از ماه‌ها قبل انجام شود اما همه‌ی هزینه‌ها و زحماتتان، روزی رویایی را برایتان رقم می‌زند.

 

 

 Pangkor Laut Resort

 


آدرس: Pangkor Laut Island, 32200 Lumut, Perak

 


۳- Avillion Port Dickson


اگر به دنبال هزینه‌ی بسیار زیاد نیستید، اما جایی زیبا در مالزی می‌خواهید تا در ساحلش یک عروسی خوب به راه بیاندازید، Avillion Port Dicksonبهترین گزینه برای شماست. این هتل سوییت‌های بزرگی دارد که مهمانان شما را در خود جای خواهد داشد و تیم آن نیز همه چیز را برای روز خاص شما شخصی‌سازی کرده و سوییت مخصوص ماه‌عسل نیز در نهایت به شما تعلق خواهد گرفت.

 

گشت و گذاری سبز در کوالالامپور، شهر مدرن آسمان‌خراش‌های مالزی

 

 

 Avillion Port Dickson

 


آدرس: 3rd Mile, Jalan Pantai, 71000 Port Dickson, Negeri Sembilan

 


۲- Tanjung Rhu Resort


نه به اندازه انتخاب اول ما، اما یکی از لوکس‌ترین انتخاب‌های شما برای عروسی این هتل زیبا در پالوئا لنکاوی است. این هتل فوق‌العاده که برای سفرهای دو نفره نیز امکانات بسیار خوبی دارد، چند انتخاب پیش پای شما می‌گذارد تا تم عروسی خود را از ابتدا انتخاب کرده و سپس جزییاتش را تغییر دهید. این انتخاب‌های شامل عروسی آبیِ غربی، عروسی چیمی، عروسی مالای (سنتی مالزیایی) و عروسی هندی می‌شود.

 

 

 Tanjung Rhu Resort

 


آدرس: Mukim Ayer Hangat 07000, Pulau Langkawi, Kedah Darulaman

 


۱- Four Seasons


و در نهایت هتل چهار فصل لنکاوی بهترین انتخاب شما برای لوکس‌ترین عروسی ممکن بر روی شن‌های ساحل اخصتصاصی این هتل در لنکاوی خواهد بود. فضایی بسیار زیبا، برنامه‌های متعدد و امکان تغییر در تمامی جزییات جشن که همگی با پرداخت هزینه‌ای بسیار گران امکان‌پذیر خواهد بود. بعد از عروسی نیز برنامه‌ای چند ساعته برای عکاسی در بخش‌های مختلف جزیره انتظار شما را می‌کشد.

 

 

 Four Seasons

 


آدرس: Jalan Tanjung Rhu, 07000 Langkawi, Kedah

۱۳ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران