معرفی لوکس‌ترین اقامتگاه‌های آنتالیا در تعطیلات نوروز 98

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
معرفی لوکس‌ترین اقامتگاه‌های آنتالیا در تعطیلات نوروز 98

آنتالیا نه تنها به خاطر طبیعت ساحلی شگفت‌انگیزش و ویرانه‌های باشکوه امپراتوری باستانی مشهور است، بلکه به خاطر استراحتگاه‌ها و اقامتگاه‌های لوکس ساحلی‌اش طرفداران فراوانی دارد. هر سال تعداد زیادی از گردشگران از سراسر جهان برای گذراندن یک تعطیلات بهاری دلنشین و یا یک تعطیلات تابستانی گرم و دلچسب به این شهر سفر می‌کنند.

اگر شما هم به دنبال یک مقصد لوکس هیجان‌انگیز برای گذراندن تعطیلات هستید ، با ما همراه شوید تا شاید بتوانید از میان این مکان‌های اقامتی یکی را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید تا با تور آنتالیا  نوروز 98 راهی سفر رویایی‌تان شوید.

 

 

۱- هتل گنبد کمپینسکی (Kempinski The Dome)

این اقامتگاه با مساحتی حدود ۴۰ هزار متر مربع، یک سرزمین رویایی برای سچری کردن تعطیلات است. در این اقامتگاه ۱۳۹ اتاق لوکس، ۱۸ سوئیت مجهز و ۱۶ ویلای سلطنتی به همراه انواع امکانات تفریحی و زمین‌های زیبای گلف زیبا با الهام از فرهنگ سلجوقی ساخته شده در کنار هم قرار گرفته‌اند.

 

برترین هتل‌های ۴ ستاره در آنتالیا به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایز

 

 

هتل گنبد کمپینسکی

 

 

کمپینسکی در سال‌های گذشته به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه‌های ساحلی اروپا با رستوران‌های متفاوت که غذاهایی از سراسر جهان سرو می‌کنند، پای گردشگران زیادی را به آنتالیا کشانده است. علاوه بر همه این‌ها یک حمام و اسپای مجهز سه هزار و ۶۰۰ متری ساخته شده از سنگ مرمر، آماده ارائه خدمت به گردشگران است.

 

 

۲- هتل مکس رویال کمر (Maxx Royale Kemer)

هتل مکس رویال کمر یک هتل پنج ستاره با ساحل اختصاصی است که به خوبی با محیط طبیعی اطرافش تلفیق شده است. این هتل بزرگ، به خاطر جزئیات و طراحی‌های مدرن و پر زرق و برق اتاق‌هایش مشهور شده است. تفاوتی نمی‌کند در کدام‌یک از اتقا‌های این هتل ساکن شده باشید، چون حتی زمانی که در رختخواب هستید، می‌توانید نمای زیبایی از دریا را در مقابل خود ببینید.

 

 

هتل مکس رویال کمر

 

 

آشپزخانه این هتل هم به خاطر حضور سرآشپزهای فیلیپینی، فرانسوی، اتریشی، روسی، ایتالیایی و ژاپنی طیفی از بهترین غذاهای جهان را به شما ارایه می‌کند. علاوه بر این، ساحل‌های اختصاصی این هتل، از ساحل شن تا ساحل سفید، در انتظار شما هستند. امکانات و موقعیت این هتل، آن را به یک اقامتگاه لوکس برای سفرهای خانوادگی تبدیل کرده است، پس اگر با فرزندان خود تور آنتالیا را انتخاب کرده‌اید، به این گزینه فکر کنید.

 

 

۳- هتل رگنوم کاریا (REGNUM CARYA GOLF & AMP)

هتل رگنوم کاریا یکی از مدرن‌ترین هتل‌های آنتالیا است که به خاطر ساحل ماسه‌ای سفیدی که مشرف به آبی عمیق مدیترانه است، به عنوان یکی از لوکس‌ترن اقمتگاه‌های آنتالیا شناخته می‌شود. با این حال، اصلا لازم نیست نگران شلوغی و تراکم جمعیت به ویژه در فصل تورهای نوروزی باشید، چون این هتل یک فضای کاملا انحصاری دارد که شما را به بزرگترین پارک برج آنتالیا (The Land of Legends)، شش رستوران، ساحل خصوصی، سه استخر، اسکله، زمین گلف و اسپا هدایت می‌کند.

 

۵ هتل برتر سه ستاره آنتالیا از نگاه کاربران تریپ‌ادوایزر

 

 

هتل رگنوم کاریا

 

 

رگنوم کاریا، یکی از لوکس‌ترین هتل‌هایی است که ممکن است یک فرد در طول زندگی‌اش تجربه کند. همه چیز در این هتل رویایی و پر زرق و برق است، پس می‌توانید به عنوان یک اقامتگاه ویژه برای مناسبت‌های خاص مثل نوروز، ماه عسل، سالگرد ازدواج و ... روی آن حساب کنید.

 

 

۴- اقامتگاه گلوریا سرنیتی (Gloria Serenity Resort)

این هتل بهشتی، در میان سرسبزترین چشم‌انداز طبیعت آنتالیا قرار گرفته است و برای کسانی که به دنبال یک اقامتگاه لوکس برای گذراندن یک تعطیلات آرام هستند، بهترین گزینه است. تمام اتاق‌های این هتل به شکل ویژه‌ای طراحی شده‌اند تا گردشگران بتوانند شکوه مدیترانه را احساس کنند.

 

 

اقامتگاه گلوریا سرنیتی

 

 

این اقامتگاه زیبا، دارای ۹ رستوران، چهار بار، زمین گلف، ساحل خصوصی، استخر، استخر آب‌گرم شرقی، باشگاه کودکان و زمین و امکانات والیبال ساحلی است. همه چیز در این هتل، برای کسانی که به دنبال یک محل لوکس برای سفری خانوادگی هستند، مهیا شده است.

۰۸ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران