لوکس‌ترین هتل‌های منطقه ساید آنتالیا: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
لوکس‌ترین هتل‌های منطقه ساید آنتالیا: بخش اول

منطقه ساید، در ساحل پامفیلیان واقع شده که در حدود ۲۰ کیلومتری شرق دهانه رود Eurymedon قرار دارد. این شهر باستانی را، در شبه جزیره کوچک شمالی-جنوبی در استان آنتالیا و به طول حدود ۱ کیلومتر و عرض ۴۰۰ متر خواهید یافت.

هنگامی که در مورد ساید صحبت می‌شود، اولین چیزی که باید درنظر داشته باشید این است که اینجا یک استراحتگاه ساحلی شاد و با دسترسی آسان فرودگاه بین المللی آنتالیا است. Side برای زندگی در تمام طول سال مناسب است و به دلیل فضای خانوادگی دوستانه، سواحل شنی دوست داشتنی و آب و هوای مدیترانه‌ای عالی، یک مقصد بی نظیر برای گذراندن تعطیلات به شمار می‌آید. مقاله ۱۰ جاذبه گردشگری برتر سیده در آنتالیا اطلاعات مفیدی در این رابطه در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر در سفر با تور آنتالیا گذرتان به این منطقه افتاد، پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمکن مالی، حتما در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های آن اقامت داشته باشید و از انواع امکانات رفاهی مجلل و بی نظیر و چشم اندازهایی باشکوه به مناظر اطراف برخوردار شوید.

 

Acanthus & Cennet Barut Collection

این ملک زیبای ۵ ستاره دارای یک ساحل خصوصی در دریای مدیترانه، پارکینگ اختصاصی رایگان، امکانات اسپا و استخر روباز بوده و در عین حال مهمانان می‌توانند از امکانات مدرن مرکز تناسب اندام استفاده کنند یا از سونا و ماساژ لذت ببرند.

بعلاوه، امکانات ورزش های آبی در ساحل موجود است و یک استخر جداگانه نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است. همچنین یک تیم انیمیشن و باشگاه کودکان، فرزندان دلبندتان را سرگرم خواهند کرد تا با خاطری آسوده، از تفریحات بزرگسالان و گشت و گذار در این منطقه لذت ببرید.

 

بهترین هتل‌های شهر قدیمی آنتالیا

برای خورد و خوراک، می‌توانید به رستوران هتل بروید که از فضای داخلی و بیرونی برای صرف غذا برخوردار بوده و در سرو غذاهای مدیترانه‌ای تخصص دارد. و البته گزینه‌های گیاهی، بدون لاکتوز، بدون گلوتن نیز در دسترس هستند. چندین بار نیز در این ملک وجود دارند از جمله: بار استخر، بار باغ و اسنک بار.

در ضمن ۲۶۰ اتاق را در اینجا خواهید یافت که همگی مجهز به تلویزیون، مینی بار، روم سرویس، بالکن خصوصی و حمام اختصاصی و سایر امکانات رفاهی هستند. گفتنی است این اقامتگاه، در ۶۵ کیلومتری فرودگاه آنتالیا و ۸ کیلومتری ماناوگات واقع شده است.

آدرس: Selimiye Koyu, Turgut Ozal Cad. PK 55 07330 Antalya, 07330 Side, Turkey

 

Barut Hemera

این فضای آرامش بخش و منحصر بفرد، با ۳۸۰ اتاق دنج، در نوامبر ۲۰۱۹ و در ۲۰۰ متری ساحل کومکوی افتتاح شد. این اقامتگاه با رستوران، بار، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، یک سالن مشترک و همچنین یک باغ، سونا و زمین بازی کودکان به استقبال مسافران تور آنتالیا می‌آید. سرگرمی‌های عصرانه، خدمات کرایه خودرو و رزرواسیون ۲۴ ساعته را برای مهمانانش فراهم می‌کند.

گفتنی است تمام اتاق‌های این ملک ۵ ستاره دارای تهویه مطبوع، میزکار، کتری، مینی بار، گاو صندوق شخصی، ملحفه، حوله، تلویزیون، بالکن و حمام اختصاصی هستند. در ضمن مهمانان اقامتگاه، می‌توانند از بوفه یا صبحانه گیاهی در اینجا لذت ببرند. و برای سرگرمی در اوقات فراغت بیلیارد، تنیس روی میز و دارت بازی کنند.

این هتل، از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و شهر عتیقه ساید در ۳.۶ کیلومتری، موزه ساید در ۳.۵ کیلومتری و فرودگاه آنتالیا در ۶۳ کیلومتری اقامتگاه واقع شده‌اند. در ضمن این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

هتل‌های نزدیک به مرکز خرید مارک آنتالیا

آدرس: Selimiye Mahallesi S.Demirel Bulvarı No:1 07330 Side, 07330 Side, Turkey

 

Paloma Finesse Side

این ملک زیبا و رومانتیک، در دسامبر ۲۰۱۸ و در چند قدمی ساحل سورگون افتتاح شد. این هتل، اقامتی به یادماندنی را با کلیه امکانات از جمله رستوران، بار، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر فصلی در فضای باز، روم سرویس، پارک آبی ، سونا و زمین بازی کودکان رقم می‌زند. بعلاوه مهمانان می‌توانند از  سرگرمی‌های عصرانه و رزرواسیون ۲۴ ساعته برخوردار شوند.

این اقامتگاه، ۲۹۹ اتاق را در خود جای داده که مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، کتری، دوش، دمپایی و کمد و گاوصندوق شخصی هستند. در عین حال برخی اتاق‌ها، دارای به بالکن بوده و برخی دیگر چشم اندازی زیبا به منظره استخر دارند. در کنار اینها، مهمانان می‌توانند هر روز از بوفه صبحانه بهره مند شوند. گفتنی است ساحل Titreyengol در ۱۵۰ متری اقامتگاه، شهر عتیقه در ۷ کیلومتری و فرودگاه آنتالیا در ۷۱ کیلومتری این ملک واقع شده‌اند.

آدرس: orgun Mahallesi Acısu Mevkii No 24/1 Manavgat Antalya, 07601 Side, Turkey

 

Nerton

این هتل ۴ ستاره با ارائه یک ساحل خصوصی، استخرهای روباز و سرپوشیده و دسترسی به وای فای رایگان، به استقبال مهمانانش می‌آید. از طرفی مهمانان می‌توانند در سونا و حمام استراحت کرده یا در مرکز تناسب اندام ورزش کنند. و اگر با فرزند خردسال سفر می‌کنید این اقامتگاه گزینه مناسبی برایتان به شما می‌آید، زیرا کودکان می‌توانند از وقت گذرانی در باشگاه کودکان لذت ببرند. همچنین امکانات مختلفی از جمله تنیس روی میز، بیلیارد و دارت نیز در دسترس هستند.

بعلاوه ۱۴۰ اتاق این اقامتگاه دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، تلفن، گاو صندوق شخصی، مینی بار، وان حمام یا حمام خصوصی با دوش، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و دمپایی هستند. گفتنی است آنتیک تئاتر ساید، در ۱.۹ کیلومتری و آبشار ماناوگات در ۸.۵ کیلومتری این ملک قرار دارند. فرودگاه آنتالیا نیز، ۶۶.۵ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارد.

 

هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا در بوکینگ

آدرس: Deniz Bükü Mevkii, Side, Antalya, 07330 Side, Turkey

 

Tuı Magic Life Jacaranda

این ملک جذاب در منطقه گوندوگدو واقع شده و یک ساحلی خصوصی، یک استخر روباز، پارک آبی، مرکز تجاری و خدمات کرایه خودرو را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. در عین حال فعالیت‌های سرگرم کننده‌ای مانند اجرای موسیقی زنده، ورزش‌های آبی و باشگاه کودکان نیز مهیا هستند. این ملک، همچنین دارای یک منطقه سلامتی با سونا است. در کنار اینها وسایل تنیس، تنیس روی میز و دارت فراهم بوده و همچنین علاقمندان می‌توانند از دسترسی به سالن بدنسازی بهره مند شوند.

در این ملک ۵ ستاره، ۷۶۶ اتاق‌ مهمان را خواهید یافت که دارای فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع و میزکار هستند. در ضمن، برخی از اتاق‌ها از تراس و برخی دیگر از منظره استخر برخوردارند.

برای شکم گردی، علاقمندان می‌توانند از طعم لذیذ صبحانه قاره‌ای یا بوفه این ملک لذت ببرند. همچنین غذاهای لذیذ ایتالیایی، آسیایی و دریایی نیز در ۵ رستوران آلاکارت سرو می‌شوند. جالب است بدانید پرسنل پذیرش، به زبان‌های آلمانی و انگلیسی صحبت می‌کنند و خوشحال خواهند شد که راهنمایی‌های عملی را درباره گشت وگذار در این منطقه به مهمانان ارائه دهند. و به لحاظ دسترسی به جاذبه‌های پرطرفدار این حوالی باید بگوییم معابد آپولو و آتنا ۱۱ کیلومتر، موزه ساید ۱۱ کیلومتر و فرودگاه آنتالیا ۵۲.۳ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارند.

 

معرفی هتل‌های ساحلی برای گردشگران تور آنتالیا

آدرس: Kısalar Mahallesi Merkez Sokak No:92 /1, 07550 Side, Turkey

 

Liu Resorts

این هتل لوکس ۵ ستاره و ساحلی که در آوریل ۲۰۲۱ افتتاح شد، در ۱۲ کیلومتری شهر عتیقه، ۱۲ کیلومتری  معابد آپولو و آتنا، ۱۱ کیلومتری بندر ساید و ۴۴ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.

این ملک با ارائه امکانات مختلفی نظیر مرکز تناسب اندام، بار، رستوران، باغ، رزرواسیون ۲۴ ساعته، پارک آبی و استخر روباز فصلی، به بهترین نحو پذیرای مسافران تور آنتالیاست. بعلاوه روم سرویس،  باشگاه کودکان، صرافی، حمام ترکی و سونا را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند.

در اینجا ۳۷۹ اتاق راحت و دنج همراه با  تهویه مطبوع، میز، کتری، مینی‌بار، گاو صندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه، حوله، بالکن، حمام اختصاصی و وای فای رایگان را خواهید یافت. بعلاوه برخی از اتاق‌ها، دارای پاسیو هستند.

در ضمن هر روز، صبحانه بوفه یا آلاکارت در این ملک زیبا و به یادماندنی سرو می‌شود.  از طرفی، علاقمندان می‌توانن تنیس روی میز بازی کنند. هرچند که این منطقه، برای دوچرخه سواری نیز بسیار محبوبیت دارد.

 

آدرس: Kısalar Mahallesi, Merkez Sokak No: 103-104, 07400 Side, Manavgat/Antalya, 07400 Side, Turkey

 

Sentido Kamelya Selin

این اقامتگاه جذاب و منحصر بفرد که چشم اندازهایی جذاب به مناظر عالی اطراف دارد،  در کنار دریا و ساحل کولاک لی واقع شده و مخاطبانش را به یک منطقه ساحلی خصوصی به طول ۵۰۰ متر مهمان می‌کند. این ملک همچنین استخرهای فصلی روباز، سرسره‌های آبی، مرکز اسپا، ۳ زمین فوتبال حرفه‌ای، زمین بسکتبال و زمین تنیس را در خود جای داده است.

 

معرفی هتل تایتانیک دلوکس در آنتالیا

تعداد ۳۰۸ اتاق بزرگ و مدرن، در این ملک ۵ ستاره پذیرای مهمانان هستند و با ارائه وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و مینی بار، تهویه مطبوع (در ساعات مشخص شده)، بالکن و چشم‌اندازی به دریا یا باغ، روزهایی خاطره انگیز را رقم می‌زنند.

رستوران اصلی در این ملک صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه آزاد سرو می‌کند. می‌توانید از طعم غذاهای محلی و همچنین غذاهای بین المللی لذت ببرید. بارها نیز انواع نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی، تنقلات و کوکتل‌ها را ارائه می‌دهند. گفتنی است مرکز شهر ساید ۸ کیلومتر و فرودگاه آنتالیا، ۶۰ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارند.

آدرس: Colakli, Antalya, 07620 Side, Turkey

 

Otium Family Eco Club

این ملک مدرن با فضای آرامش بخش، در ۴۵۰ متری ساحل با پرچم آبی واقع شده و دارای پارک آبی با ۳ سرسره آبی و مرکز سلامتی با حمام ترکی است. اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت خانواده‌هایی است که همراه فرزند خردسال سفر می‌کنند. جالب است بدانید در این ملک، یک دنیای کودکان به مساحت ۳۳۵۰ متر مربع با سقف مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش درنظر گرفته شده که با فعالیت‌ها و سرگرمی‌های متنوع از کودکان پذیرایی می‌کند.

همچنین استخرهایی برای کودکان و نوزادان را نیز در اینجا پیدا خواهید کرد. ضمن اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های زیست محیطی مانند کاشت گل و درخت و تغذیه حیوانات برای حمایت از ارتباط کودکان با طبیعت ارائه می‌شوند. در کنار اینها، یک رستوران ویژه کودکان، یک زمین بازی، فعالیت‌های خلاقانه مانند اوریگامی، کلاس‌های آشپزی، کارگاه‌های صنایع دستی، کلاس‌های زبان انگلیسی و روسی و بازی‌های پازل مهیا هستند تا در طول اقامت، الهام بخش فرزندان دلبندتان باشند.

 

معرفی بهترین هتل‌های تازه تاسیس آنتالیا

 بعلاوه یک مینی کلوپ مجهز به دوربین‌های امنیتی، جلسات نمایش فیلم و انواع بازی‌های رومیزی نیز در این اقامتگاه ۵ ستاره به استقبالتان خواهند آمد. و در نهایت خدمات نگهداری از کودک، رادیو مانیتورینگ کودک و کالسکه در صورت درخواست با هزینه اضافی ارائه می‌شوند. و تخت نوزاد، وان حمام کودک، صندلی غذاخوری، گرمکن شیشه شیر و مخلوط کن‌ها نیز به صورت رایگان در دسترس هستند.

و اما ۴۳۳ اتاق بالکن‌دار در این ملک به چشم می‌خورند که محیطی آرامش بخش و امکانات رفاهی مدرن و کافی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. گفتنی است این ملک هر ۳۰ دقیقه یک بار، خدمات شاتل بین ساحل و هتل را ترتیب می دهد. در ضمن این اقامتگاه، در ۷ کیلومتری ساید و ۸۰ کیلومتری آنتالیا قرار دارد. فرودگاه آنتالیا در فاصله ۷۰ کیلومتری ملک واقع شده و خدمات ترانسفر فرودگاهی خصوصی، با پرداخت هزینه اضافی قابل ارائه است. در آخر، برای مهمانانی که با خودروی شخصی تردد می‌کنند، پارکینگ رایگان نیز موجود است.

آدرس: Titreyengol Mevkii Antalya, 07330 Side, Turkey

 

Primasol Hane

این اقامتگاه ۵ ستاره که کمتر از ۱ کیلومتر از ساحل کومکوی فاصله دارد، اقامتی خاطره انگیز را با وجود رستوران، بار، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر فصلی در فضای باز، مرکز تناسب اندام، سالن مشترک و باغ ارائه می‌دهد. بعلاوه این هتل دارای استخر سرپوشیده، حمام، سرگرمی‌های عصرانه، زمین بازی کودکان و رزرواسیون ۲۴ ساعته می‌باشد.

در ضمن هر روز، صبحانه قاره‌ای در این ملک سرو می‌شود. در اینجا ۳۴۶ اتاق درنظر گرفته شده‌اند که همگی دارای تهویه مطبوع، کمد لباس، گاوصندوق شخصی، بالکن با منظره استخر، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه و حوله هستند.

برای وقت گذرانی، می‌توانید تنیس روی میز و دارت بازی کنید و یا دوچرخه و ماشین کرایه از هتل کرایه کرده و به گشت و گذار در این منطقه بپردازید. گفتنی است شهر عتیقه و موزه ساید، هر دو در ۷ کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه آنتالیاست که در ۵۸ کیلومتری هتل واقع شده و این ملک، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

اقامتی بی‌نظیر در هتل لاکچری Cornelia آنتالیا

آدرس: EVRENSEKİ MAH 27. SOK. NO:5/A, 07600 Side, Turkey

۲۳ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران