لوکس‌ترین هتل‌های منطقه ساید آنتالیا: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
لوکس‌ترین هتل‌های منطقه ساید آنتالیا: بخش دوم

آنتالیا بزرگ‌ترین شهر در امتداد سواحل مدیترانه با انواع امکانات سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان است. در سفر با تور آنتالیا گزینه‌های بسیاری برای گذراندن وقت در آب، پیاده روی، ماجراجویی با پاراگلایدر یا پاراسلینگ خواهید یافت.

در عین حال ساید در سواحل مدیترانه جنوبی ترکیه در استان آنتالیا و در نزدیکی ماناوگات و دهکده سلیمیه، یک منطقه تفریحی مدرن بوده و در ترکیبی صلح آمیز با ویرانه‌های باستانی و فضای کلاسیک می‌باشد. بعلاوه باید گفت این محدوده، انواع اقامتگاه‌ها را با هر سطحی از بودجه در خود جای داده و ما نیز در ادامه مقاله قبل قصد داریم، سفری مجازی داشته باشیم به برخی از لوکس‌ترین هتل‌های منطقه ساید!

 

TUI BLUE Sensatori Barut Sorgun

این هتل لوکس، در مارس ۲۰۲۱ و در ۵۰ متری ساحل سورگون افتتاح شد. مهمانان این ملک به رستوران، بار، یک باغ، یک منطقه ساحلی خصوصی، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام دسترسی دارند. بعلاوه رزرواسیون ۲۴ ساعته، سونا، زمین بازی کودکان، خدمات کرایه خودرو، استخر سرپوشیده، حمام و امکانات سرگرمی‌های عصرانه نیز در این ملک ۵ ستاره درنظر گرفته شده‌اند. در اینجا می‌توانید هر روز، از خوردن صبحانه بوفه لذیذ و باکیفیت لذت ببرید و یا به تنیس روی میز و دارت بپردازید.

تمامی ۱۲۰ اتاق این ملک نیز مجهز به تهویه مطبوع، میز تحریر، بالکن با منظره دریا، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه، حوله و گاوصندوق اختصاصی هستند.

به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم ساحل Titreyengol در ۱.۲ کیلومتری، شهر عتیقه در ۳.۴ کیلومتری و فرودگاه آنتالیا در ۵۸ کیلومتری این ملک واقع شده‌اند و خدمات شاتل فرودگاهی نیز به مهمانان ارائه می‌شود.

آدرس: Acısu Caddesi, 07600 Side, Turkey

 

Seaden Quality

اگر به دنبال اقامتگاهی لوکس در نزدیکی ساحل کومکوی می‌گردید، شاید بتوان گفتن بهترین گزینه ریزروت و اسپای Seaden Quality  است که در ۵ کیلومتری شهر عتیقه و موزه ساید واقع شده و تنها ۷۵ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. این ملک ۵ ستاره که در نوامبر ۲۰۱۹ با ۴۰ اتاق افتتاح شد، اقامت ساحلی بی نظیری را با وجود امکانات مختلفی مانند رستوران، بار، سالن استراحت مشترک، روم سرویس، وای فای رایگان در سراسر ملک، باشگاه کودکان و زمین بازی کودکان رقم می‌زند.

 

اقامت در هتل‌های بلدیبی، آنتالیا

بعلاوه یک استخر روباز، مرکز تناسب اندام، رزرواسیون ۲۴ ساعته و سرگرمی‌هایی همچون تنیس روی میز و دارت نیز در اینجا مهیا هستند. هر چند که این منطقه، برای دوچرخه سواری نیز بسیار محبوبیت دارد و هتل، خدمات کرایه دوچرخه و خودرو و خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز برای مهمانانش ارائه می‌دهد.

گفتنی است اتاق‌های این ملک از تهویه مطبوع، میز کار، کتری، مینی بار، گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت، بالکن، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله برخوردارند. بعلاوه این اقامتگاه، هر روز یک صبحانه قاره‌ای یا بوفه سرو می‌کند.

آدرس: Selimiye Mahallesi 652 Sokak Kumköy, Side, Manavgat, 07330 Side, Turkey

 

Side Sunport Hotel

این هتل مجلل ساحلی در ۵۸ کیلومتری فرودگاه آنتالیا، با یک باغ زیبا، استخر روباز و سرپوشیده، منطقه ساحلی خصوصی با چترهای آفتابی رایگان و صندلی‌های آفتابگیر از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را می‌توان در این اقامتگاه یا اطراف آن ترتیب داد از جمله تنیس روی میز، دوچرخه سواری و تفریحات پارک آبی. همچنین این ملک دارای یک سالن بدنسازی و یک مرکز اسپا و سلامتی همراه با سونا و حمام می‌باشد. هرچند که خدمات ماساژ نیز، با هزینه اضافی در دسترس است.

 

بهترین آپارتمان‌ها و سوئیت‌های اجاره‌ای در آنتالیا

در اینجا ۲۱۰ اتاق بزرگ با دکوراسیون مدرن را خواهید یافت که از تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان برخوردارند. در ضمن، مهمانان می‌توانند از بالکن اتاقشان به چشم اندازی بی بدیل از منظره دریا و کوه دسترسی داشته باشند.

برای شکم گردی امکانات ایده آلی فراهم است و صبحانه، ناهار و شام روزانه به صورت بوفه باز سرو می‌شود. در رستوران آلاکارت این اقامتگاه، می‌توانید طعم‌های بی نظیر غذاهای بین المللی را بچشید. و همچنین یک کافه بار برای نوشیدن و استراحت، در پایان روز پذیرای علاقمندان است. و در نهایت پارکینگ خصوصی رایگان برای مهمانانی که با خودروی شخصی تردد می‌کنند نیز، در این اقامتگاه ارائه می‌شود.

آدرس: Evrenseki Mah. 18. Sokak No:4 Evrenseki / Manavgat, 07600 Side, Turkey

 

Kaya Side

این هتل لوکس ۵ ستاره که در منطقه ساحلی خصوصی با چترهای آفتابی و صندلی‌های آفتابگیر رایگان واقع شده است، در عین حال دارای باغ، زمین بازی کودکان، استخر سرپوشیده، استخر کودکان و استخر روباز با ۳ سرسره آبی است. همچنین، پارکینگ خصوصی رایگان در هتل موجود است.

امکانات تفریحی در اینجا شامل تنیس، بیلیارد و دارت بوده و یک باشگاه ورزشی را نیز در اینجا خواهید یافت. اما برای ریلکس کردن و تکاندن خستگی‌های گشت و گذار و سفر، هیچ چیز به اندازه مرکز اسپا و سلامتی و خدماتی از جمله ماساژ درمانی و حمام ترکی نمی‌چسبد.

برای شکم گردی خدمات همه جانبه شامل صبحانه، ناهار و شام روزانه ارائه می‌شود. در اینجا ۳ رستوران آلاکارت وجود دارند که انواع غذاهای ایتالیایی و سنتی ترکیه را سرو می‌کنند. همچنین، ۳ کافه بار را در این ملک خواهید یافت که نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی را ارائه می‌دهند.

گفتنی است این اقامتگاه ۴۳۲ اتاق را در برگرفته که از دکوراسیون مدرن، تهویه مطبوع، گاوصندوق شخصی، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام خصوصی مجهز به امکانات رایگان برخوردارند و همگی دارای بالکن با چشم اندازی به زیبایی‌های طبیعی اطراف هستند.

به لحاظ موقعیت مکانی، باید بگوییم مرکز شهر ساید ۹.۵ کیلومتر و ماناوگات ۷.۵ کیلومتر از این ملک فاصله دارند. در ضمن خدمات شاتل به فرودگاه آنتالیا نیز که ۷۰ کیلومتر با آن فاصله دارد، با پرداخت هزینه اضافی قابل هماهنگی است.

 

روش‌های حمل و نقل عمومی در آنتالیا

آدرس: Titreyengöl Mevkii - Sorgun - Manavgat - Antalya - Türkiye, 07600 Side, Turkey

 

Voyage Sorgun Hotel

این ریزورت مجلل و زیبای ۵ ستاره که در جنگل کاج سرسبز سورگون واقع شده است، با استخرهای سرپوشیده و روباز و یک مرکز اسپای وسیع از مهمانانش استقبال می‌کند. جالب است بدانید مرکز اسپا انواع درمان‌های آرامش‌بخش، از جمله رایحه درمانی، ماساژ آیورودا، سنگ درمانی و همچنین حمام ترکی و سونا را ارائه می‌دهد. برای تناسب اندام نیز مهمانان می‌توانند از سالن بدنسازی برخوردار شوند که طیف وسیعی از برنامه‌های یوگا، پیلاتس و ژیمناستیک را ترتیب می‌دهد.

خبر خوب برای مسافرانی که با فرزند خردسال سفر می‌کنند! در اینجا  گزینه‌های مختلف سرگرمی برای کودکان وجود دارند از جمله: یک مینی کلاب جامع، و یک زمین بازی سرپوشیده، یک پارک آبی در ساحل.

بعلاوه واحدهای ییلاقی دنج در این اقامتگاه، جادار بوده و کفپوش چوبی دارند و همگی دارای تلویزیون صفحه تخت، بالکن خصوصی و مینی بار هستند.

برای خورد و خوراک نیز مهمانان می‌توانند از طعم بی نظیر غذاهای ژاپنی در رستوران Teppanyaki لذت ببرند یا غذاهای یونانی را میل کنند. سایر گزینه‌های غذاخوری در این اقامتگاه غذاهای چینی، غذاهای سنتی ترکی، استیک و غذاهای ایتالیایی سرو می‌کنند. در نهایت مهمانان می‌توانند از صرف وعده‌های غذایی خود در رستوران Cuisine24 که به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز باز است، لذت ببرند.

 

بهترین رستوران‌های فضای باز در آنتالیا

آدرس: Manavgat Sorgun Yoresi Titreyengöl Mevkii, 07600 Side, Turkey

 

Akadia Luxury Sorgun

این هتل لوکس ۵ ستاره، در مارس ۲۰۲۲ در ۱.۵ کیلومتری ساحل سورگون و ۲ کیلومتری ساحل Titreyengol افتتاح شد. این اقامتگاه با یک مرکز تناسب اندام، بار، تراس، سالن استراحت و باغ مشترک،  سونا، سرگرمی‌های عصرانه و روم سرویس از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه با وجود امکاناتی نظیر رزرواسیون ۲۴ ساعته، رستوران، پارک آبی، استخر روباز فصلی و صبحانه بوفه لذیذ، اقامتی خاطره انگیز را از سفر با تور آنتالیا به منطقه ساید رقم می‌زند.

گفتنی است تمام اتاق‌های این ملک دارای فضای نشیمن بوده و از تهویه مطبوع، کمد لباس، گاوصندوق اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله و بالکن با منظره استخر برخوردارند. همچنین برخی اتاق‌ها، دارای پاسیو و برخی دیگر دارای چشم اندازی به منظره دریاچه هستند. در نهایت باید گفت نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیاست که در ۵۸ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده و خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز برای مهمانان مهیاست.

آدرس: Titreyengöl Mevkii 07600 Sorgun / Manavgat / Antalya, 07600 Side, Turkey

 

Arum Barut Collection

این ملک ۵ ستاره ساحلی با ۳۲۸ اتاق راحت و بزرگ همراه با طراحی مدرن، کفپوش چوبی، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، بالکن خصوصی، فضای نشیمن و حمام اختصاصی، روزهایی به یادماندنی را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان می‌آورد.

در اینجا می‌توانید از امکاناتی ایده آل از جمله استخرهای روباز، زمین مینی گلف، مرکز اسپا، ساحل خصوصی مخصوص بزرگسالان و روم سرویس برخوردار شوید. بعلاوه رستوران اصلی این ملک به سبک بوفه بین المللی، برای صبحانه، ناهار و شام پذیرای علاقمندان است. مهمانان می‌توانند از طعم لذیذ غذاهای اصیل ترکی و مدیترانه‌ای در رستوران‌های آلاکارت این مجموعه لذت ببرند. همچنین گزینه ‌ای گیاهی، بدون لاکتوز و بدون گلوتن در دسترس هستند. بعلاوه بیکری این اقامتگاه، کیک‌های خانگی و قهوه تازه سرو می‌کند.

 

معرفی ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا

در کنار اینها، کودکان می‌توانند در کلوپ کودکان یا در استخر کودکان که دارای سرسره‌های آبی است تفریح ​​کنند. گفتنی است مرکز اسپا، طیف گسترده‌ای از درمان‌های بهداشتی و زیبایی را ارائه می‌دهد و دارای استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا است. از طرفی برای وقت گذرانی، تیم سرگرمی، فعالیت‌های روزانه و نمایش‌هایی را با موسیقی زنده و رقص ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که این مجموعه تفریحی، در ۴.۲ کیلومتری تئاتر ساید و معابد آپولو و آتنا و ۸.۸ کیلومتری آبشارهای ماناوگات واقع شده است.

آدرس: Acisu mahallesi P.O Box 50,Titreyengol , Sorgun , Side, 07601 Side, Turkey

 

Paloma Orenda

این هتل لوکس ۵ ستاره نیز در ساید، در منطقه مدیترانه و در ۵ کیلومتری شهر عتیقه واقع شده و تنها ۱ کیلومتر از ساحل Titreyengol و ۵ کیلومتر از تاتر ساید فاصله دارد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که در مسافت ۶۰ کیلومتری از این اقامتگاه قرار دارد.

این ملک دارای امکانات رفاهی متعدد از جمله مرکز اسپا و سونا، زمین بازی و حمام کودکان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، کافه بار، وای فای رایگان، ۱۰ زمین تنیس مصنوعی و تجهیزات برای ورزش‌های آبی است. در ضمن طیف گسترده‌ای از ورزش‌ها مانند ایروبیک، تیراندازی با کمان، گلف برای مبتدیان، کاتاماران، موج سواری بادی، تنیس روی میز و سایر فعالیت‌های ورزشی زمینی را می‌توان در این اقامتگاه انجام داد.

آدرس: Acisu mahallesi P.O Box 50,Titreyengol , Sorgun , Side, 07601 Side, Turkey

 

Alva Donna Beach Resort Comfort

این اقامتگاه زیبا و به یادماندنی در کنار دریا، دارای یک منطقه ساحلی خصوصی با اسکله است. این ریزورت با امکاناتی نظیر استخر روباز و سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و مرکز اسپا به استقبال مهمانانش می‌آید. در ضمن تمام ۳۰۸ اتاق این ملک همگی دارای مبلمان مدرن، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، وای فای رایگان و بالکن هستند. برخی از اتاق‌ها نیز چشم اندازی به منظره باشکوه دریا دارند.

و اما برای شکم گردی، گزینه‌های غذاخوری نظیر رستوران آلاکارت و بوفه پذیرای علاقمندان می‌باشند. همچنین می‌توانید در طول روز، از طعم نوشیدنی‌های گورا در کافه بار لذت ببرید. گفتنی است مرکز شهر ساید ۱۰ کیلومتر و فرودگاه آنتالیا، ۶۰ کیلومتر با این ملک فاصله دارند.

 

معرفی مرکز خرید آگورا در آنتالیا

آدرس: Antalya Gündoğdu Mevkii, 07139 Side, Turkey

 

Trendy Aspendos

و در آخر سری می‌زنیم به این اقامتگاه پرطرفدار که با استخرهای سرپوشیده و روباز، سرسره‌های آبی، مرکز اسپا و سلامتی و یک منطقه ساحلی خصوصی مهمانانش را به وجد می‌آورد. این مرکز ساحلی امکاناتی نظیر رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و وای فای رایگان را در سراسر ملک ارائه می‌دهد.

تمام ۴۴۲ اتاق این اقامتگاه دارای تهویه مطبوع، بالکن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاو صندوق شخصی، کتری برقی و مینی بار و حمام خصوصی همراه با سشوار، لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و حوله هستند.

نگران خورد و خوراک نباشید، زیرا رستوران این هتل مجموعه‌ای عالی از غذاهای ترکی یا بین المللی را سرو می‌کند. نوشیدنی و تنقلات نیز در اسنک بار ملک در دسترس هستند. بعلاوه در اینجا، میهمانان می‌توانند از برنامه ورزشی خود در مرکز تناسب اندام پیروی کنند یا در سونا و حمام استراحت نمایند. امکانات برای فعالیت‌های متعددی مانند تنیس، بیلیارد، دارت و بولینگ نیز مهیاست.

در کنار اینها، سرگرمی‌های شبانه نیز توسط پرسنل حرفه‌ای ارائه می‌شوند. و در آخر، خدمات کرایه دوچرخه و ماشین برای مهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند، در دسترس است. گفتنی است آبشار ماناوگات در ۱۶.۷ کیلومتری و فرودگاه آنتالیا، در ۵۵ کیلومتری این ملک واقع شده‌اند.  

 

لوکس‌ترین هتل‌های لارا در آنتالیا

آدرس: Sancak Mah. Barbaros sok. No:9 Gündoğdu - Manavgat / ANTALYA, 07600 Side, Turkey

۲۵ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران