سواحل منطقه کمر آنتالیا: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
سواحل منطقه کمر آنتالیا: بخش اول

در اطراف کمر آنتالیا، می‌توان سواحل متنوع و زیبایی را یافت و از انواع ورزش‌ها آبی نظیر پاراسلینگ، جت اسکی، قایق موزی، غواصی و اسنورکلیگ نهایت لذت را برد. برای آشنایی با جزئیات این تفریحات، می‌توانید مقاله انواع تفریحات آبی در Kemer آنتالیا را نیز مطالعه کنید. در عین حال هر کدام از این سواحل، هتلها و ریزروت‌های تفریحی متعددی را در خود جای داده‌اند که بهترین مکان‌ها برای استراحت و آرامش مسافران تور آنتالیا به شمار می‌آیند. اگر شما هم به ساحل گردی علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید تا سری بزنیم به سواحل منطقه kemer آنتالیا.

 

Beldibi

این خط ساحلی ۵ کیلومتری، بسیار زیباست و برای شنا و آفتاب گرفتن ایده آل می‌باشد. این ساحل با پرچم بلند و آبی انواع ورزش‌های آبی نظیر پاراسلینگ، جت اسکی، قایق پدالی، غواصی و فعالیت‌های ساحلی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. بعلاوه می‌توانید با پرداخت هزینه چادر، در این ساحل کمپ بزنید و یا از اقامت در هتل‌های این منطقه، لحظاتی خوش را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

 

۵ تا از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا

Goynuk

این ساحل، ۲-۹ کیلومتری بوده و در شمال اقامتگاه محبوب کمر در ریویرای ترکیه واقع شده است. می‌توانید ضمن اقامت در ریزورت‌های ساحلی این حوالی، تعطیلات خود را به لذت بردن از تفریحات آبی در این خط ساحلی بگذرانید. در این ساحل عمومی صندلی‌های آفتاب گیر، دوش عمومی و توالت وجود دارد و در کنار جاده‌ای در حوالی ساحل می‌توانید رستوران‌ها و مغازه های متعددی را بیابید.

آب دریا در این قسمت بسیار زلال بوده و برای اسنورکلینگ و غواصی ایده آل است. گفتنی است امکانات موج سواری هم برای مبتدیان و هم افراد حرفه‌ای مهیاست و بهترین زمان برای سفر به این محدوده، ژوئیه تا سپتامبر است.

Central Kemer beaches

سواحل کمر مرکزی در کل ۴.۲ کیلومتر مسافت دارند و این محدوده دارای دو منطقه ساحلی است. در سمت غرب دریا، خلیج Moonlight وجود دارد که ساحلی عالی به همین نام را در دل خود جای داده و و در سمت شرقی، خط ساحلی زیبایی به چشم می‌خورد که حال و هوایی شهری دارد و انواع هتل‌ها و ریزورت‌ها را می‌توانید در آن بیابید. بطور کلی در این منطقه می‌توان از پاراسلینگ، جت اسکی، قایق موزی، غواصی و اسنورکلینگ لذت برد و همچنین سفرهای دریایی متعددی با قایق در این حوالی صورت می‌گیرد.

 

بهترین هتل پارک‌های آبی‌ در آنتالیا

Moonlight

پارک Moonlight، یک منطقه تفریحی عمومی است که در کمر مرکزی در خلیج Moonlight واقع شده و مساحتی بالغ بر ۵۵۰۰۰ متر مربع دارد. ساحل Moonlight نیز در این پارک به طول ۵۰۰ متر در سمت راست کمر مرکزی گسترده شده و محبوب‌ترین ساحل این محدوده به شمار می‌آید. ورود به این ساحل رایگان است، هر چند که باید هزینه چتر و چادر را بپردازید. می‌توانید تعطیلات خود را در باشگاه‌های ساحلی این منطقه بگذرانید و یا از انواع تفریحات آبی لذت ببرید.

Kiris

این ساحل در ریویرای ترکیه و در نزدیکی شهر کمر واقع شده و با ریزورت‌های استخردار و باغ‌های زیبا احاطه شده است. سطح ساحل با ماسه‌های طلایی و شن پوشانده شده اما چندان سفت و سخت نیست و می‌توانید بدون کفش نیز در این حوالی به گشت و گذار بپردازید.

آب در اینجا تمیز بوده وبرای شنا و پاراسلینگ، جت اسکی، قایق پدالی و غواصی ایده آل است. ساحل دارای تختخواب آفتابگیر و چترهای فراوان است اما هیچ دوش، توالت و کافه‌ای در این محدوده وجود ندارد. ساحل در بین خانواده‌های دارای فرزند بسیار محبوب است، اما زمین‌های بازی کودکان فقط برای مهمانانی که در هتل‌های این حوالی اقامت دارند قابل استفاده است.

Camyuva

این خط ساحلی ۳ کیلومتری و باشکوه، از شن و ماسه‌های قهوه‌ای پوشانده شده است. البته قسمت شمال شرقی این ساحل رشد و توسعه کمتری به جهت جذب گردشگر داشته، اما در کل نمای خوبی را از مناطق اطراف ارائه می‌دهد. این محدوده یکی از بهترین مکان‌ها برای پیاده روی، تفریحات آبی پاراسلینگ، جت اسکی، قایق پدتلی و غواصی و همچنین کمپینگ و گذراندن شبانه روز در دل طبیعت است.

چندین رستوران و کافه نیز در اینجا وجود دارند و بازدیدکنندگان ضمن خورد و خوراک، می‌توانند از تماشای چشم اندازهای بی بدیل کوه و دریا نیز لذت ببرند. گفتنی است برای استراحت، باید صندلی‌های آفتابگیر کرایه کنید.

 

معرفی پارک آبی آکوالند آنتالیا

Alacasu Paradide Cove

این محدوده دوست داشتنی که در یک خلیج کوچک بسیار زیبا بین خلیج Phaselis و ریزورت Camyuva کمر واقع شده، یک ساحل را در خود جای داده که با جنگل‌های کاج احاطه شده است. این طبیعت بی نظیر در کنار دریای منحصر به فرد، تصاویر پانوراما و شگفت انگیزی را خلق می‌کنند.

بعلاوه می‌توانید قایق‌های بادبانی متعددی را ببینید که در خلیج لنگر انداخته‌اند. گفتنی است در بین مردم محلی و گردشگران، این ساحل یکی از محبوب‌ترین مکانها برای پیک نیک و پیاده روی به شمار می‌آید. حتی می‌توان با خودروی شخصی وارد خلیج شد. لازم به ذکر است که مشخصا در این حوالی، اقامتگاهی وجود ندارد.

۰۲ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران