۱۲ بوتیک هتل‌ محبوب در منطقه کالیچی آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۱۲ بوتیک هتل‌ محبوب در منطقه کالیچی آنتالیا

کالیچی به معنی داخل قلعه است و دلیل این نام گذاری هم، محصور بودن این منطقه در میان دیوارهای شهر قدیم آنتالیا است. منطقه‌ای بسیار محبوب و از جمله جاهای دیدنی شهر که بر خلاف ریزورت‌های بزرگ ساحلی، به مرکز شهر و مراکز خرید نزدیک بوده و خیلی از جاذبه‌های گردشگری که در تور آنتالیا به سراغشان خواهید رفت نیز در چند قدمی آن‌جا قرار دارد. به همین دلیل، اجاره‌ی هتل در کالیچی انتخابی عالی به شمار می‌آید و بوتیک‌ هتل‌هایی که امروز به شما معرفی می‌کنیم نیز، جزو بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آیند.

 

بوتیک هتل کاسا سور آنتالیا (Casa Sur)

درختان پرتقال و موزی که در حیاط زیبای این هتل قرار گرفته و میزی چوبی که امکان صرف غذا در محیط باز را برایتان فراهم می‌کند، فضای گرم و جذاب آن‌جا را به شما معرفی خواهد کرد. این هتل ۵ ستاره دارای تنها ۶ اتاق است که به شکلی فوق‌العاده زیبایی طراحی شده‌اند و دیوارهای سنگی، سقف چوبی و دکوری تلفیقی از المان‌های مدرن و کلاسیک دارند. صبحانه رایگان هم در اتاق و هم در حیاط این هتل سرو شده و از نظر موقعیت مکانی نیز، کاسا سور درست در مرکز شهر و یکی از بهترین جاهای ممکن قرار دارد.

 

رمانتیک‌ترین نقاط آنتالیا برای عکاسی

آدرس: Barbaros, Kandiller Sk. No:6, 07100 Muratpaşa

شماره تماس:۰۰۹۰۵۳۰۲۴۴۵۸۱۸

 

بوتیک هتل سدروس آنتالیا (Cedrus Hotel)

باور بر این است که ساختمانی که این هتل در آن‌جا قرار گرفته، در قرن ۱۹ میلادی ساخته شده است و برای مدت‌ها به عنوان موزه فعال بوده. نوسازی اساسی در سال ۲۰۱۹ آن‌جا را به بوتیک هتلی با ۱۱ اتاق زیبا بدل کرد که به طراحی اولیه پایبند بوده و امکانات مدرن نیز به آن‌جا اضافه شده است. یک حیاط کوچک برای این محل در نظر گرفته شده که صبحانه‌ هر روز در آن‌جا سرو می‌شود و فضای کلی آن‌جا نیز زیبایی منحصر به فردی دارد که کاملا به محیط بیرونی و فضای شهر قدیمی آنتالیا می‌خورد.

آدرس: Kılınçarslan, Kılınçarslan mahallesi, 2. Sakarya Sk, Seferoğlu Sk. No:7, 07100 Muratpaşa

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۴۲۲۴۱۱۱۸۸

 

آتیچی هتل آنتالیا (Atıcı Hotel Antalya)

تمامی ۱۳ اتاق این هتل ۴.۵ ستاره دارای فضایی نسبتا بزرگ و امکاناتی مدرن بوده و این محل نیز دارای یک حیاط رو باز زیباست که مملو از گل‌های رنگارنگ و گیاهان مختلف است و برای مدتی هواخوری عالی به نظر می‌آید. اتاق‌ها دارای بالکن هستند اما نمی‌توان آتیچی هتل آنتالیا را در زمره هتل‌های لاکچری قرار دارد و بیشتر مکانی زیبا و مجهز با قیمت مناسب است. نزدیک‌ترین ساحل در آنتالیا به هتل ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد و امتیازات این مجموعه نیز در اکثر سایت‌ها بسیار خوب است.

 

بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در منطقه دمره آنتالیا

آدرس: Barbaros, Kocatepe Sk. No 19, 07100 Muratpaşa

شماره تماس: ۰۰۹۰۵۴۱۹۲۹۶۳۴

 

بوتیک هتل دلایت دلوکس آنتالیا (Delight Deluxe Boutique Hotel)

یکی دیگر از بوتیک هتل‌های کالیچی آنتالیا که حال و هوای ساختمان‌های قدیمی را دارد و به همان سبک و سیاق ساخته شده. فضای داخلی این هتل زیبا و شیک است و یک استخر کوچک نیز در حیاط مرکزی آن‌جا قرار گرفته است. اتاق‌ها بزرگ و شیک هستند و دکور کلاسیک آن‌ها، شامل چهل‌چراغی کوچک، میز، تخت خواب بزرگ و کفپوش چوبی شده و از نظر امکانات نیز در شرایطی مطلوب قرار دارد. یک رستوران کوچک هم برای این محل در نظر گرفته شده که بخشی از آن در محیط داخلی و بخشی دیگر در حیاط واقع گشته.

آدرس: Barbaros Mahhalesi, Civelek Sokak No:16, Muratpasa, Historisch Centrum Kaleici

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۴۲۲۴۷۶۰۶۰

 

بوتیک هتل پرا آنتالیا (Pera Boutique Hotel)

استفاده از رنگ قهوه‌ای سوخته در این بوتیک هتل بسیار محبوب، نه تنها در نمای بیرونی آن‌جا، بلکه در اتاق‌ها و دکور داخلی نیز دیده می‌شود. این هتل مجموعا دارای ۸ اتاق ۲۵ متر مربعی بوده که همگی دارای کف پوش چوبی و ظاهری آراسته هستند و آن‌جا نیز یک حیاط مرکزی نسبتا کوچک را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. بوتیک هتل پرا تنها ۵ دقیقه پیاده با دروازه‌ی هادیان فاصله داشته و فضای حیاط آن‌جا نیز شب‌ها به یک دیسکوی جمع و جور برای مسافرانش بدل می‌شود. در کل بوتیک هتل پرا شاید جزو مدرن‌ترین‌ها و مجلل‌ترین‌ها نباشد، اما فضای گرم و دوست داشتنی داشته، خدمات دهی‌اش عالی است و در کل یک اقامت بسیار مطلوب در یکی از بهترین جاهای شهر قدیم آنتالیا را برایتان به همراه خواهد داشت.

 

۱۰ فعالیت شبانه جذاب در آنتالیا

آدرس: Selçuk, Uzun Çarşı Sk. No:38, 07100 Muratpaşa

شماره تماس: ۰۰۹۰۵۴۵۵۵۳۰۷۲۶

 

بوتیک هتل دوگان آنتالیا (Dogan Hotel)

نمای این هتل معروف نیز کاملا به فضای کالیچی می‌خورد و از جمله بوتیک هتل‌های بزرگ آنتالیا به شمار آمده و دارای ۴۱ اتاق است. هتل دوگان دارای یک حیاط مرکزی و استخر بوده که دیوارهای سنگی و اتاق‌ها، دورتادور آن‌جا قرار دارند. حیاط مرکزی دارای باغ و درختان پرتقال نیز هست که به زیبایی آن‌جا کمک می‌کند. هر کدام از اتاق‌ها دارای دکور زیبایی هستند و سقف چوبی، کف پوش چوبی و دیوارهایی با نمای سنگ، به جذاب‌تر شدنشان کمک کرده است. یک کوچه باریک شما را از درب هتل به ساحلی در ۱۰۰ متری آن‌جا می‌رساند، جایی که می‌توانید در آب به آبتنی پرداخته و در کنار ساحل، آفتاب بگیرید.

آدرس: Kılınçarslan, Mermerli Banyo Sk. No:5, 07100 Muratpaşa

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۴۲۲۴۱۸۸۴۲

 

هتل کاپ دی‌پرگ آنتالیا (Cap D'Perge Hotel)

کاپ دی‌پرگ بوتیک هتلی متفاوت نسبت به انتخاب‌های دیگر ما است. این هتل در بخش پشتی خود، به دریا راه دارد و چند اسکله چوبی کوچک برای آفتاب گرفتن و رفتن به دریا برای آبتنی در آن‌جا ساخته شده است که مسافران تور آنتالیا بتوانند از آن استفاده کنند. این هتل که کار خود را تازه در سال ۲۰۱۹ آغاز کرده است، دارای ۱۶ اتاق شیک و لاکچری بوده و تنها در اختیار بزرگسالان قرار می‌گیرد. همچنین دارای یک رستوران زیبا با دیوارهای شیشه‌ای رو به دریا هم هست و تمامی اتاق‌های آن دارای بالکنی بزرگ هستند. در مجموع کاپ دی‌پرگ را باید جزو انتخاب‌های لوکس و بسیار عالی در مجموعه بوتیک‌ هتل‌های آنتالیا و نه تنها شهر قدیم به حساب آورد.

 

بهترین بازارها و مراکز خرید آنتالیا

آدرس: Gençlik, 1311. Sk. No:5, 07100 Muratpaşa

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۴۲۲۴۲۰۲۱۰

 

بوتیک هتل تووانا آنتالیا (Tuvana)

بوتیک هتل ۴ ستاره تووانا دارای ۴۶ اتاق در سه طبقه بوده و ظاهر بیرونی و طراحی داخلی آن برگرفته از معماری سنتی عثمانی است و حیاط آن‌جا نیز با باغ‌های پر گل و درختان کاج و بلوط، نمایی دلپذیر را برای مهمانانش به همراه خواهد داشت. این مجموعه دارای یک استخر و باری در کنارش و البته در مجموع دارای دو بار متفاوت دیگر و ۳ رستوران می‌باشد. برج ساعت معروف آنتالیا تا محل این هتل تنها ۱۰۰ متر فاصله داشته و از محل هتل، خیلی راحت می‌توانید به سراغ بسیاری از جاذبه‌های گردشگری تاریخی شهر بروید.

آدرس: Tuzcular Mahellesi Karanlık Sokak, Uzun Çarşı Sk. No:18, 07100

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۴۲۲۴۷۶۰۱۵

 

هتل کالیچی آنتالیا (Kaleiçi Hotel)

این هتل درست در قلب منطقه تاریخی کالیچی واقع شده و پنجره‌های چوبی ،دکور کلاسیک و تمامی المان‌های آن در طراحی بیرونی و داخلی، همسان با فضای این منطقه کار شده است. حتی رستوران بسیار خوب هتل نیز، غذاهای ترکی کلاسیک پخت می‌کند تا تجربه شما از حضور در این محل را کامل کند. البته هتل دارای امکانات مدرنی بوده و در حیاط آن‌جا نیز یک استخر نسبتا بزرگ کار گذاشته شده است تا مهمانان هتل بتوانند در ایام فراغت خود، به آبتنی در این استخر نیز بپردازند. هتل کالیچی به خیلی از محل‌های تاریخی و همچنین رستوران‌ها و کافه‌های معروف شهر قدیم آنتالیا نزدیک است.

 

۵ پارک ملی جذاب در استان آنتالیا

آدرس: Kılınçarslan, Sakarya Sk. No:11, 07100 Muratpaşa

شماره تماس: ۰۰۹۰۵۴۳۱۴۸۰۷۰۰

 

هتل پرایم آنتالیا (Prime Hotel)

کاملا بر خلاف فضای هتل قبلی، پرایم یک بوتیک هتل کاملا مدرن بوده که فضایی نو و جذاب دارد، یک روفتاپ عالی رو به دریا برایش در نظر گرفته شد و در کنار خود یک استخر نسبتا بزرگ با تخت‌های متعدد برای آفتاب گرفتن و استراحت می‌بیند. این مجموعه اتاق‌های بسیار شیک و مجللی را برای مهمانان خود مهیا کرده و تا ساحل دریا، تنها چند قدم فاصله دارد. تعداد اتاق‌های هتل پرایم به ۳۹ عدد می‌رسد و رستوران آن که در روفتاپ واقع شده، غذاهای بسیار با کیفیتی روی میز می‌برد. البته این مجموعه جزو انتخاب‌های گران در تور ترکیه و در لیست ما محسوب می‌شود.

آدرس: Demircikara, Tevfik Işık Cd. No:25, 07100 Muratpaşa

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۴۲۳۲۲۰۱۰۰

 

هتل و اسپا لارن فمیلی آنتالیا (Laren Family Hotel & Spa)

از نظر ظاهری این هتل با مجموعه قبلی خیلی شبیه است. اتاق‌های این هتل دارای تنوع خوبی بوده و خب مهم‌ترین تفاوت آن با تمامی هتل‌هایی که تا به این جا معرفی کردیم، داشتن یک مرکز اسپا و سلامتی اختصاصی است. لارن دارای ۵۹ اتاق مدرن بوده و یک استخر روباز و دو رستوران که یکی غذاهای ترکی و دیگری غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند را در خود می‌بیند.

 

راهنمای کامل بازدید از لارا، آنتالیا

آدرس: Çağlayan, 2054. Sk. No: 21, 07230 Muratpaşa

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۴۲۲۷۷۱۳۲۹

 

الگانت ایست هتل آنتالیا (Elegance East Hotel)

انتخاب آخر ما هم جزو مجلل‌ترین بوتیک هتل‌های آنتالیا بوده که دارای ۲۴ اتاق زیباست که در طراحی آن‌ها و فضای کلی هتل از رنگ‌های روشن استفاده شده است. تمامی اتاق‌ها دکور کلاسیک با جزییات بالا داشته و فضای حیاط آن‌جا نیز با استخری بزرگ و باغی زیبا، جذابیت بالایی دارد. نزدیک‌ترین ساحل به الگانت ایست هتل تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد. نزدیکی به ساحل برای آن‌ها که به تور آنتالیا می‌روند، اهمیت ویژه‌ای دارد و از این نظر، تقریبا تمامی انتخاب‌های ما در این نوشته به ساحل نزدیک بوده‌اند.

آدرس: Barbaros, Atatürk Cd. No:42, 07100 Muratpaşa

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۴۲۲۴۴۰۰۴۴

 

منبع

 

۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نظرات کاربران