رستوران‌های منطقه کاس - کالکان در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
رستوران‌های منطقه کاس - کالکان در آنتالیا

کاس، شهری کوچک و زیباست که در امتداد ساحل فیروزه‌ای ترکیه قرار دارد. و کالکان دهکده‌ای جذاب و بی نظیر در این منطقه به شمار می‌آید. در اینجا در حالی  که اغلب مسافران تور ترکیه وقت خود را صرف لذت بردن از تماشای دریا و آفتاب گرفتن می‌کنند، علاقمندان به تاریخ نیز به چندین شهر باستانی لیکیایی دسترسی خواهند داشت.

باید گفت در مقایسه با سایر مقاصد ساحلی این حوالی، کاس تجربه غنی‌تری را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می‌دهد، اما همچنان آرام‌تر از سایر مناطق است. در اینجا ساختمان‌های زیبای سفیدپوش، بوگنویل‌های آویز و سواحل زیبا به شما کمک می‌کنند به راحتی تعطیلاتی رویای و باشکوه را بگذرانید. مقاله گردش در منطقه کاس و کالکان در آنتالیا، می‌تواند اطلاعات باارزشی در این رابطه در اختیارتان قرار دهد.  بعلاوه در سفر خود به این محدوده شگفت انگیز، غذاهای فوق العاده‌ای خواهید خورد که طعم لذیذشان را هرگز فراموش نخواهید کرد! بیایید سری بزنیم به بهترین رستوران‌های منطقه کاس – کالکان و با این فضاهای شکم گردی شاهانه آشنا شویم.

 

اوبرجین در کاس آنتالیا (Aubergine)

اینجا رستورانی فوق العاده جذاب است که بهترین مناظر را از کالکان و سواحل آبی آنتالیا، در حین خوردن غذاهای خوشمزه ارائه می‌دهد. این غذاکده، دارای منویی غنی است که غذاهای مدیترانه‌ای و آناتولی را شامل می‌شود. همچنین، می‌توانید گزینه‌های گیاهی را نیز سفارش دهید.

ماهی تازه و روزانه صید شده، خوراک مرغ و بهترین استیک‌ها از پرطرفدارترین‌ها به شمار می آیند. اما باید گفت در این رستوران، ایمام بایلدی فوق العاده‌ای سرو می شود که یک غذای ترکی است و شامل بادمجان پخته شده در روغن زیتون با پیاز، سیر و گوجه فرنگی است. در ضمن همه خوراک‌ها با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات محلی تهیه می‌شوند که بیشتر آنها به صورت ارگانیک تولید شده‌اند.  

در این رستوران ساحلی، می‌توانید از استراحت روی صندلی‌های راحت در کنار اسکله نهایت لذت را ببرید و هر زمان که خواستید برای صبحانه، ناهار و شام یا صرف چای یا قهوه و کیک‌های خوشمزه، سری به این مکان رمانتیک بزنید.

آدرس: Yaliboyu Mah. No: 25 Kalkan Liman, Kalkan Turkey

 

سالونیکا 1881 در کاس آنتالیا (Salonika 1881)

این رستوران، مکانی عالی برای حس کردن فضای رویایی کالکان به شمار می‌آید و محیطی بی نظیر همراه با موسیقی و غذاهای محلی را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. اینجا با دیوارها، درب‌ها، میزها و صندلی‌های آبی و سفید تزئین شده که نمونه‌اش را بیشتر در طراحی دکوراسیون‌های یونانی خواهید یافت.

بعلاوه در این رستوران، غذاهای دریای سرو می‌شوند که از صیدهای روزانه تهیه شده‌اند و بسیار تازه هستند. اگر دوست دارید ماهی بخورید، هر گزینه‌ای را بخواهید در منو خواهید یافت. با اینحال پیشنهاد می‌کنیم میگو و اختاپوس، باس، کالاماری را نیز امتحان کنید. همچنین این رستوران، پیش غذاهای عالی دارد که طعم آنها برای همیشه در خاطرتان خواهد ماند. برای دسر نیز از هالو هالو، چیزکیک و پودینگ‌های خوشمزه این رستوران غافل نشوید.

 

۱۰ فعالیت شبانه جذاب در آنتالیا

آدرس: Kalkan, Süleyman Yılmaz Cd. No:9, 07580 Kaş/Antalya, Turkey

 

گورمت در کاس آنتالیا (Gourmet)

این تراس رستوران، مکانی خاص و رمانتیک با دکوراسیون مدرن و محیط دلپذیر است که چشم اندازهایی بی بدیل از مناظر اطراف را ارائه می‌دهد و لذت شکم گردی را به اوج می‌رساند. در این رستوران، تقریبا می‌توانید هر خوراکی را که به دنبال آن هستید پیدا کنید و از غذاهای آسیایی گرفته تا مدیترانه‌ای را در منوی متنوع این غذاکده رویایی خواهید یافت.

با اینحال این رستوران بیشتر برای تجربه استیک فیله، کباب و باس دریایی خوش پخت توصیه می‌شود. بعلاوه پودینگ خوشمزه و انواع نوشیدنی‌های گوارا از جمله قهوه عالی نیز طرفداران بسیار دارند.

از طرفی موقعیت مناسب این رستوران، دسترسی به آن را با هر وسیله نقلیه‌ای آسان می‌کند. پرسنل خلاق، سطح بالایی از کیفیت و خدمات را در این مکان ارائه می‌دهند. همچنین قیمت‌های پایین و وای فای رایگان، به مزایای این رستوران می‌افزایند.

آدرس: Yalibou Mah Hasan Altan Cad No:12, Kalkan 07960 Turkey

 

یلکن در کاس آنتالیا (Yelken)

اگر به دنبال مکانی آرام و دنج برای گذراندن یک عصر دلپذیر در کاس آنتالیا هستید و یا می‌خواهید از طعم لذیذ یک همبرگر عالی دست ساز برخوردار شوید، این کافه رستوران باید اولویت شماره یک شما باشد. البته اینجا منظره یا چشم انداز منحصر به فردی ندارد. اما غذاهای بسیار لذیذ، تمام حواستان را به خود جلب خواهند کرد.

این رستوران محلی، متخصص در سرو غذاهای سنتی ترکی و بین المللی بوده و در عین حال، غذاهای گیاهی و بدون گلوتن را نیز به مخاطبانش ارائه می‌دهد. علاوه بر همبرگر می‌توان به گزینه‌های پرطرفدار دیگری همچون میگو، گوشت کبابی روی سیخ، دنده بره، استیک مرغ، نان تست با تخم مرغ سرخ شده و کرپ اشاره کرد که از عوامل مهم در موفقیت و شهرت این رستوران به شمار می‌آیند.

بعلاوه این مکان، با دکوراسیون مدرن و ساده همراه با مبلمان راحت خودنمایی می‌کند. و یک فضای نشیمن در محیط باز، امکانات استراحت و دورهمی‌های صمیمانه‌ای را برای شما و همراهانتان تدارک می‌بیند. 

 

آشنایی با دروازه هادریان در آنتالیا

آدرس: Yat Limani, Kas 07580 Turkey

 

سادی در کاس آنتالیا (Sade)

اگر به دنبال رستورانی هستید که در آنجا احساس خاص بودن کنید، این مکان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در واقع این رستوران، شکوه و عظمت کالکان را به زیباترین شکل به نمایش می‌گذارد و یک میز در تراس پشت بام، منظره‌ای دوست‌داشتنی از بندر و یک محیط روستایی دلپذیر را در حین خورد و خوراک ارائه می‌دهد.

در عین حال این فضای خانگی با منویی غنی از انواع غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی، ترکی، گیاهی و گزینه‌های بدون گلوتن به استقبال مشتریانش می‌آید. در این میان، استیک پنیر و غذاهای دریایی که روزانه صید شده‌اند و همیشه تازه هستند نظیر ماهی باس پر شده با میگو را بیش از سایرین توصیه می‌کنیم.

در ضمن یک پیش غذای رایگان نیز ارائه می‌شود که شامل یک رول نان داغ و زیتون، سالسای تند و روغن بالزامیک است. خدمات نیز در حدی عالی بوده و برخورداری از همه این مواهب با قیمت‌هایی بسیار مناسب امکان‌پذیر است.

آدرس: Kalkan, 1. Sk., 07580 Kaş/Antalya, Turkey

 

کوچوک ایو در کاس آنتالیا (Küçük Ev)

این غذاکده مفرح از یک تراس، چشم اندازهایی جذاب از محیط سرسبز و دریای آبی را به نمایش می‌گذارد. در اینجا قطعا از تمام چیزهایی که می‌بینید و می خورید، لذت خواهید برد. این رستوران کوچک، یک رستوران خانوادگی است و غذاها و پیش غذاهای سنتی کالکان را با  طعم‌های ترکی و مدیترانه‌ای ارائه می‌دهد. منو طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پرطرفدار از جمله ماهی‌های خوشمزه را شامل می‌شود و البته یک بستنی خانگی با سس آلو، این شکم گردی را به بهترین نحو کامل می‌کند.

 

هزینه سفر به آنتالیا چه قدر است؟

آدرس: Kalkan Yaliboyu Mh, Hasan Altan Cd No:18, 07960 Kaş/Antalya, Turkey

 

سالت اند پپر در کاس آنتالیا (Salt and Pepper)

این رستوران درجه یک، در بندر کالکان واقع شده و طبیعتا منظره‌ای باشکوه از دریا را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. می‌توانید ساعت‌ها در اینجا بنشینید و به افق و قایق‌های بندری خیره شوید. همچنین این مکان، یکی از غذاکده‌های جذاب برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و یا برگزاری جشن‌های خصوصی نظیر تولد و سالگردها به شمار می‌آید.

و اما منو... دراینجا منویی از غذاهای سنتی ترکی و مدیترانه‌ای ارائه می‌شود که گزینه‌هایش، از مواد اولیه بسیار تازه و باکیفیت تهیه می‌شوند. اگر به دنبال غذای دریایی هستید، می‌توانید ماهی مرکب و میگو را امتحان کنید. هر چند که استیک با سس قارچ و کباب نیز، از محبوبیت بالایی در این رستوران برخوردارند.

آدرس: Kalkan, Mustafa Kocakaya Cd. No:2, 07580 Kaş/Antalya, Turkey

 

کافه لئون در کاس آنتالیا (Cafe Leon)

احتمالا تا به اینجا متوجه شده‌اید که کالکان، مکانی عالی برای صرف غذاهای دریایی است. با اینحال اگر به دنبال انواع غذاهای بین المللی یا گیاهی و بدون گلوتن با طعم‌هایی متنوع در کنار غذاهای دریایی هستید، از Cafe Leon غافل نشوید. این کافه رستوران شیک در قلب شهر قدیمی کالکان، در فضای باز و همراه با سایه‌ای دوست داشتنی به استقبال مهمانانش می‌آید و با انبوهی از گل‌ها و گیاهان طبیعی و جذاب احاطه شده است.

این غذاکده شگفت انگیز، همبرگر آووکادو و مرغ کاری بسیار عالی را سرو می‌کند و البته بهترین شپردز پای‌های این منطقه را می‌توانید در همین جا بیابید که یک خوراکی سنتی بریتانیایی است. بعلاوه می‌توانید از نوشیدن یک فنجان قهوه فوق‌العاده‌ و آرامش بخش و کیک‌های معروف و امضایی این غذاکده نیز لذت ببرید.

 

بهترین بازارها و مراکز خرید آنتالیا

آدرس: Yali Boyu Mahellesi Mustafa Kocakaya Cad. No. 4/A, Kalkan Turkey

 

رز در کاس آنتالیا (Rose)

رستوران رز یکی از بهترین رستوران‌های کاس است که با انواع غذاهای لذیذ از جمله پیتزا، غذاهای مدیترانه‌ای، ترکی، خاورمیانه‌ای، سوپ، گیاهی حلال، کوشر و گزینه‌های بدون گلوتن از مهمانانش پذیرایی می‌کند. البته اگر گیاه‌خوار هستید، انتخاب‌های شما محدود خواهد بود، اما همچنان غذای خوب و خوشمزه‌ای برای امتحان کردن پیدا خواهید کرد. اگر هم عاشق گوشت خصوصا کباب هستید، به معنای واقعی کلمه این مکان را دوست خواهید داشت و از اینهمه تنوع حیرت می‌کنید. در ضمن توجه داشته باشید که این غذاکده پرطرفدار، عصرهنگام بسیار شلوغ می‌شود. بنابراین قبل از مراجعه، حتما میز رزرو کنید.

آدرس: Mentese Mah. Eski Ortaokul Cad., Kalkan Turkey

 

لاپرو در کاس آنتالیا (L’Apero)

اینجا تنها غذاکده فرانسوی است که می‌توانید در کاس بیابید. این رستوران، غذاهای بسیار باکیفیت تهیه شده توسط سرآشپز فرانسوی را با قیمت‌هایی بسیار سرو می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم اگر گذرتان به اینجا افتاد از صرف تارت گوجه فرنگی تازه، فیله مینیون، پکا، اسپاگتی، سوفله و دسرهای لذیذ از جمله تارت تاتن و کیک میوه‌ای غافل نشوید.

فضای دنج این مکان به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا پس از یک روز کاری یا گردش خسته کننده، به آسودگی به استراحت بپردازند. آوای موسیقی، پرسنل حرفه‌ای، خدمات ارزنده، قیمت‌های مناسب، دکوراسیون جذاب و زیبا، میز و صندلی‌های فضا باز و وای فای رایگان نیز، لذت این شکم گردی را به حد کمال می‌رسانند.  

 

۱۱ فعالیت جذاب و رایگان در آنتالیا

آدرس: Andifli, Doğruyol Cd. No:1, 07580 Kaş/Antalya, Turkey

 

بی لوکما در کاس آنتالیا (Bi’Lokma)

لوکما یک دسر سنتی ترکی است که در آن خمیر سرخ شده را در شربت غوطه ور می‌کنند. این خوراکی در گذشته، صرفا در مراسم تشییع اموات و برای خیرات سرو می‌شد. اما در سال‌های اخیر، این خوراکی بعنوان یک میان وعده بسیار محبوب در ترکیه جای خود را باز کرده است. و اما کافه رستوران Bi’Lokma  نیز، در سرو این دسر لذیذ تخصص دارد.

جالب است بدانید صاحب این رستوران، دستور تهیه لوکما را از مادرش یاد گرفت و مصمم شد که این خوراکی را در مکانی در کاس به فروش برساند و بدین ترتیب، کافه رستوران Bi’Lokma  متولد شد. بعلاوه اینجا، یکی از مکان‌های محبوب برای صرف صبحانه در آنتالیا در حین تماشای خورشید و مناظر زیبای اطراف است. هرچند که می‌توانید برای ناهار و شام نیز، به این رستوران بیایید و از صرف غذاهای خوشمزه ترکی نهایت لذت را ببرید.

پلز در کاس آنتالیا (Pell’s)

مالک این کافه رستوران، قبلا در استانبول پذیرای مشتریانش بود و این مکان، یکی از پاتوق‌های محبوب مردمان شهر برای صرف صبحانه به شمار می‌آمد. اما بعدها این غذاکده به کاس منتقل شد و با وجود چند سرآشپز حرفه‌ای و استفاده از محصولات محلی ارگانیک و بسیار تازه و باکیفیت، توانست بیش از پیش محبوبیت کسب کند و به سرعت به یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف غذاهای لذیذ ترکی بدل گشت. هنوز هم صبحانه اژه‌ای این رستوران، پرطرفدار و افسانه‌ای است و البته لازانیا، از جمله جذاب‌ترین گزینه‌های منو به شمار می‌آید.

این رستوران، در یک حیاط روباز با صندلی‌های فراوان از مخاطبانش پذیرایی می‌کند. هر چند فضای داخلی با کوسن‌های رنگارنگ و نورپردازی‌های ریسه‌ای غیرمعمول نیز، بسیار جالب توجه است. این محیط اینستاگرامی، در آخر هفته‌ها بسیار شلوغ می‌شود. بنابراین حتما قبل از مراجعه، میز رزرو کنید.

آدرس: Topcu Sokak No: 20, Kas 07580 Turkey

 

ویتا در کاس آنتالیا (Vita)

این کافه رستوران با انواع غذاهای بین المللی، مدیترانه‌ای، ترکی، فست فود، گزینه‌های بدون گلوتن و گیاهی، به استقبال مشتریانش می‌آید. این غذاکده در جاده کالامار، در فاصله ۱۵ دقیقه پیاده روی از مرکز کالکان واقع شده و از صبح تا اواخر شب به گرمی از مخاطبانش پذیرایی می‌کند. گفتنی است این رستوران شیک، با انبوهی از گیاهان و بوگنویل‌ها احاطه شده و در تراسی سایه‌دار، غذاها و خدماتی ارزنده را ارائه می‌دهند. قیمت‌ها بسیار مناسب بوده و در ضمن هر چهارشنبه، برنامه‌های زنده و موسیقی برای سرگرمی فراهمند.

 

اقامت در هتل‌های بلدیبی، آنتالیا

آدرس: Cumhuriyet Caddesi, No:91 Cumhuriyet street number :91, Kalkan 07960 Turkey

 

باهارات در کاس آنتالیا (Baharat)

در نهایت سری می‌زنیم به این رستوران جذاب که چشم اندازهایی بی بدیل از خلیج و مناظر باشکوه را ارائه می‌دهد و با انواع غذاهای بین المللی، مدیترانه‌ای، اروپایی، ترکی، گیاهی و گزینه‌های بدون گلوتن، ساعاتی خاطره انگیز را برای مشتریانش رقم می‌زند.

این روف رستوران جذاب، در قلب شهر قدیمی کالکان و بر فراز خیابان‌های سنگفرش واقع شده و غذاهایی تهیه شده از محصولات محلی تازه را سرو می‌کند. در این میان استیک فیله، چیکن کاتسو و باس دریایی همراه با دسرهایی خوشمزه از جمله براونی، چیزکیک و فوندانت شکلاتی، بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند. همچنین قهوه تازه آسیاب شده در انواع لاته، کاپوچینو و غیره طرفداران بسیاری را به سوی خود جلب می‌نمایند.

آدرس: Yali Boyu Mah. Hasan Altan Cad. No. 12, Kalkan Turkey

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۱۸ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران