۵ هتل برتر سه ستاره آنتالیا از نگاه کاربران تریپ‌ادوایزر

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۵ هتل برتر سه ستاره آنتالیا از نگاه کاربران تریپ‌ادوایزر

تعیین محل اقامت در آنتالیا می‌تواند تا حدودی چالش برانگیز باشد. زیرا این منطقه، طیف وسیعی از انواع هتل‌ها، ریزورت‌ها، هاستل‌ها، آپارتمان‌ها و ویلاها را در برگرفته که از امکاناتی جذاب برخوردارند و انتخاب را برای مسافران مشکل می‌کنند. با اینحال اگر به دنبال اقامتی مقرون به صرفه هستید و می‌خواهید بیشتر بودجه‌تان را صرف گشت و گذار نمایید، بهتر است به اقامت در یکی از هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا فکر کنید که از نظر کاربران تریپ‌ادوایزر، بعنوان بهترین‌ها مطرح شده‌اند. 


۱- White Garden Pansion

 

اینجا یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا بوده و با معماری به سبک کالیچی، استخر روباز، باغ، تراس روی پشت بام با چشم‌اندازی از کوه‌های توروس و دریای مدیترانه، از مسافران  تور آنتالیا  پذیرایی می‌کند. این اقامتگاه در ۲۵۰ متری ساحل مرمرلی و بندر قدیمی واقع شده و از فرودگاه آنتالیا ۱۲ کیلومتر فاصله دارد.

میهمانان می‌توانند هر روز از صرف یک صبحانه سالم با میوه‌های فصل در باغ لذت ببرند. در ضمن این منطقه، یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای غواصی و شنا و سایر فعالیت‌های آبی به  شمار می‌آید. از دیگر جذابیت‌های این هتل می‌توان به مبلمان فضای باز، ساحل خصوصی، وای فای رایگان، انبار چمدان، میز تور، خدمات کرایه خودرو، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، روم سرویس، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فضای مخصوص سیگار کشیدن اشاره کرد. در ضمن پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی مسلط بوده و تعاملی دوستانه را با مهمانان برقرار می‌کنند.

 

 

راهنمای کاهش هزینه خورد و خوراک در زمان سفر به آنتالیا 

White Garden Pansion

 

جالب است بدانید آب اتاق‌های این هتل در لیست محبوب‌ترین هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا، توسط انرژی خورشیدی گرم می‌شود. این اتاق‌های ضد آلرژی، دارای سقف‌های بلند بوده و از تهویه مطبوع و عایق صوتی برخوردارند. بعلاوه کلیه امکانات رفاهی از جمله ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، حمام اختصاصی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار را ارائه می‌دهند.


آدرس: Kaleiçi Kılıçaslan Mah. Hesapçi Geçidi No : ۹, Kaleici
 


۲- Dogan


از بسیاری جهات هتل Dogan که از بهترین هتل‌های ۳ ستاره آنتالیاست، شبیه به White Garden Pansion بوده و احتمالا به خاطر مقداری گران‌تر بودن این هتل در جایگاه دوم قرار گرفته است. از نظر اتاق‌ها، واحدهای هتل Dogan نیز شیک و زیبا هستند و از پارکت چوبی و دکوربندی زیبا و مدرن بهره می‌برند. امکانات بسیار خوب و متنوعی از جمله صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، تلوزوین ماهواره‌ای و از این قبیل دارند.

 

Dogan


اما محوطه‌ی بیرونی به نظر برگ برنده این هتل است. با استخری بسیار جذاب و باغی که دلبری می‌کند. این هتل که در منطقه‌ی بسیار جذاب Dogan قرار گرفته، تنها ده دقیقه تا دروازه هادریان فاصله دارد و به راحتی از مکان هتل می‌توان قدم‌زنان به سمت بندرگاه قدیمی آنتالیا پیش رفت.


آدرس: Mermerli Banyo Sokak No:۵, Kaleici
 


۳- Kaucuk

بسیاری از محبوب‌ترین هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا، در منطقه شهر قدیمی یا همان کالیسی واقع شده‌اند. اما Kaucuk داستان دیگری دارد. دو عمارتی که با رنگ‌های شاد نقش و نگار ویژه‌ای دارند، دو سازه‌ی قدیمی با ساختار عثمانی هستند که این هتل‌ در آن‌ها شکل گرفته‌اند. در اتاق‌ها و لابی و اجزای مختلف هتل نیز تا جای ممکن سعی شده آن تاریخی که باید و آن سر و شکلی که از اول در این مکان وجود داشته حفظ شود و در عوض امکانات مدرن و همچنین آثار هنری بیشتری به آن اضافه گردد.

 

 

بهترین بوتیک هتل‌های آنتالیا برای اقامتی راحت و مقرون‌ به صرفه  

Kaucuk

 این هتل دارای یک استخر بیرونی، اینترنت رایگان، تلوزیون ماه‌واری‌ای و بسیاری امکانات مدرن است که و اقامتی فوق‌العاده را برای مسافرین ترتیب می‌دهد. با این حال در ایام سرد سال از پذیرش مهمان سر باز زده و به مرمت و ایجاد امکانات نو دست می‌زند.


آدرس: Tuzcular Mahallesi Pasa Camii Sokak No: 22, Kaleici

 


۴- Exporoyal


دو هتل آخری که معرفی می‌کنیم به مراتب از هتل‌های دیگری که در لیست بهترین هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا داشتیم ارزان‌تر هستند و احتمالا به همین دلیل جزو پرطرفدارترین‌ها به شمار می‌آیند. Exporoyal یکی از این هتل‌هاست که با سر و شکل مدرن و امروزی‌اش و امکانات مناسبی که دارد، با قیمتی پایین پذیرای مهمانان است. هتل دارای اینترنت رایگان، سرویس‌دهی ۲۴ ساعته، تلوزیون و غیره می‌باشد و با توجه به قرار گیری در منطقه سوساک، نسبت به بسیاری نقاط دیدنی شهر از جمله دروازه هادریان، فاصله چندانی ندارد.

Exporoyal

 شاید در اول کار استفادهاز چراغ‌های LED با رنگ‌های شاد زیبا به نظر برسد، اما بعضی اوقات احساس می‌کنید که در این روند، زیاده روی شده است. اتاق‌ها شیک، مدرن و با امکانات مناسب هستند اما کمی کوچک در نظر گرفته‌ شده‌اند.


آدرس: Muratpaşa Mahallesi 567. Sokak, No ۵۳
 


۵- Camel Pension & Aparts


و آخرین مورد لیستمان که ارزان‌ترین هم هست و بیشتر از اینکه یکی از هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا باشد، یک پانسیون و اجاره‌ی اتاق سه ستاره به حساب می‌آید. Camel به هیچ وجه قابل مقایسه با دیگر هتل‌های لیست ما نیست و به طور کلی جای تعجب دارد که لقب سه ستاره را به دوش می‌کشد. اما در نهایت به واسطه برخورد گرم و سرویس‌دهی عالی در ازای مبلغی ناچیز، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این هتل نیز در منطقه‌ای مناسب در کالیسی قرار گرفته، دارای اینترنت رایگان است و صبحانه رایگان نیز در آن سرو می‌شود.

 

 

معرفی ۵ هتل لاکچری آنتالیا، شهر تفریحی و ساحلی

Camel Pension

 آدرس: Barbaros Mah., Zafer Sok. No. ۹, Kaleici
 

۱۷ آذر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 28 مرداد 1402)

نظرات کاربران