معرفی هتل‌های استانبول با بهترین اینترنت بی‌سیم رایگان

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی هتل‌های استانبول با بهترین اینترنت بی‌سیم رایگان

در سال‌های اخیر، استانبول جدا از امکانات متنوعی که برای مسافران در نظر گرفته، سعی کرده تا با ایجاد فضاهای مختلف برای ارائه اینترنت رایگان، در بحث فناوری نیز، بستری عالی برای مسافران باشد. اما در هر حال داشتن یک اینترنت پر سرعت و امن در هتل، یکی از واجبات سفر در این روزها محسوب می‌شود. به همین خاطر، بد نیست تا برترین هتل‌ها از این حیث را نیز در نظر داشته باشید، تا در صورت لزوم از این پارامتر نیز در انتخاب هتلی مناسب برای سفر با تور استانبول بهره ببرید.

 این هتل‌ها با توجه به نقدهایی که کاربران سایت Booking.com نوشته‌اند، تهیه شده است.

 


sultan mehmed Hotel


اینترنت هتل سلطان احمد در تمام بخش‌های این ساختمان کاملا در دسترس بوده و با توجه به اینکه هتل تنها ۳۰۰ متر تا مسجد آبی فاصله دارد، یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت محسوب می‌شود. اتاق‌های هتل دارای امکانات دیگری همچون بالکن‌های اختصاصی رو به دریا یا شهر، تلوزیون‌های مدرن، طراحی زیبا و کلاسیک و همچنین حمام‌های بسیار زیبا هستند.

 

معرفی هتل پنج ستاره و لوکس Elite World در استانبول

 

 

sultan mehmed

 


آدرس: Kucuk Ayasofya Cad. No:43 Sultanahmet Fatih, Fatih

 


Blue Istanbul Apart


محله فتیح بخش قدیمی شهر محسوب شده و از جمله پرطرفدارترین‌ها در نزد توریست‌ها است. این هتل نیز که به راحتی به بازار بزرگ و چندین دیدنی دیگر همچون مسجد آبی نزدیک است، امتیازات بسیار خوب و نقدهای مثبتی در رابطه با اینترنت رایگان از مشتریانی که شب را در آن سر کرده‌اند دریافت کرده است. آپارتمان‌های خانوادگی در کنار امکانات بسیار عالی، این هتل را به جایی مناسب برای سفر دسته جمعی بدل کرده است.

 

 

Blue Istanbul Apart

 


آدرس: Katip Kasım Mah. Langa Hisarı Cad. No:27 Fatih istanbul, Fatih

 


Istanbul Akdeniz Apartments


تا پنجمین هتل لیست ما، همگی در محله فتیح قرار دارند و احتمالا این موضوع به اینترنت با کیفیت این بخش از شهر بر می‌گردد. این هتل آپارتمان بسیاز زیبا و شیک، اگر چه در بخشی قرار گرفته که به نظر اختصاصی و کمی دور از باقی محله است، اما از نظر فاصله‌ها کاملا به دیدنی‌های شهر نزدیک بوده و به راحتی می‌توانید از آن، به دیگر مناطق استانبول بروید. اینترنتی که در Akdeniz در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، از جمله پرسرعت‌ترین‌ها در میان هتل‌های استانبول است.

 

۱۰ هتل ۳ ستاره‌ی استانبول که می‌توانید اقامتی ارزان در آنها داشته باشید

 

 

Istanbul Akdeniz

 


آدرس: Molla Gurani Mahallesi Molla Gurani Caddesi Sigortacı Sokak No:18

 


Glk premier Sea Mansion Suites & Spa


این هتل در حد یک مکان لوکس با امکانات بسیار عالی است، اما از نظر قیمتی به پای هتل‌های لاکچری استانبول نمی‌رسد. جدا از اینترنت بسیار خوبی که GLK دارد، این مکان دارای یک اسپا و حمام اسپای بسیار عالی بوده و در بخش بسیار خوبی از محله فتیح نیز قرار گرفته است. با کمی پیاده‌روی از این هتل می‌توانید به جاهای دیدنی شهر همچون مسجد آبی و ستون‌های کنستانتین بروید.

 

 

Glk premier Sea Mansion

 


آدرس: Kucuk Ayasofya Mah. Mustafapasa Sokak No: 9 Fatih, Fatih

 


Your Style Aparts Bomonti


این هتل آپارتمان، این شانس را به مسافران می‌دهد که شبیه به محلی‌ها، چند روزی را در استانبول سر کنند. هر آپارتمان دارای حمام ترک سنتی و سونا است و البته نباید از کنار اینترنت بسیار پر سرعت آن نیز گذشت که به رایگان در اختیار هر مسافر قرار می‌گیرد. این هتل نیز نزدیک به خیابان تجاری نیشانتاشی قرار گرفته که مرکز فروشگاه‌های صنعت مد و لباس است.

 

اقامتی شاهانه در هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

 

 

Your Style Aparts

 


آدرس: Cumhuriyet Mah. Incirli Dede Cad. Anthill Residence Bomonti Şişli, Şişli

 


Sultanahmet Cesme Hotel


این هتل تقریبا به تازگی در شهر بنا شده است، اما منظره‌ای که پیش چشم شما به تصویر می‌کشد، از نقطه‌ای تاریخی و به شدت مطلوب عکس‌های اینستاگرامی است. از این منطقه به راحتی می‌توانید مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه یا دریای مرمره را ببینید و با کمی پیاده‌روی، به بسیاری دیدنی‌های شهر برسید. با توجه به اینکه این هتل به شدت در شبکه‌های اجتماعی محبوب و معروف است، باید هم چنین اینترنت خوبی را برای مسافرانش تدارک دیده باشد.

 

 

Sultanahmet Cesme

 


آدرس: Kucukayasofya Mh. Sehit Mehmet Pasa Sok. No:22 Sultanahmet, Fatih

 


116 Residence


آخرین هتل در لیست ما، در بخشی از محله‌ی شیشلی قرار گرفته، که تعداد زیادی از مغازه‌های تازه باز شده‌ی شهر و همچنین مراکز خرید نوظهور در آن قرار گرفته‌اند. به طور کلی اگر اهل خرید باشید، از طریق این هتل به راحتی به بسیاری مناطق مهم تجاری دسترسی خواهید داشت. آپارتمان‌های این مکان، امکانات بسیار خوبی در حد یک خانه‌ی کامل با طراحی بسیار شیک و زیبا در اختیارتان قرار خواهد داد که باعث می‌شود، اقامتی عالی در آن را تجربه کنید.

 

اقامتی باشکوه در کنار تنگه بسفر را در هتل لوکس Swissotel استانبول تجربه کنید

 

 

 116 Residence

 


آدرس: Hanımefendi Sokak, 116, Şişli, Sisli

۲۹ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران