معرفی استانبول مال ؛ مهمترین مرکزخرید شهر همیشه زنده

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی استانبول مال ؛ مهمترین مرکزخرید شهر همیشه زنده

بدون شک استانبول جدای از تفریحات و امکانات رفاهی و خوش گذرانه، یکی از بهترین شهرهای اطراف ایران برای خرید کردن است. شهری که به اجناس و بازارهایش شناخته می‌شود و در بیشتر روزهای سال در آن جشنواره‌های حراج و تخفیف برگزار می‌شوند. شهری پر از مرکزخرید که خیلی از گردشگران برای خرید کردن و بازدید از مرکزخریدهای این شهر به آن قدم می‌گذارند. در سفرتان با تور استانبول اگر به دنبال خریدهای درجه یک هستید همراه ما باشید تا یکی از مهمترین مرکزخریدهای این شهر یعنی استانبول مال را خدمتتان معرفی کنیم.

 


استانبول مال


در فضایی به وسعت ۳۵۰ هزار متر مربع در سال ۲۰۱۴ مرکزخریدی در شهر استانبول افتتاح شد که از آن زمان تاکنون یکی از مهمترین مرکزهای این شهر برای انواع خریدها به حساب می‌آید. جاییکه جدای از خرید برای تفریح نیز می‎توان به آن رفت و لحظاتی خوش را در آن پشت سر گذاشت. فروشگاهی در ۴ طبقه‌ی هیجان‌انگیز که در ادامه امکانات آن را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. فروشگاهی که با رفتن به آن می‌توانید به شعبات برندهای معتبر دنیا در زمینه‌‌های مختلف پوشاک، لوازم آرایش، اسباب بازی، کیف و کفش و همینطور وسایل تزئینی مراجعه کنید و برترین خریدهای عمرتان را انجام بدهید. این مرکزخرید در طول پنج سال عمرش تا به امروز جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است که از جمله مهمترین این جوایزها، جایزه برترین مرکزخرید اروپا در سال ۲۰۱۵ و برترین پروژه ترکیبی و کاربردی اروپا در سال ۲۰۱۱ است. همچنین مطابق با آمار برای ساخت این مرکزخرید حدود ۱.۳ میلیارد لیر هزینه شده است تا یکی از گران‌ترین مرکزخریدهای استانبول به حساب ‌آید.

 

گشت و گذار در خیابان بغداد یکی از پر رویدادترین خیابان‌های استانبول

 

 

 استانبول مال

 


تفریحات و سرگرمی‌های استانبول مال


با رفتن به این مرکزخرید جدای از خریدهای درجه اول، تفریحات مختلف را نیز می‌توانید انجام بدهید و خوش بگذرانید. چرا که این مرکزخرید امکانات ویژه‌ای برای مراجعه کنندگانش فراهم آورده است. از جمله‌ مهمترین امکانات تفریحی استانبول مال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


۱- سین تک


استانبول مال ۱۶ سالن سینمای درجه یک را در خود جای داده است تا با رفتن به آن قادر باشید برترین فیلم‌های روز دنیا و همینطور کشور ترکیه را به تماشا بنشینید. تماشای فیلم‌های سه بعدی در این سینماها یکی از تجربه‌های فراموش ناشدنی شما در سفر به استانبول خواهد بود. این سینماها در طبقه‌ی سوم استانبول مال واقع شده‌اند.

 

 

استانبول مال

 


۲- تماشای تئاتر


در سفرتان به استانبول اگر به دنبال تماشای تئاتر یا انواع کنسرت‌های موسیقی هستید می‌توانید به این مرکزخرید تشریف ببرید و در این سالن به تماشای برنامه‌های مختلف بنشینید. برای آگاه شدن از برنامه‌های این سالن نیز می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید.

 

بهترین فروشگاه‌ها برای خرید جدیدترین لباس‌های مد روز برای آقایان در استانبول

 


۳- موی پارک


موی پارک یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده‌ی دنیا به حساب می‌آید که در این مرکزخرید واقع شده است. شهری سرشار از بازی‌های هیجان‌انگیز هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان. جاییکه می‌تواند سر کودکان شما به هنگام خرید کردن را گرم کند تا آنها کمتر از خستگی به جان شما غر بزنند. لازم به ذکر است بدانید این شهر بازی یکی از شهربازی‌های گران ترکیه به حساب می‌آید که برای استفاده کردن از وسایلش باید دست به جیب شوید. این شهربازی در طبقه‌ی همکف استانبول مال واقع شده است.

 

 

استانبول مال

 


۴- بولینگ


بولینگ این مجموعه یکی از مراکز تفریحی پرطرفدار آن است که نه تنها گردشگران بلکه بسیاری از شهروندان استانبول نیز به آن علاقه‌مند هستند و در طول روز ساعاتی چند را در آن سپری می‌کنند.

 


خدمات ویژه استانبول مال


این مرکزخرید خدمات ویژه‌ای به مراجعه‌کنندگانش ارائه می‌دهد که از جمله مهمترین این خدمات می‌توان به وایفای رایگان، اتاق مادر و کودک، سرویس‌های بهداشتی، صندوق امانات، صندلی چرخدار، دستگاه‌های خودپرداز، کمک‌های اولیه، ایستگاه تاکسی، پارکینگ رایگان، پارکینگ دوچرخه، پارکینگ خانوادگی اشاره کرد.

 

۶ فروشگاه فوق‌العاده در استانبول برای خرید بهترین کفش‌ها

 

 

استانبول مال

 


رستوران‌ها و کافه‌های استانبول مال


در طبقات مختلف این مرکزخرید می‌توانید بیش از ده رستوران مختلف را بیابید که با رفتن به آنها می‌توانید انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. همچنین در این مرکزخرید می‌توانید بهترین برگرهای شهر استانبول را بیابید و نوش جان کنید.

 


کافه‌ها


اگر بعد از خرید به دنبال آن هستید که در یک مکان امن و آرام لحظاتی چند را پشت سر بگذارید و بهترین نوشیدنی‌ها و دسرها را نوش جان کنید این مرکزخرید این امکان را با بهترین کافه‌ها فراهم آورده‌ است. 7 کافه‌ی دنج در این مرکزخرید وجود دارند تا شما هنگامه‌های خوش در این مرکزخرید پشت سر بگذرانید.

 

۵ رستوران ویژه‌ در استانبول که غذاهایشان را از محصولات ارگانیک تهیه می‌کنند

 

 

استانبول مال

 


بهترین روزهای مراجعه به این مرکزخرید


روزهای اواخر بهار و اوایل تابستان هر سال بهترین روزهای مراجعه به این مرکزخرید است. چرا که بیشتر برندهای معتبر دنیا که در این مرکزخرید شعبه دارند جشنواره‌های حراج و تخفیف برگزار می‌کنند و شما می‌توانید ارزان‌ترین خریدهایتان را انجام بدهید.

درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و با بهترین امکانات از آنها پذیرایی می‌کند.

۱۳ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران