معرفی مجموعه هتل و ویلاهای زیبای Pine Bay Holiday

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی مجموعه هتل و ویلاهای زیبای Pine Bay Holiday

تور کوش آداسی برای آن‌هایی که عاشق هتل‌های بزرگ و زیبا و مملو از امکانات تفریحی هستند، مقصدی ایده‌آل است. این شهر زیبای ساحلی که از منظر طبیعی یکی از بهترین نقاط برای سفر به ترکیه محسوب می‌شود، سالانه گردشگران زیادی را به خود می‌بیند و تمامی این هتل‌ها با امکانات فوق‌العاده از همین رو ساخته شده‌اند. Pine Bay Holiday نیزاز جمله بهترین‌هاست. مجموعه‌ای از هتل و ویلاهای بسیار زیبا در نقطه‌ای فوق‌العاده که خود می‌تواند تمام طول سفر شما را در محیط مجموعه‌اش نگه دارد.

 


اقامتگاه Pine Bay Holiday


کافی است به عکس‌های این اقامتگاه بزرگ نگاه کنید تا پی ببرید که با چه نوع هتلی مواجه هستید. مکانی بسیار بزرگ در خط ساحلی خلیج کاملیمانی که با ساحل اختصاصی بسیار بزرگ، چندین ویلا و مجموعه‌ای از اتاق‌های لوکس، سه استخر روباز، پارک آبی برای کودکان، استخر سرپوشیده و بسیاری چیزهای دیگر، در کوش آداسی خوش می‌درخشد.
مجموعه‌ای ۵ ستاره و بسیار لوکس که از اتاق‌ها و تک تک محیط داخلی تا محوطه بیرونی‌اش برای این درست شده که در کنار اقامتی لاکچری، همه چیز را برای تفریح و خوشگذرانی تا حدی آماده کند که حتی نیاز نداشته باشید از هتل بیرون بروید.

 

معرفی هتل DoubleTree by Hilton Kusadasi در کوش آداسی

 

 

اقامتگاه Pine Bay Holiday

 


اتاق‌ها و امکانات رفاهی


احتمال اینکه تنها برای خواب به اتاق‌ رفته و تمام وقت خود را صرف تفریح در محیط بیرونی و سواحل کوش آداسی کنید بسیار زیاد است. با این حال این دلیل نمی‌شود که یک هتل ۵ ستاره اتاق‌هایی عالی نداشته باشد و Pine Bay Holiday نیز در این امر سعی کرده اتاق‌هایی بسیار عالی با رنگ‌بندی گرم و دوست داشتنی آماده کند که همگی فرش شده و با امکانات کامل از جمله تهویه هوا، تلوزیون بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای و البته بالکون‌های اختصاصی با منظره‌ی دریا است که از هر نظر عالی و فوق‌العاده‌ می‌نماید.
اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های رو به دریا و پشت به دریاست که دو نفره، سه نفره و اتاق‌های دو نفره به همراه کودکان را شامل می‌شود. ویلاهای این مجموعه نیز تا ۶ نفر ظرفیت داشته و سوییت‌های ماه عسل نیز برای این مجموعه تدارک دیده شده است.

 

 

اقامتگاه Pine Bay Holiday

 


امکانات تفریحی


امکانات تفریحی Pine Bay Holiday اندازه‌ی یک پارک بازی بزرگ است. اما قبل از هر چیز باید از ساحل اختصاصی‌اش گفت که امکاناتی از جمله سایه‌بان و تخت‌های یک نفره داشته و به هر کدام از مهمانانی که به این ساحل اختصاصی می‌روند، حوله‌ی اختصاصی داده می‌شود و امکان سرو نوشیدنی بر روی همین تخت‌ها نیز وجود دارد.
اما این مجموعه چندین و چند استخر دارد. چند استخر بزرگ سالان و چند استخر مخصوص کودکان و نوجوانان که هر کدامشان بازی‌های مخصوص به خورد را دارند. در استخر بزرگ‌سالان چند سرسره آبی بزرگ و همچنین محیطی زیبا طراحی شده که دور تا دورش تخت‌هایی برای استراحت و آفتاب‌ گرفتن است. برای کودکان نیز به غیر از محیط جذاب و کارتنی، چندین و چند بازی مختلف وجود دارد که تمام روز آن‌ها را سرگرم نگه دارد.

 

معرفی ۳ هتل عالی و ارزان قیمت برای گذراندن ماه عسل رویایی در کوش آداسی

 

 

اقامتگاه Pine Bay Holiday

 


به غیر از این موارد، هتل امکانات اختصاصی برای ورزش‌های آبی از جمله پاراسیلینگ، اسکی روی آب، سورفینگ، قایق‌های تفریحی و قایق‌های پدالی را داشته و حتی امکاناتی برای کمپ زدن شب هنگام کنار ساحل را نیز فراهم می‌کند تا بتوانید به تماشای آسمان پرستاره شب‌های کوش آداسی بنشنید. به تمام این مجموعه زمین مینی گلف، مینی فوتبال، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، زمین بسکتبال و چند چیز دیگر را نیز باید اضافه کنید.

 


رستوران‌ها


چند رستوران به صورت بوفه هم در فضای باز و هم داخل سالن‌های هتل وجود دارد که مهمانان این مجموعه بزرگ به راحتی بتوانند در محیطی که دوست دارند به خوردن غذا مشغول شوند. از طرفی این مجموعه دارای ۹ مرکز سرو نوشیدنی و چند کافه است که در بخش‌های مختلفی از هتل از جمله در محوطه دور استخر، سه جای مختلف در ساحل، محیط داخلی و ... در نظر گرفته شده‌اند.

 

 

اقامتگاه Pine Bay Holiday

 


دیگر امکانات


همانطور که گفتیم هتل دارای یک مرکز اسپای بسیار لوکس و بزرگ است و همچنین سونا، جکوزی و امکاناتی از این دست را نیز در خود دارد. یک سالن ورزشی بزرگ با امکانات عالی نیز به صورت ۲۴ در Pine Bay Holiday دایر است که بتوانید از آن هم استفاده کنید.

 

۸ اقامتگاه برتر کوش آداسی برای گذراندن یک سفر خانوادگی

 

 

اقامتگاه Pine Bay Holiday

 


آدرس: Camlimani Mevkii, 09400 Kusadası

۲۳ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران