معرفی هتل DoubleTree by Hilton Kusadasi در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
معرفی هتل DoubleTree by Hilton Kusadasi در کوش آداسی

کوش آداسی در زبان محلی جزیره پرنده معنی می‌شود و اشاره به شکل ظاهری آن دارد. این جزیره زیبا و مسکونی با پیشینه تاریخی گسترده از جمله مناطق گردشی ترکیه است که سالانه و مخصوصا در نیمه اول سال گردشگران زیادی را به خود می‌بیند. در حال حاضر این جزیره به دو بخش منطقه تفریحی و گردشی و بخش تاریخی تقسیم می‌شود. در سفر با تور کوش آداسی به این شهر ساحلی شما می‌توانید در یکی از ناب‌ترین نقاط آب و هوای مدیترانه‌ای استراحت کنید. برای سفری رویایی ما یکی از بهترین هتل‌های این منطقه را به شما معرفی می‌کنیم.

 

 

هتل DoubleTree by Hilton Kusadasi

 

هتل دابل تری بای هیلتون یکی از پروژه‌های هتل‌داری در دنیاست که شعبه‌های مختلف هتل‌هایش را می‌توانید در استانبول، دبی، مالزی و دیگر نقاط پیدا کنید. بدون شک امکانات داخلی و ویژگی‌های این هتل‌های ۵ ستاره لوکس به یک ترتیب هستند. مثلا در تمامی آن‌ها استخرهای روباز و سرپوشیده، امکانات ورزشی و رستوران تعبیه شده است. هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی در فاصله کمی از فرودگاه عدنان مندرس و شهر باستانی افسوس، دقیقا روبروی هتل مارینای کوش آداسی قرار دارد. شما با اقامت در این هتل می‌توانید تجربه‌ای نهایی از حضور در کوش آداسی به دست خواهید آورد.

 

۸ اقامتگاه برتر کوش آداسی برای گذراندن یک سفر خانوادگی

 

 

DoubleTree by Hilton 

 

 

اتاق‌های هتل و امکانات داخلی آن‌ها

اتاق‌های هتل بسیار دل‌باز و فراخ هستند و با به کارگیری طراحی مدرن، رنگ سفید و لوازم چوبی، سعی کرده‌اند سبکی مینیمالیستی در آن‌ها ایجاد کنند. البته اتاق‌ها در چند طرح و رنگ مخنلف در اندازه‌های متفاوت و صد البته برای گروه‌های مختلف گردشی در نظر گرفته شده‌اند. سوییت‌های خصوصی با لوازم چوبی تماما سفید، تخت‌های بزرگ، سرویس حمام و دستشویی مدرن و چشمگیر و البته استخرهای شخصی و حیاط خلوت تجربه زندگی لوکس در کلبه‌ای لاکچری را به شما ارزانی می‌دارند. در عوض اتاق‌های آپارتمانی دارای تراس‌های بزرگ مبله با نمای زیبای شهر و دریا هستند.

 

 

 DoubleTree by Hilton

 

 

به جز طراحی داخلی اتاق‌ها، امکانات رفاهی تقریبا یکسانی همچون، سیستم تهویه مطلوب هوا، تلوزیون‌های صفحه تخت با شبکه‌های بین‌المللی، کمد، مینی‌بار با دستگاه قهوه‌ساز و چای‌ساز، سرویس حمام و دستشویی مدرن با وان و دوش تلفنی، تخت‌های بزرگ و راحت، قسمت نشیمن مبله، پنجره‌های بزرگ و نورگیر و همینطور اینترنت رایگان برای آن‌ها در نظر گرفته شده‌ است که در اختیار شما قرار دارند.

 

 

استخر و اسپا

استخرها به صورت خصوصی و همگانی در دو حالت استخر سر پوشیده و استخرهای فضای باز در هتل به کار رفته شده‌اند. سوییت‌های ویرایی در حیاط خلوت کوچک خود مجهز به استخر هستند. به جز آن در محوطه هتل هم استخرهای روباز قرار دارند. اما اگر هوا سرد بود و یا به هر تیبی دوست نداشتید از استخر بیرونی استفاده کنید می‌توانید از امکانات داخلی استفاده کنید. تمامی استخرهای موجود در هتل مجهز به آب نماهای ساده اما جذاب و طراحی مدرن هستند. دور تا دور آن‌ها نیز تخت‌های آفتابی برای دراز کشیدن و استراحت وجود دارد. به علاوه با پرداخت هزینه اضافه شما می‌توانید از حمام ترکی، اسپا و ماساژهای حرفه‌ای بهره‌مند بشوید.

 

چگونه در حمام‌های ترکی کوش آداسی تجربه‌ای بی‌نظیر داشته باشیم؟

 

 

 DoubleTree by Hilton

 

 

کافه و رستوران

با این همه هتل جذاب و ۸۷ اتاقه دابل تری دو رستوران و کافه فوق‌العاده شیک که در آن‌ها نیز از میز و صندلی‌های چوبی جذاب و کلاسیک استفاده شده در دسترس شما قرار می‌دهد و با انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی درجه یک از شما پذیرایی می‌کند. کافه با نمایی رو به شهر در محیط آزاد و تراسی بزرگ شب‌های آرام و دل‌انگیزی به شما هدیه می‌دهد.

 

مشهورترین رستوران‌های کوش آداسی با خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی

 

 

 DoubleTree by Hilton

 

 

دیگر امکانات

امکانات متنوع و جانبی زیادی در این هتل گنجانده که شده می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. مثلا اگر نیاز به جلسات کاری داشتید، اتاق جلسه و یا سالن همایش در هتل وجود دارد. پارکینگ رایگان، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، خدمه دو زبانه، خدمات اتاق، خدمات خشکشویی، محافظ تخت رایگان برای خردسالان و در نهایت سالن تمرین و بدنسازی در دسترس شما قرار دارند. شما به راحتی می‌توانید با قدم‌زنی‌های ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای به بهترین نقاط تفریحی مثل ساحل کوش آداسی، کوش آداسی مارینا، مسجد و .... برسید.

 

 

DoubleTree by Hilton 

 

 

آدرس: Ataturk Blv., Yat Limani Karsisi, 09400 Kusadası/Aydin, Turkey

تلفن: +90 256 633 60 60

۰۶ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران

زهرا سلیمانی

واقعا زیباست.از نطرامکانات اوکیه