هتل ۵ ستاره DoubleTree by Hilton Kusadasi

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل ۵ ستاره DoubleTree by Hilton Kusadasi

یکی از اساسی‌ترین بخش‌های سفر محل اقامت و هتلی است که انتخاب می‌کنیم. معمولا در جاهای توریستی و معروف طیف انتخابی گسترده و سطح کیفی هتل‌ها بالاتر است. خوشبختانه تور کوش آداسی یکی از مقاصد شناخته شده‌ای است که این سال‌ها گردشگری پویایی را تجربه می‌کند. همین باعث شده تا هتل‌های لوکسی در این بخش از ترکیه در حاشیه ساحلی دریای اژه فعالیت داشته باشند. یکی از شناخته شده‌ترین نام‌هایی که در اینجا می‌بینیم هتل دبل تری بای هیلتون است که نام و آوازه‌ای جهانی دارد.

 

درباره هتل ۵ ستاره DoubleTree by Hilton Kusadasi

هتل دابل تری در کوش آداسی هتلی ۵ ستاره است که در مرکز شهر واقع شده و تنها یک کیلومتر از مرکز اصلی شهر فاصله دارد. شما می‌توانید این هتل لوکس را در آن طرف مارینا کوش آداسی پیدا کنید که با ویژگی‌های برجسته و درجه یک خودنمایی می‌کند. این هتل دارای ۸۸ اتاق و سوییت است که همگی آن‌ها دارای طراحی مدرن و امکانات رفاهی هستند. شما در این هتل از امکانات کاملی بهره‌مند خواهید بود و این فرقی ندارد در مورد اتاق‌ها باشد و یا فضاهای عمومی هتل.

 

غواصی به یادماندنی تور کوش آداسی

اتاق‌های هتل

اتاق‌های دابل تری کوش آداسی همگی دارای دکوراسیونی خنثی و ملایم هستند. این اتاق‌ها سبکی مدرن دارند و با رنگ‌های سفید، آبی، و طوسی تزئین شده‌اند. این اتاق‌ها به امکانات به روزی مثل تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و کتری برقی، سیستم تهویه هوا، تخت لوکس و راحت، چراغ خواب مجهزند و دارای پنجره‌های سقف تا کف هستند که بالکن ارائه می‌دهند. به علاوه این اتاق‌ها شامل سرویس‌های بهداشتی اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، حوله و سشوار هستند. این اتاق‌ها منظره‌ای فوق العاده به دریا و یا محوطه سرسبز باغ و گل‌ها ارائه می‌دهند و حس و حالی آرامشبخش هدیه می‌کنند.

کافه و رستوران ها

در این هتل لوکس در کوش آداسی آنقدر تنوع غذایی در نظر گرفته شده که اصلا نیازی نیست رستوران‌های بیرون از هتل را کاوش کنید. در رستوران اصلی هتل می‌توانید از خوردن غذاهای خوشمزه محلی و ترکی لذت ببرید و اگر قصد اقامت ۲ شب بیشتر را داشته باشید شامل ۱۵ درصد تخفیف در لژ و رستوران گیو خواهید شد. شما می‌توانید هر روز صبح‌تان را با منوی مفصل بوفه صبحانه آغاز کنید و اگر تمایل داشتید اوقات فراغت‌تان را در کافه بگذرانید و دسترسی به طیف گسترده‌ای از انواع نوشیدنی‌ها داشته باشید.

 

بازدید از بهترین غارهای کوش آداسی

اسپا و استخر

معمولا از هتل‌هایی در این سطح انتظار می‌رود که خدمات استخر و درمان مفصلی تدارک ببینند. در مورد هتل دابل تری هم همین موضوع صادق است. این مجموعه دارای ۲ استخر سرباز و سر پوشیده است که استخر سرپوشیده برای تمام سال و استخر روباز فقط در تابستان در دسترس هستند. به علاوه شما می‌توانید از خدمات اسپا و پکیج‌های درمانی استفاده کنید و یا در محوطه استراحت و ریلکس کردن به استراحت و لمیدن بپردازید. هم سونا و اتاق بخار در دسترس قرار دارد و هم با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از سولاریوم استفاده کنید.

دیگر امکانات رفاهی

برای ورزش و تمرین به سالن بدنسازی بروید و یا در کلاس‌های فیتنس شرکت کنید به علاوه می‌توانید در صورت تمایل به دوچرخه سواری بپردازید و یا در کتابخانه وقت بگذرانید بین کتاب‌ها کاوش کنید و گوشه‌ای لم بدهید و استراحت کنید. برای تفریحات خانوادگی در تور ترکیه نیز در اینجا انواع پازل و بازی‌های روی میز در نظر گرفته شده و در دسترس شما قرار داده شده است.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره کوش آداسی

خدمات دیگر هتل

در سراسر این ملک امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان فراهم شده و مهمانان امکان دسترسی و استفاده از پارکینگ رایگان دارند. سرویس شاتل و سرویس اتاق ارائه می‌شود و اگر بخواهید می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی روزانه روزنامه دریافت نمایید. در طول مدتی که هستید قطعا به اتو نیاز پیدا خواهید کرد که استفاده از آن رایگان است اما برای دریافت خدماتی مثل ماشین لباسشویی و خشک شویی باید کمی هزینه اضافی پرداخت نمایید.

خدمات تجاری

هتل دابل تری کوش آداسی خیلی تمایلی برای دسترسی و ارائه خدمات تجاری گسترده نشان نداده و تنها با قرار دادن مرکز تجاری و امکانات جلسه قضیه را تمام کرده است. اشاره کنیم که خدمات جلسه و میتینگ با پرداخت هزینه در دسترس قرار می‌گیرد.

 

۶ رستوران غذای دریایی در کوش آداسی

نقاط مهم اطراف هتل

شما در عرض یک ماشین سواری کوتاه می‌توانید به ساحل محبوب بانوان در فاصله ۳.۴ کیلومتری هتل برسید. به علاوه فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در فاصله ۶۵ کیلومتری هتل واقع شده است. همچنین شهر باستانی افسوس در ۱۶ کیلومتری کوش آداسی واقع شده است.

آدرس: Ataturk Bulvarı, Yat Limanı Karsısı, 09400 Kusadası, Turkey

۱۳ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران