هتل ۴ ستاره پالمین در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل ۴ ستاره پالمین در کوش آداسی

کوش آداسی مقصدی ساحلی و بسیار جذاب است که هتل‌های باشکوه و مفرحی در آن وجود دارد. یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که در سفر با تور کوش آداسی باید رعایت کنید، انتخاب یک هتل عالی خواهد بود که نزدیک به سواحل معروف شهر بوده و در خود نیز امکانات و تفریحات مختلفی را برایتان تدارک دیده باشد. به همین دلیل ما می‌خواهیم هتل پالمین را به شما معرفی کنیم که این خصوصیت‌ها را داشته و از بهترین انتخاب‌ها در میان هتل‌های شهر به حساب می‌آید.

 

هتل چهار ستاره پالمین کوش آداسی

هتل‌های چهار ستاره کوش آداسی، همیشه انتخاب‌هایی عالی هستند که امکانات مدرن و بخش‌های تفریحی را با قیمتی پایین‌تر از هتل‌های ۵ ستاره برایتان همراه خواهند داشت. پالمین نیز درست به همین صورت است که با داشتن اتاق‌های شیک، تمیز و زیبا و همچنین یک استخر بزرگ و چندین سرسره آبی و بخش‌های تفریحی دیگر، یک اقامت عالی و مفرح را در سفر به کوش آداسی برایتان خواهد ساخت.

این هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی داشته و به ۵ ساحل عالی نزدیک است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، ساحل بانوان بوده که از بهترین سواحل شهر به حساب می‌آید.

اتاق‌های مختلف در هتل پالمین

این هتل در مجموع شامل ۱۵۶ اتاق بسیار شیک و تمیز است که همگی منظره‌ی دریا را برایتان به همراه خواهند داشت. یکی از نکات خوب -جدا از امکانات رفاهی مناسب هر اتاق- انتخاب‌های متنوع در میزان ظرفیت هر اتاق است که باعث می‌شود خانواده‌های مختلف بتوانند به راحتی از میان این اتاق‌ها انتخاب کنند. ۵ انتخاب مختلف شما در این محل شامل اتاق‌های دو نفره، اتاق‌های خانوادگی چهار نفره شامل دو بزرگسال و دو کودک، اتاق‌های سه نفره استاندارد، اتاق‌های خانوادگی بزرگ شامل سه بزرگسال و دو کودک، اتاق‌های ۴ نفره و ۵ نفره برای ۴ و ۵ بزرگسال که برای جمع‌های دوستانه عالی به نظر می‌رسد.

 

معرفی ۵ بوتیک هتل برتر کوش آداسی

تمامی اتاق‌های ذکر شده دارای بالکن اختصاصی، تلوزیون بزرگ، کولر و تصویه هوا، مینی بار، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی و حمام بسیار خوب و امکاناتی از این دست است. در مجموع این اتاق‌ها در کنار امکانات رفاهی خوبی که برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده، هتل پالمین کوش آداسی را به هتلی مناسب برای خانواده‌ها بدل کرده است.

اسپا و امکانات تفریحی در هتل پالمین کوش آداسی

هتل پالمین کوش آداسی دارای ساحل اختصاصی نیست که با توجه به چهار ستاره بودن هتل و در مرکز شهر بودنش، یک امر طبیعی به حساب می‌آید، اما اینقدر بخش‌های تفریحی مختلفی دارد که به راحتی می‌توان از این موضوع گذشت. قبل از هر چیز می‌توان استخر بزرگ روباز آن را مشاهده کرد که با چند سرسره آبی، روزهایی شاد را برای خانواده‌ی شما خواهد ساخت. در مجموع سه استخر در فضای روباز و یک استخر در فضای سرپوشیده واقع شده که برای سفرهایی که غیر از تابستان به کوش آداسی برگزار می‌شود، خیلی عالی‌ست.

 

هتل لاکچری ریچموند افسوس کوش آداسی

این هتل یک اتاق مخصوص نمایش فیلم و انیمیشن و مینی کلاب دارد که هر دو برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است. وجود زمین بازی کودکان و مربی که بر آن‌ها نظارت خواهد داشت، امکانات تفریحی برای این سنین را کامل می‌کند. از طرفی وجود اتاق تماشای دسته جمعی تلوزیون، سالن تنیس روی میز و بیلیارد و زمین تنیس بزرگ و سالن ورزشی، می‌تواند برای بزرگسالان نیز عالی باشد. فراموش نکنید که یک اتاق بازی نیز در هتل پالمین وجود دارد که بازی‌های میزی و کامپیوتری دارد و برای شب‌های سفر به کوش آداسی، انتخابی عالی، رایگان و در خود هتل خواهد بود.

اسپا و مرکز سلامتی هتل پالمین نیز شیک و با امکانات بوده و از اتاق بخار و جکوزی تا سالن بزرگ ماساژ با خدمات مختلف تا حمام ترکی سنتی را برایتان به همراه خواهد داشت. البته استفاده از مجموعه اسپا هزینه‌ای اضافی برای شما دارد که باید آن را پرداخت نمایید.

رستوران‌ها و بارهای هتل پالمین

هتل پالمین دارای یک رستوران روباز و یک رستوران در داخل هتل است که هر دو غذاهایی عالی با قیمت نسبتا بالا را به روی میز می‌برند. همچنین یک بار در لابی و یک بار در کنار استخر واقع شده تا بتوانید انواع نوشیدنی‌ها را در هر جای هتل سفارش دهید.

 

هتل ۵ ستاره بلو ویستا هیل کوش آداسی

دیگر امکانات هتل

با این که فاصله‌ی هتل تا سواحل مختلف کوش آداسی زیاد نیست، اما یک شاتل رایگان هر روزه در چند نوبت شما را به ساحل بانوان می‌رود تا به راحتی بتوایند این فاصله را طی کنید. همچنین مسافران این هتل از صبحانه‌های عالی آن بسیار تعریف کرده‌اند و محل‌های مختلفی نیز در حیاط مجموعه در نظر گرفته شده تا بتوانید در آن‌ها به استراحت مشغول شوید.

۲۱ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران