تجربه سفری فراموش نشدنی در کرابی با اقامت در بهترین هتل‌های ساحل رایلی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
تجربه سفری فراموش نشدنی در کرابی با اقامت در بهترین هتل‌های ساحل رایلی

یکی از مشهورترین و بهترین قسمت‌های سفر با تور تایلند به کرابی، نوار ساحلی رایلی است که همچون تاج پادشاهی در آن می‌درخشد. رایلی فقط با قایق در دسترس است و به طور کلی با وجود صخره‌های بلند و عظیم از دنیا جدا شده است. البته این موضوع مانع پیشرفتش نشده اما برای کسانی که می‌خواهند از دنیای شلوغ صنعتی فرار کنند همیشه مورد استقبال قرار گرفته است. شما می‌توانید با اقامت در بهترین هتل‌های این منطقه سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

 

Rayavadee

اقامتگاه رایاوادی هر چیزی که از اقامت در تایلند وجود داشته باشد را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. شما می‌توانید در این کنج دنج ساحلی از نمای دریا با استخر بی‌نهایتش لذت ببرید. شما تنها با قایق می‌توانید به این هتل دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید به راحتی در ۴ ساحل Railay East، Railay West، Tonsay و Phra Nang بگردید و از جنگل‌های مانگرو، غارها و دریاچه‌های مخفی دیدن کنید. همچنین ۱۰۲ اتاق مختلف و راحت با زیباترین نمای ممکن، امکانات داخلی و سرویس حام دستشویی برای انتخاب شما وجود دارد تا در هر کدام که راحت‌تر بودید اقامت کنید. شما با ماندن در این هتل می‌توانید از ساحل اختصاصی، ۴ رستوران، اینترنت رایگان، استخر روباز، اسپا و ماساژ و صبحانه بهره‌مند شوید.

 

زیباترین نقاط طبیعی کرابی برای سفری به اعماق بهشت

 

 

Rayavadee

 

 

آدرس: 214 Moo 2, Tumbon Ao-Nang, Amphur Muang, Krabi, Krabi, 81000, Thailand

تلفن: +66 75 620 740

 

 

Avatar Railay

هتل آواتار رایلی در نزدیکی خلیج و در فاصله ۵ دقیقه‌ای ساحل East Railay و دریاچه پرنسس واقع شده است. در این هتل ۳ ستاره بمانید و از امکانات رفاهی آن مثل رستوران و کافه، استخر داخلی، صبحانه، نظافت روزانه، کافی نت، باغ، اینترنت رایگان و دیگر مزایا بهره‌مند شوید. این هتل ۴۸ اتاقه سبک و سیاقی کاملا تایلندی داشته و از دکوراسیون سنتی و محلی در تزئین آن استفاده شده است. پشت هتل را صخره‌های سر به فلک کشیده پوشانده‌اند و مکانی دنج و دور از دسترس برای استراحت و تفریح فراهم آورده‌اند. شما می‌توانید با یک قدم زنی کوتاه خودتان را به ساحل برسانید و در آب‌های زیبای اقیانوسی شنا کنید، در سواحلش آفتاب بگیرید و یا به قایق سواری بپردازید.

 

 

Avatar Railay

 

 

آدرس: 629 Moo 2 Tambon Ao Nang, Amphoe Mueang Krabi, Chang Wat Krabi 81000, Thailand

تلفن: +66 75 818 333

 

 

اقامتگاه Railay Village

اقامتگاه و اسپای رایلی ویلیج یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین اقامتگاه‌های استان کرابی است که تنها به واسطه قایق قابل دسترسی بوده و بین صخره‌های سنگ آهکی محسور شده است. این اقامتگاه بزرگ و مجهز در ۳ کیلومتری جنوب ساحل آئو نانگ واقع شده است. با اقامت در این هتل که به ۴ ساحل لانگ، رایلی شرقی و رایلی غربی، و فرا نانگ دسترسی خواهید داشت. به علاوه بر موارد بالا در این قسمت رایلی ماشین تردد می‌کند. شما می‌توانید در محیط طبیعی کاوش کنید و از جنگل‌های زیبا و دریاچه‌های مخفی دیدن کنید و یا در بین کافه‌ها و رستوران‌ها، مغازه‌ها و نقاط اجتماعی بازدید کنید و اگر از چیزی خوشتان آمد بخرید. امکانات اجمالی هتل نیز در ۴۹ اتاق سیگار آزاد، رستوران، دو استخر روباز، صبحانه، ماساژ، خدمات نگه‌داری از کودکان، شاتل فرودگاه، پذیرش ۲۴ ساعته و اینترنت پرسرعت رایگان خلاصه می‌شود.

 

هتل‌های ارزان قیمت کرابی به همراه استخر و در جوار ساحل

 

 

اقامتگاه Railay Village

 

 

آدرس: 544 Moo 2 Ao Nang ,, Muang, Mueang Krabi District, Krabi 81000, Thailand

تلفن: +66 80 531 3443

 

 

اقامتگاه Sunrise Tropical

اقامت در این هتل ساحلی چیزی کم از بهشت ندارد. استخر روباز آن بین باغچه‌ها و درختان سر سبز گرمسیری پنهان شده و ساحل شرقی و دریاچه پرنسس تنها در چند دقیقه‌ای آن به راحتی در دسترس شما قرار دارند. هر ۴۰ اتاق هتل دارای طراحی مدرن و کاملا لوکسی هستند که سیگار کشیدن در آن‌ها آزاد است. پس اگر نمی‌توانید سیگار را از خودتان دور کنید این هتل یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود. نه تنها ساحل در دو دقیقه‌ای شما قرار دارد بلکه می‌توانید از دیگر امکاناتی مثل رستوران، استخر روباز، صبحانه مفصل، شاتل فرودگاه، پرستار بچه، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع هوا، نظافت روزانه، خدمات خشکشویی و اینترنت رایگان هم بهره ببرید. داخل سوییت‌ها نیز مجهز به سیستم پخش و تلوزیون صفحه تخت، حمام مدرن خصوصی با وان آب داغ، یخچال و در صورت درخواست تخت اضافه هستند. شما می‌توانید از امکانات داخلی هتل استفاده کنید و به راحتی در ساحل به تفریح و شنا هم بپردازید.

 

 

اقامتگاه Sunrise Tropical

 

 

آدرس: 39 Moo 2 Ao-Nang, Muang Krabi Ao Nang, Mueang Krabi District, Krabi 81000, Thailand

تلفن: +66 75 819 418

 

 

اقامتگاه و اسپای Railay Princess

این اقامتگاه جذاب و منحصر به فرد که در بین صخره‌های آهکی رایلی مخفی شده، در سال ۲۰۱۳ مورد بازسازی و ارتقای کلی و چشمگیری شد. حالا رایلی پرنسس یکی از بهترین هتل‌های این بخش از کرابی است که امکانات و ویژگی‌های به روزی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با یک قایق سواری ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای از سواحل آئو نانگ و آئو نام مائو پیِر به این اقامتگاه برسید. محوطه بیرونی و داخلی هتل آنقدر زیبا است که برای سفری به دور از شلوغی زندگی روزانه، بهترین خاطرات ممکن را به شما هدیه دهد. در این بخش از ساحل که رایلی پرنسس در آن قرار دارد هیچ ماشین و موتوری رفت و آمد نمی‌کند و تنها صدایی که سکوت زیبای منطقه را می‌شکند، قایق‌های تفریحی‌ای هستند که گردشگران را جا به جا می‌کنند. شما می‌توانید از بین ۱۲۶ سوییت و اتاق، هر کدام را که دوست داشتید برای اقامت انتخاب کنید و از امکانات رفاهی همچون رستوران و بار استخردار، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاه، پرستار بچه، پذیرش ۲۴ ساعته، چای‌خانه و اینترنت رایگان بهره‌مند شوید.

 

۷ اقامتگاه دنج و رمانتیک کرابی؛ شهر سفرهای عاشقانه

 

 

Railay Princess

 

 

آدرس: 145/1 หมู่ 2 Tambon Ao Nang, Amphoe Mueang Krabi, Chang Wat Krabi 81180, Thailand

تلفن: +66 75 819 555

۱۵ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران