بهترین رستوران‌های آئونانگ کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
بهترین رستوران‌های آئونانگ کرابی

خطه ساحلی تنبل و آرام آئونانگ، مکانی عالی برای صرف غذا و نوشیدنی‌های گواراست. حقیقت این است که در سفر به آئونانگ، با بهترین غذاهای بین المللی و محلی مواجه می‌شوید. البته اگر می‌خواهید از شکم گردی در بهترین رستوران‌های آئو نانگ با قیمت‌های مقرون به صرفه لذت ببرید، باید بدانید برخی غذاکده‌ها در ساعاتی مشخص تخفیفاتی جذاب ارائه می‌دهند. بعنوان مثال رستوران‌هایی هستند که بین ساعت ۱۶ تا ۱۹، مشتریانشان را با تخفیف‌های باورنکردنی برای نوشیدنی‌ها غافلگیر می‌کنند. به هر حال آئونانگ نیز چراغ سبزهای منحصر به فرد خود را برای جذب مسافران تور تایلند دارد!

 

آشپزخانه دی اند ای جانگل در آئونانگ کرابی (D&E Jungle Kitchen)

این رستوران، با انواع غذاهای تایلندی اصیل و خوشمزه به استقبال مهمانانش می‌آید و نمی‌توان انکار کرد که اینجا، یکی از بهترین غذاکده های آئونانگ است. در این مکان، می‌توانید از یک وعده غذایی لذیذ و بسیار مقرون به صرفه برخوردار شوید و اگر گیاهخوار هستید، چندین گزینه وگان را نیز در منو خواهید یافت. در این میان اسپرینگ رول میگوی پخته شده، میگوی سرخ شده و مرغ پد تای، از محبوب‌ترین خوراکی‌های این رستوران به شمار می‌آیند. بعلاوه پیشنهاد می‌کنیم برنج چسبناک انبه خوب، دسر انبه، اسموتی‌های عالی انبه، یخ چای تایلندی یا آب میوه‌های تازه را نیز امتحان کنید.

این رستوران زیبا به سبک کلبه بامبو با دکوراسیون فانتزی، پس از یک پیاده روی طولانی در اطراف مسجد آئو نانگ در دسترس خواهد بود. فضای صمیمی این مکان، به مهمانان اجازه می‌دهد تا پس از یک روز گشت و گذار خسته کننده، ساعاتی را به استراحتی لذت بخش همراه عزیزانشان بگذرانند. پرسنل حرفه‌ای، در تمام طول سال با مهربانی پذیرای مشتریان بوده و خدماتی ارزنده ارائه می‌کنند. بعلاوه، وای فای رایگان نیز در دسترس مهمانان است.

آدرس: 33,Moo 2, AO Nang Road, Krabi Town Thailand

 

جاناس بیسترو در آئونانگ کرابی (Jenna’s Bistro)

خدمات و غذاهای این رستوران، کمی گرا‌ن‌تر از غذاخوری‌های معمولی در آئونانگ است. اما به دلیل کیفیت بالا، ارزشش را دارد که در سفر به کرابی، حداقل یکبار به این مکان سر بزنید.

منو بسیار غنی بوده و گزینه‌هایی همچون استارتر ماهی قزل آلا دودی، گوشت گاو بولونیز استرالیایی و استیک بلک آنگوس وارداتی، مشتریان بسیاری را به این مکان می‌کشانند. همچنین می‌توانید غذاهای گیاهی را نیزامتحان کنید و از گزینه‌هایی نظیر تاپاس، اسپاگتی و سالاد یونانی برخوردار شوید. اما در نهایت بهتر است از دسر فوندانت شکلاتی، پاناکوتا و موس شکلاتی، مجموعه‌ای از لاته و چای منوی این رستوران نیز، برای کامل کردن وعده غذایی‌تان غافل نشوید.

در ضمن در صورت تمایل، می‌توانید غذایتان را در فضای بیرون صرف کنید و از هوای تازه و زیبایی‌های اطراف نهایت لذت را ببرید. خدمات خوب، قیمت‌های مناسب و وای فای رایگان، از دیگر مشخصه‌های این غذاکده به یادماندنی به شمار می‌آیند.

 

در بوفه باربیکیوی بانکوک مقرون به صرفه بخورید

آدرس: 328/3Ao Nang, Mueang Krabi District, Krabi 81180, Thailand

 

بوسابا در آئونانگ کرابی (Bussaba)

اگر قبلا از آئونانگ بازدید کرده باشید، به احتمال زیاد گذرتان به این رستوران محبوب افتاده که سابقا با نام E-San Seafood Ao Nang شناخته می‌شد. این غذاکده، جایی است که می‌توانید از غذاهای عالی شمال تایلند و غذاهای دریایی تازه که روزانه صید می‌شوند برخوردار شوید. کاری ماسامان، سوپ تام یام، روتی مرغ کاملا پخته، تمپورا میگو و کاری سبز، بیش از سایرین پیشنهاد می‌شوند. همچنین برنج چسبناک انبه، وافل و بستنی خوشمزه اسموتی، قهوه و چای عالی نیز شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهند داد.

این رستوران، به دلیل خدمات عالی و پرسنل خوش برخوردش که همیشه آماده خدمت رسانی هستند نیز شهرت دارد. قیمت‌های بسیار مناسب، فضای راحت و آرامش بخش، میز و صندلی های فضای باز و وای فای رایگان هم در اینجا برای مهمانان فراهمند.

 

بهترین غذاکده‌های حلال در کرابی

آدرس: 2,249/2,4203Tambon Ao Nang, Amphoe Mueang Krabi, Chang Wat Krabi 81000, Thailand

 

خیابان غذاهای دریایی آئونانگ کرابی (Ao Nang’s seafood street)

انتخاب بعدی برای شکم گردی در آئونانگ، این خیابان است که یک منطقه غذایی به شمار می‌آید، نه یک رستوران صرف. خیابان غذاهای دریایی آئونانگ، ردیف‌هایی از رستوران‌ها را در انتهای شمالی خلیج در خود جای داده که تازه‌ترین و لذیذترین غذاهای دریایی را سرو می‌کنند. این رستوران‌ها، با یک شبکه فعال از ماهیگیران همکاری دارند که صیدهای روزانه و تازه نظیر خرچنگ، میگو، صدف و هر نوع ماهی که می‌توانید تصور کنید را به فروش می‌رسانند.

می‌توانید در امتداد این ردیف غذاخوری‌ها بگردید و جای موردنظرتان را انتخاب کنید. البته باید گفت غذاکده‌ها، قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند و منوی غذاهای دریایی نیز، به طور مدام در حال تغییر است. به هر حال پیشنهاد می‌کنیم حوالی ساعت ۱۸ در اینجا حضور پیدا کنید تا یک میز در ردیف جلویی نصیبتان شود و بتوانید ضمن خورد و خوراک، از تماشای منظره زیبای دریا و غروب آفتاب نهایت لذت را ببرید.  

آدرس: The northern end of Ao Nang beach, Thailand

 

لست فیشرمن در آئونانگ کرابی (The Last Fisherman)

این رستوران تایلندی، مکانی رمانتیک برای قرارهای عاشقانه در آئونانگ است. این فضای شاعرانه، از دکوراسیونی چوبی بامبو شکل گرفته و محیطی عالی را برای تماشای غروب آفتاب در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد. بعلاوه، در اینجا به طور منظم شب‌های باربیکیو ترتیب داده می‌شوند. منو نیز بسیار غنی بوده و پیشنهاد می‌کنیم سالادهای پاپایای خوشمزه، ماهی سرخ شده و شاه میگو را امتحان کنید و از پارفه، ژلاتو و اسموتی‌های میوه‌ای عالی، قهوه یا میلک شیک نیز بچشید.

گفتنی است فضای گرم این مکان، باعث می‌شود بازدیدکنندگان احساس آرامش کرده و اوقات خوشی را همراه عزیزانشان سپری نمایند. پرسنل بسیار مهمان نواز بوده و خدمات فوق العاده، از مهمترین ویژگی‌های این غذاکده به شمار می‌آید. بعلاوه قیمت‌های مقرون به صرفه، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز برای بهره مندی حداکثری از زیبایی‌های طبیعی و همچنین پارکینگ اختصاصی نیز برای مهمانان فراهمند.

 

راهنمای بهترین کارهای توریستی در کرابی

آدرس: 266,Ao Nang, Mueang Krabi District, Krabi 81180, Thailand

 

هاگی در آئونانگ کرابی (Hagi)

اگر به غذاهای ژاپنی علاقه دارید، سری به رستوران هاگی بزنید و از طعم بی نظیر سوشی و ساشیمی برخوردار شوید. این رستوران که در ریزورت بزرگ Centara قرار دارد، غذاها و خدماتی بسیار باکیفیت و البته با قیمت‌هایی بالا سرو می‌کند. در اینجا، می‌توانید روی صندلی‌هایی که در اطراف آشپزخانه اپن قرار دارند بنشینید و نمایش جذاب آشپزها و نحوه طبخ غذا را تماشا کنید.

آدرس: 396/1,Moo 2 Centara Grand Resort, Ao Nang Road, Thailand

 

باوارچی دلیگت در آئونانگ کرابی (Bawarchi Delight)

این رستوران، غذاهای بسیار خوشمزه هندی و تایلندی را زیر نظر سرآشپزی حرفه‌ای و مطرح سرو می‌کند و طعم جذاب گوشت‌های ترد، ادویه اصیل و نا‌نهای جویدنی و نرم هوش از سر مخاطبان می‌برد.  منو بسیار غنی بوده و گوشت بره ماسالا، مرغ کره‌ای و دال ماخانی، طرفداران بیشتری دارند. بعلاوه دسرهایی همچون پارفه خوشمزه، برنج چسبناک انبه و ماست و نوشیدنی‌هایی گوارا نظیر لاسی و چای عالی انبه، بسیار ارزش امتحان کردن دارند.

از طرفی این مکان، به دلیل خدمات عالی و پرسنل خوش برخوردش نیز شهرت دارد. دکوراسیون زیبا و فضای جذاب، به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا در اینجا احساس آرامش کرده و اوقاتی خاطره انگیز را سپری نمایند. در نهایت قیمت‌های مناسب، وای فای رایگان، تلویزیون، خدمات تحویل غذا و میز و صندلی‌های فضای باز، به مزایای این شکم گردی می‌افزایند. در ضمن اگر به غذاهای هندی علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین رستوران‌های هندی در کرابی را نیز مطالعه کنید.

 

با ۸ ساحل استثنایی کرابی آشنا شوید

آدرس: Aonang medical clinic, 190 M002, AONANG BEACH, 4203 road Opposite, Ao Nang, Mueang Krabi District, Krabi 81180, Thailand

 

لائی لای گریل در آئونانگ کرابی (Lae Lay Grill)

بدون شک، طرفداران غذاهای دریایی در Lae Lay Grill غافلگیر خواهند شد. در اینجا، با غذاهای ژاپنی و تایلندی لذیذ از مهمانان پذیرایی می‌شود. کیفیت و گزینه‌های ماهی فوق العاده بوده و دکوراسیون بسیار مینیمالیستی و مدرن فضای داخلی، به آرامش و لذت این شکم گردی می‌افزاید. و در عین حال می‌توانید از تراس زیبای بیرونی، شاهد منظره‌ای بی نظیر از خلیج باشید. بعلاوه آشپزخانه اپن، به شما اجازه می‌دهد کار سرآشپزها و مراحل طبخ غذا را تماشا کنید.

گفتنی است بشقاب اشتراکی آندامان ۱۵۰۰ بات هزینه برایتان به همراه دارد، اما بسیار سخاوتمندانه بوده و مملو از انواع ماهی و سخت پوستان است که با سس‌ها و چاشنی‌های تایلندی خوشمزه سرو می‌شوند. ماهی مرکب گریل، تام یام گونگ و خرچنگ‌های پوسته نرم در کنار دسرهایی نظیر بستنی نارگیلی، برنج چسبناک انبه و کیک‌های شکلاتی، یک شکم گردی به یادماندنی را برای شما و همراهانتان رقم می‌زنند. بعلاوه می‌توانید از نوشیدنی‌هایی گوارا همچون لیموناد، قهوه یا آبمیوه عالی لذت ببرید.

فضای صمیمی و زیبا، این نقطه را به مکانی عالی و پرطرفدار برای دورهمی‌ها بدل کرده است. کارکنان مهربان نیز در تمام طول سال به گرمی پذیرای بازدیدکنندگان هستند. خدمات حرفه‌ای سطح بالا نیز، کیفیت را به مشتریان این رستوران هدیه می‌دهد.

آدرس: 89Moo 3, overlooking Nopparat Thara beach at the northern end of Ao Nang, Thailand

 

استیک و گریل کارنیوره در آئونانگ کرابی (Carnivore Steak & Grill)

اگر هوس غذاهای گوشتی کردید، حتما سری به این غذاکده بزنید و از طعم بی نظیر استیک کبابی، گوشت خوک، همبرگرهای آبدار، خوراک خرچنگ و انبوهی دیگر از غذاهای متنوع برخوردار شوید. همچنین بسیاری از بازدیدکنندگان به اینجا می‌آیند تا از خوردن کاسترد شکلاتی خوشمزه، چیزکیک بلوبری و پارفه در کنار قهوه فرانسوی، اسپرسو یا لیموناد عالی لذت ببرند.

بعلاوه، اینجا یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های آئونانگ است و معمولا یک وعده غذای دونفره، ۲۰۰۰ بات هزینه دربر خواهد داشت. در کنار این مزایا، این رستوران مکانی عالی برای برگزاری جشن‌های خصوصی نظیر عروسی، تولد و یا سالگردهاست. خدمات دیدنی، دکوراسیون فانتزی و محیط دوست داشتنی، میز و صندلی در فضای باز رستوران، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز در دسترس مشتریان هستند.

 

بهترین رستوران‌های سنتی در کرابی

آدرس: 127Opposite Thai village resort 128 Khlong Hang Rd, Ao Nang, Krabi, Thailand

 

هیل تاپ در آئونانگ کرابی (The Hilltop)

این مکان، در بالای تپه‌ای تکان دهنده واقع شده و چشم اندازهایی خیره کننده از نوپارات تارا و سواحل آئو نانگ را ارائه می‌دهد. در اینجا با غذاهای سنتی تایلندی و غذاهای دریایی محلی از مهمانان پذیرایی می‌شود که طعمشان هوش از سر مخاطبان می‌برند. جالب است بدانید از گیاهانی که با آنها چاشنی تهیه می‌کنند تا ماهی مرکب، همگی محلی هستند. و اما محبوب‌ترین گزینه‌های منو عبارتند از: تام یام گونگ، میگوی سرخ شده و خرچنگ پوسته نرم، بستنی نارگیلی خوشمزه، برنج چسبناک انبه، اسموتی، چای و قهوه عالی!

بنابراین چه با عشق زندگی‌تان به آئو نانگ بروید یا با گروهی از دوستانتان سفر کنید، این رستوران بهترین مکان برای شروع تفریحات شبانه‌تان است. هیچ مسافری در کرابی، نباید چشم اندازهای شگفت انگیز غروب خورشید را از این فاصله از دست بدهد. فقط به یاد داشته باشید که قبل از مراجعه، حتما میز رزرو کنید. زیرا مردم به محض غروب خورشید، به این رستوران هجوم می‌آورند.

در کنار اینها خدمات عالی و سریع پرسنل حرفه‌ای، قیمت‌های متوسط، فضای داخلی دلپذیر با دکوراسیون زیبا، وای فای رایگان و پارکینگ نیز در انتظار مهمانان به سر می‌برند.

آدرس: 3,99Ao Nang, Mueang Krabi District, Krabi 81000, Thailand

 

امپ اند آئینگ در آئونانگ کرابی (Amp & Aing)

رستوران Amp & Aing، یک تجارت شگفت انگیز و محلی است. در واقع، شاید کمتر جایی در آئونانگ وجود داشته باشد که غذاهای تایلندی به خوشمزگی غذاهای این رستوران را ارائه دهد. این رستوران، از اول صبح تا اواخر شب به روی علاقمندان باز است و منویی غنی و بی نظیر را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. در این میان گزینه‌هایی همچون مرغ خوش پخت، کاری سبز و تام یام بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند.

از طرفی این مکان به دلیل خدمات عالی و پرسنل صمیمی‌اش نیز شهرت و محبوبیت دارد. همچنین قیمت‌ها نسبت به آنچه دریافت می‌کنید، بسیار مقرون به صرفه هستند. در نهایت فضایی دلپذیر در محیط داخلی و بیرونی رستوران، در انتظار مشتریان است.

 

۶ رستوران متنوع در محله‌ Ao Nang کرابی

آدرس: 290,3Ao Nang, Mueang Krabi District, Krabi 81000, Thailand

 

کافه بیکری یو اند پی در آئونانگ کرابی (U & P)

این کافه بیکری، یکی از بهترین مکان‌ها در سراسر آئو نانگ و شاید حتی در کل تایلند برای صرف صبحانه‌های کامل،  ناهار و کروسان، سیباتای خوش پخت و انواع شیرینی‌ها و قهوه خوشمزه است. این مکان، شما را با ساندویچ‌های تازه غافلگیر می‌کند و می‌توانید نان، گوشت، تاپینگ‌ها و سس موردنظرتان را انتخاب کنید. اما یادتان باشد قبل از ساعت ۱۶ به U & P بروید، زیرا این کافه بیکری خیلی زود بسته می‌شود.

در ضمن خدمات تحویل نیز، از دیگر مزایای مهم این مکان به شمار می‌آید. گفتنی است قیمت‌ها در اینجا بسیار مناسب بوده و خدمات عالی و پرسنل، خوش برخورد و مسئولیت پذیرند.

آیا بوی در آئونانگ کرابی (Ayam Boy)

در نهایت سری می‌زنیم به این کانتینر غذای حلال که مقصد بسیاری از گردشگران و مردمان محلی، برای صرف مرغ سوخاری است. این غذاها به سرعت آماده می‌شوند و با کیفیت عالی و قیمت‌هایی مقرون به صرفه، در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرند. بنابراین اگر در حوالی مسجد آئونانگ مشغول گشت و گذار بودید، پیشنهاد می‌کنیم از صرف غذاهای خوشمزه این کانتینر غافل نشوید.

 

طبیعت‌گردی در زیباترین آبشارهای کرابی

آدرس: 2RRV+VQV, Ao Nang, Mueang Krabi District, Krabi 81180, Thailand

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۲۲ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران