بهترین رستوران‌های سنتی در کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
بهترین رستوران‌های سنتی در کرابی

تایلند سرزمین برخی از محبوب‌ترین و مشهورترین غذاهای دنیا است. در واقع اولین سفر شما با تور تایلند می‌تواند برای خودش تجربه‌ای انقلابی در کشف طعم و مزه‌های جدید باشد. پرداختن به کارهایی که محلی‌ها در طول روزمره خود انجام می‌دهند همیشه از توصیه‌های ما در سفر به نقاط محلی سراسر دنیا است. وقتی پای غذا در میان باشد، هیچگاه چشم‌تان را به تجارب جدید نبندید و به جای پناه بردن به غذاهای شناخته شده و بین‌المللی از غذاهای سنتی و محلی امتحان کنید. در تور کرابی یکی از کارهایی که باید در فهرست شما باشد خوردن غذاهای سنتی در رستوران‌های محبوب محلی است.

 

Ma Ong

این رستوران که پیدا کردن آن کمی دشوار است یکی از بهترین غذاخوری‌های غذای سنتی در کرابی شهر ماجراجویی‌های جذاب است. khao mok gai (برنج و مرغ معطر) از غذاهای معروف این رستوران است که هیچ جای دیگری با این مزه و کیفیت نمی‌توانید پیدا کنید. رفتن به ما اُنگ یکی از رستوران‌هایی است که به گردشگران مواکدا توصیه می‌شود. در اینجا به جز مرغ و برج غذاهای خوشمزه دیگری با گوشت گاو هم وجود دارد که بستگی به گرایش و ذائقه‌تان می‌توانید سفارش دهید. غذاها همگی خوشمزه هستند اما هیچ علامت توریستی برای راحت‌تر پیدا کردن رستوران وجود ندارد.

 

۷ تور ماجراجویانه و جذاب گردشگری در سفر به کرابی

Ko Suang

اگر هنگام ناهار به سمت کو سوانگ بروید می‌توانید با کمی تلاش میزی به دست بیاورید. شاید کمی انتظار برای میز لازم باشد اما شک نکنید که غذاها ارزش کمی تلاش را دارند. در این رستوران بسیاری از غذاهای ساده‌ای که با طعم‌های عالی تهیه و پخته شده‌اند مانند سوپ اردک، مرغ و برنج سرو می‌شود. اما ستاره واقعی منوی این رستوران khao moo deng moo krob (برنج و گوشت قرمز و گوشت ترد) است. گوشت ترد شیرین با برنج، همراه با سوپ مرغ با طعم فوق‌العاده‌شان شما را به دنیایی از طعم‌های بهشتی می‌برند. این رستوران برای وعده ناهار انتخابی عالی بوده و به طرز شگفت‌انگیزی ارزان است.

آدرس: 92/27 Vicar Road, Tambon Pak Nam, Chang Wat Krabi, 81000, Thailand

Ruen Thip

این رستوران بزرگ‌تر با منویی بزرگ‌تر است که محلی‌ها به شدت به آن علاقه داشته و در طی سال‌ها به محل مورد علاقه محلی‌ها تبدیل شده است. غذاهای سنتی در کنار جوی دوست داشتنی و موسیقی زنده باعث میشود تا مبلغی که می‌پردازید ارزش آن را داشته باشد. با وجود جمعیت محلی و کارائوکه یکی از نقاط خاطره‌ساز در سفر شما خواهد بود و یکی از بهترین رستوران‌های کرابی با غذای سنتی است.

 

۵ مرکز عالی برای تجربه‌ی یوگا در کرابی

آدرس: Pak Nam, Krabi, 81000, Thailand

Anchalee

با وجود این که آنچالی در کنار جاده واقع شده اما فضای آرام آن این احساس را ایجاد می‌کند که در خانه‌ای راحت و دل‌باز نشسته‌اید. با فضای باز و باغی زیبا و چشم‌نواز و محیط خصوصی برای خوردن غذا، بی‌دلیل نیست که این رستوران یکی از گزینه‌های محبوب مردم بومی بوده و همیشه خدا شلوغ و پر از میهمان است. منوی این رستوران تلفیقی از غذاهای محلی و غذاهای سنتی منطقه‌ای را ارائه می‌دهد که ارزش امتحان کردن و لذت بردن از طعم منحصر به فردشان دارد. خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیتی که افراد خردسال و جوان‌تر همراه خود دارند به خاطر وجود باغ آرام بیشتری داشته و از صرف ناهار در اینجا بیشتر از هر جای دیگری لذت خواهند برد.

آدرس: 315/5 Maharaj Rd, Pak Nam, Mueang Krabi District, Krabi 81000, Thailand

Poo Dam

پو دام یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای صرف شام در کرابی است. اسم این رستوران پو دام یا خرچنگ سیاه از مجسمه خرچنگ بزرگی که جلوی رستوران قرار دارد آمده است. همین مجسمه خرچنگ مقابل در را می‌توانید به عنوان نشانه‌ای برای پیدا کردن رستوران در نظر بگیرید. این رستوران در نزدیکی ساحل قرار گرفته و نمایی زیبا به آب ارائه می‌دهد. منو نیز از غذاهای دریایی منطقه‌ای تشکیل شده است. شاید مجبور شوید منتظر میز بمانید و یا حتی کنار خارجی‌ها و غریبه‌های دیگر بنشینید اما همه این‌ها بخشی از جو رستوران است.

 

گردشی یک روزه و خانوادگی در پارک‌های ملی کرابی

آدرس: เมือง, Chang Wat Krabi, 81000, Thailand

Bangnara Roti & Coffee

این رستوران در اصل غذاهای سنتی جنوب تایلند را سرو می‌کند اما در کنار آن گزینه‌های دیگری نیز به چشم می‌خورد. بانگنارا در ابتدا رستورانی مورد علاقه مسلمانان شهر بود اما با گذشت زمان اکنون همه مردم شهر عاشق آن هستند. با وجود روتی‌های شیرینی که در کنار غذاهای کاری سرو می‌شود نمی‌توانید جایی بهتر از اینجا پیدا کنید که چنین غذاهای خوشمزه و متنوعی را با قیمت‌های پایین ارائه دهد.

آدرس: 92/27 Vicar Road, Tambon Pak Nam, Chang Wat Krabi, 81000, Thailand

۱۴ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران