زیباترین نقاط طبیعی کرابی برای سفری به اعماق بهشت

جاذبه‌های گردشگری کرابی
زیباترین نقاط طبیعی کرابی برای سفری به اعماق بهشت

اساسی‌ترین رکن کرابی طبیعت منحصر به فرد آن است. یعنی به زبان ساده، چیزی که از کرابی مقصدی محبوب و مشهور ساخته طبیعت بهشتی‌اش است. تمام امکانات مدرن مثل اقامتگاه‌ها و ورزش‌های آبی به خاطر وجود زیبایی گسترده این جزیره به وجود آمده‌اند. یکی از کارهایی که باید در سفر با تور تایلند به این جزیره انجام دهید رفتن به دل طبیعت و بازدید از زیباترین نقاط آنست. دوربین‌تان را شارژ کنید و به این مناطق سر بزنید.

 

جنگل بارانی ملی Thung Teao

یکی از محبوب‌ترین جنگل‌های دیدنی کرابی که عکاسان و طبیعت دوستان عاشق گردش در آن هستند، جنگل بارانی Thung Teao است. این جنگل دارای حوضچه‌های آب گرم، دریاچه زمردین زیبا و آبشارهایی دیدنی بوده و موقعیت‌های متنوعی را برای گردش و کاوش ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این جنگل به پیاده روی و کاوش بپردازید و از انواع پرندگان و حیوانات بومی آن دیدن کنید. دوربین‌تان را در دست بگیرید و از مناظر زیبا و حیواناتی که می‌بینید عکس تهیه کنید. این جنگل گردی می‌تواند برای بچه‌ها بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد. اگر پرندگان عجیبی را دیدید که تصور می‌کردید منقرض شده‌اند به سلامت چشم‌هایتان شک نکنید این جنگل پر از حیوانات جالب کم‌تر شناخته شده است.

 

 کرابی؛ شهر ماجراجویی‌های جذاب 

 

 

 Thung Teao

 

 

آدرس: 2 Tambon Khlong Thom Nuea, Khlong Thom Krabi, 81120, Thailand

 

 

خلیج مایا

یکی از معروف‌ترین سواحل تایلند که بخشی از جزایر فی فی محسوب می‌شود. خلیج شگفت انگیز و خیره کننده مایا است. خطه ساحلی درخشان، آب‌های کریستالی و خیره‌ کننده، صخره‌های آهکی سر سبز، و قایق‌های سنتی رنگی که با روبان تزئین شده‌اند. از زیبایی‌های خیره کننده این خلیج هستند. شما می‌توانید در این بخش ساحلی از تماشای زیبایی‌های طبیعی لذت ببرید و به صدای دریا، حشرات و پرندگان گوش فرا دهید و لذتی دوچندان را تجربه کنید. بسیاری از مردم به این قسمت تایلند می‌آیند تا از این قسمت جزیره به خاطر فیلم Hit The Beach دیدن کنند. البته برخلاف چیزی که به تصویر کشیده شد خلیج مایا اصلا ساحلی آرام ندارد.

 

 فی‌فی؛ جزیره‌ای برای سفرهای پرهیجان مجردی و یا اقامت‌های رمانتیک دونفره! 

 

 

 خلیج مایا

 

 

آدرس: Beach, Koh Phi Phi Leh, Koh Phi Phi Krabi, 81000, Thailand

 

 

خائو خاناب نام

کوه‌های دو قلوی خائو خاناب نام یکی از زیبایی‌های طبیعی خیره کننده کرابی است که دو طرف رودخانه را همچون دروازه‌هایی عظیم به سمت رستگاری پوشانده‌اند. درخشش انوار خورشید در پس این کوه‌ها آنچنان خیره کننده و سحرانگیز است که کم‌تر کسی بتواند از آن چشم بگیرد. شما می‌توانید برای کشف زیباترین مناظر طبیعی کفش‌های راحتی به پا کرده و به صعود مناطق در دسترس بپردازید. همچنین غارهای تاریکی زیر این کوه‌ها وجود دارد که می‌توانید برای کنجکاوی هم که شده بین آن‌ها به کاوش بپردازید و عکس‌های به یادماندنی از ماجراجویی‌تان به ثبت برسانید. یکی از فعالیت‌های محبوب رودخانه، قایقرانی بین این کوه‌های بلند سر سبز است.

 

 

 خائو خاناب نام

 

 

آدرس: Unnamed area, Khlong Prasong, Mueang Krabi Krabi, 81000, Thailand

 

 

حوضچه‌های آبِ گرم کلونگ تام

حوضچه‌های آب گرم کلونگ تام از استخرهای متعدد آب معدنی تشکیل شده‌اند که طبق گفته مردم محلی، استحمام در آن‌ها می‌توانید بسیاری از معضلات پوستی و دردهای مفصلی را التیام بخشد. دمای این حوضچه‌ها از ۳۵ تا ۴۰ درجه متغییر هستند. این استخرها که به صورت پلکانی زیر یکدیگر واقع شده‌اند آبشاری شیب‌دار و روان ایجاد کرده‌اند که آب از روی آن‌ها در جریان است. وجود درختان انبوه گرمسیری باعث ایجاد سایبان‌هایی خنک و دلچسب شده و منطقه‌ای دنج و دیدنی را پدید آورده‌اند. وقتی در چنین محلی قرار می‌گیرید حس می‌کنید در یکی از داستان‌های پریان افتاده‌اید. آیا هنوز دوربین‌تان شارژ دارد؟ پس انداختن عکس‌های پوستری را از قلم نیندارید. شما می‌توانید از ساعت ۷ صبح تا ۶ عصر به این حوضچه‌های آب گرم بروید.

 

 

  کلونگ تام

 

 

آدرس: Khlong Thom Nuea, Khlong Thom Krabi, 81120, Thailand

 

 

سوزان هوی

سوزان هوی یکی از مناظر بسیار جذاب و عجیب کرابی است که به گورستان صدف‌ها شناخته می‌شود. این بخش از ساحل پر از تکه سنگ‌هایی با بقایای صدف‌ها است. معمولا این بخش ساحل دنج و کم تراکم‌تر بوده و امکان گشت و گذار در فضای باز و راحت را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید در آرامش روی این تکه سنگ‌ها پیاده‌روی کنید و از بی‌نظیرترین و بی‌تکرارترین گورستان صدف‌‌های فسیل شده عکاسی کنید. درختان سرسبز، ساحل سنگی و آب‌های آبی آرام زمینه‌ای زیبا و دیدنی پدید آورده که ارزش تفحص و گشت و گذار را دارد.

 

 جزایر زیبا اما پنهان اطراف کرابی

 

 

 سوزان هوی

 

 

آدرس: Unnamed Area, Sai Thai, Mueang Krabi, 81000, Thailand

 

 

شبه جریزه رایلی

شبه جزیره رایلی که تنها با قایق در دسترس قرار دارد دارای ۴ ساحل زیبا و دیدنی است که همگی آن‌ها با هماهنگی خاصی سواحل ماسه سفید پودری، آب‌های آبی کریستالی و صخره‌های آهنگ را ارائه می‌دهند. گردشگران عاشق ورزش به این قسمت کرابی می‌روند تا بهترین صخره نوردی‌های عمرشان با منظره‌ای خیره کننده و بهشتی را تجربه کنند. شما می‌توانید از قدم زنی در ساحل همراه با صدای طبیعت لذت ببرید و به تماشای غروبی بصورتی و فراموش نشدنی بنشینید.

 

 

 شبه جریزه رایلی

۱۱ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران