۵ مرکز عالی برای تجربه‌ی یوگا در کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
۵ مرکز عالی برای تجربه‌ی یوگا در کرابی

کرابی یکی از بی‌نظیرترین جزیره‌های تایلند است که به اندازه‌ی پوکت و پاتایا شناخته شده نیست اما به اندازه‌ی همان‌ها جذاب و هیجان‌انگیز است. بنابراین از آنها خلوت‌تر است و میعادگاه عاشقان در سفرهای رمانتیک به حساب می‌آید. جزیره‌ای که پر از اقامتگاه‌های عاشقانه است و در دنج‌ترین فضاها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. جزیره‌ای باشکوه که در آن تفریحات آبی جایگاه ویژه‌ای دارند و هه روزه برگزار کننده‌ی تورهای ماجراجویانه است. جزیره‌ای جذاب برای آنهایی که به دنبال شبانه‌روزهای پرشور در سفر با تور تایلند هستند. در سفرتان به این جزیره اگر به دنبال مراکز شگفت‌انگیز برای یوگا هستید همراه ما باشید تا ۵ مرکز عالی یوگای این شهر که در میان گردشگران شهره هستند را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 

۱- Oasis yoga


ساحل کلونگ دائو، یکی از سواحل محلی و نسبتا خلوت جزیره کرابی جایگاه یکی از بهترین و سنتی‌ترین مراکز یوگای این جزیره‌ی است. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید به صورت گروهی و یا انفرادی یوگا را تجربه کنید درحالیکه زیباترین مناظر دریا و ساحل مقابل دیدگانتان قرار دارد. جاییکه هزینه‌ی آموزش یوگا در آن چندان گران نیست و از همین رو پرطرفدار به حساب می‌آید. جاییکه از مظاهر تمدن و مدرنیته دور است و همین باعث می‌شود رازآلود به نظر آید. در این مرکز همچنین می‌توانید خدمات مختلف مربوط به ماساژ را نیز دریافت نمایید. چرا که یک اسپای خوب جزیره‌ی کرابی را نیز در خودش جای داده است. مطابق با نظرسنجی کاربران تریپ ادوایزر این مرکز امتیاز بالا و در رتبه‌های نخستین میان مراکز یوگای جزیره‌ی کرابی قرار دارد.

 

راهنمای سفری مقرون به صرفه به کرابی‌

 

 Oasis yoga

 


۲- Samadee Yoga


در یک اقامتگاه ساحلی دنج و آرام واقع شده در آئو نانگ کرابی مرکزی برای یوگا دایر است که یکی از بهترین مراکز یوگا نه تنها در کرابی بلکه در سراسر تایلند به حساب می‌آید. مرکزی که هر ساله در آن ورکشاپ‌های معروفی برگزار می‌شود و مدارک معتبری به شرکت کنندگانش ارائه می‌کند. مرکزی که مربیان مجربی دارد و جدای از امکانات آموزشی، یکی از بهترین فضاها را برای یوگا در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. فضایی رو به دریا و آبی آرام که صدای لغزیدن امواج به روی هم و پرندگانی که برفراز آب پرواز می‌کنند و همینطور نسیم ملایمی که می‌زند لای برگ‌های درختان روح‌بخش آنند. اگر میان تن و روح‌تان در زندگی فاصله افتاده است و در نظر دارید دوباره به وحدت و یگانگی برسید در سفر به کرابی به شما توصیه می‌کنیم حتما به این مرکز تشریف ببرید و یوگا را تجربه کنید. حتی اگر تا به حال در عمرتان آن را تجربه نکرده‌اید.

 

 

 Samadee Yoga

 


۳- Marina yoga & Reiki


یک مرکز عالی هم برای آموزش یوگا و هم برای تجربه‌ی آن برای نخستین بارها. مرکزی دنج و مناسب که مربیان مجربی دارد و در نظرسنجی میان گردشگران امتیازهای بالایی دریافت کرده است. مرکزی که همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۷ شب درهایش به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها با روی باز استقبال می‌کند. مرکزی واقع شده در آئو نانگ که یک اسپا را نیز در خود جای داده و هرساله ورکشاپ‌های مهمی در زمینه‌ی یوگا در آن برگزار می‌شود. مرکزی که هزینه‌ی یوگا در آن چندان گران نیست و به شما توصیه می‌کنیم حتما درباره‌ی آن تحقیقات بیشتری انجام دهید و در صورتی که بودجه‌ی سفرتان اجازه می‌دهد به آن مراجعه کنید.

 

۷ تور ماجراجویانه و جذاب گردشگری در سفر به کرابی

 

 Marina yoga

 


۴- Keiritas yoga


یک مرکز بی‌نظیر که در جزیره فی‌فی واقع شده است. فی‌فی از جزیره‌های زیبای جهان است که شهرتش اگر نه در تمام دنیا، در تمام شرق آسیا پیچیده است و تعداد زیادی از گردشگران را بی‌تاب خودش کرده. جزیره‌ای جذاب که در آن انواع تفریحات هیجان‌انگیز آبی را می‌توانید انجام بدهید و جدای از این تفریحات می‌توانید به تماشای شگفت‌انگیزترین تصاویر هستی بروید. در بازدیدتان از این جزیره اگر به دنبال یوگا برای یکپارچگی جسم و روحتان هستید به شما توصیه می‌کنیم به مرکز کریتاس مراجعه کنید. جاییکه به همراه بهترین مربیان می‌توانید یوگا را تجربه کنید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر به روی علاقه‌مندان به یوگا باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

Keiritas yoga

 


۵- Get Juiced for Life


یک مرکز بی‌نظیر در آئو نانگ برای آنهایی که می‌خواهند در تکه‌ای از بهشت آرامش گم کرده‌ی خود در زندگی روزمره را بازیابند. مرکزی که جدای از یک جای عالی برای یوگا، یک جای عالی برای رقص، ایروبیک و پلاتس نیز به حساب می‌آید. مرکزی که مربیان مجربی در آن مشغول به کار هستند و اطراف آن از بهترین نقاط کرابی برای کمپ زدن به حساب می‌آیند.

 

۶ اسپای معروف کرابی ؛ جزیره‌ی زیبایی‌های بی‌انتها

 

Get Juiced for Life

۱۷ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران