معرفی هتل ۵ ستاره ریتز کارلتون برای اقامتی رویایی در کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
معرفی هتل ۵ ستاره ریتز کارلتون برای اقامتی رویایی در کرابی

حتما تا به حال اسم برند هتل‌داری Ritz-Carlton را شنیده‌اید که در دنیا و در مقاصد برجسته شعبه‌های فراوانی دارد. از شهری به شهر دیگر و از کشوری به کشور دیگر شما می‌توانید شعبات این هتل را پیدا کنید. با وجود این که تایلند از اقامتگاه‌های رویایی و منحصر به فرد هیچ کم ندارد اما Phulay Bay, a Ritz-Carlton Reserve به طور کاملا معجزه‌آسایی درجات نهایی یک هتل منحصر به فرد را نه در تایلند بلکه در دنیا جا به جا کرده است.

 

 

درباره هتل ریتز کارلتون خلیج فولای

خلیج فولای در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد و توانست جایزه بهترین هتل را از سایت‌های کاربر محورCondé Nast Traveler، Travel + Leisure، Robb Report، Tripadvisor را از آن خودش کند. این یک هتل ۵ ستاره واقعی است که با استراحتگاه‌های بسیار راحت و لوکسش تعطیلاتی فراموش نشدنی را برای شما رقم می‌زند. به طور کلی در این اقامتگاه ۵۴ ویلای لوکس وجود دارد و خبری از اتاق‌های پایه  نیست، همه چیز در اینجا نهایی و لاکچریست. برخی از این ویلاها نمای رو به تپه را ارائه می‌دهند در حالی که برخی دیگر در چند قدمی ساحل قرار گرفته‌اند.

 

سفری ۴ روزه به کرابی ؛ جزیره زیبایی‌های پنهان و ماجراجویی‌های جذاب

 

 

هتل ریتز کارلتون

 

 

آیا خلیج فولای در سلیقه شما قرار دارد؟

خلیج فولای محیطی گرمسیری و بسیار لوکس را ارائه داده و خدمات غذاخوری بسیار عالی و باکیفیت بوده و دارای برنامه فصلی است. اما هیچ کدام از خوسمزه‌های منو نمی‌تواند همچون آیس تی تایلندی در کافه این هتل خاطره‌انگیز شود. اقامت در خلیج فولای می‌تواند برایتان رویایی باشد اگر به دنبال جایی ساحلی و شگفت‌انگیز برای ماندن و داشتن حریم خصوصی با همسرتان هستید و یا می‌خواهید در سفری خانوادگی با فرزندان‌تان از تعطیلات نهایت لذت را ببرید. این هتل بر ویژگی‌های اساسی مثل زیبایی، حریم خصوصی، آرامش و خدمات شخصی اصرار دارد. به علاوه می‌توانید از انجام فعالیت‌های آبی مثل غواصی عمیق و نیمه عمیق، قایق‌سواری و شنا لذت ببرید و یا به کشف جزایر دریای آندامان بروید.

 

 

هتل ریتز کارلتون

 

 

در مقابل اگر دوست ندارید از بانکوک دور شوید، و یا از غذاهای تایلندی لذت نمی‌برید، و یا نیازی به پیشخدمت شخصی ندارید قطعا باید برای رفتن به این هتل تجدید نظر کنید. بعضی‌ها حتی آب و هوای کرابی را نمی‌پسندند و یا دوست دارند در نزدیکی محل اقامت خود زمین گلف داشته باشند. شاید خیلی‌ها این هتل را نهایی و رویایی بدانند اما شما باید این را براساس انتظارات خودتان بسنجید.

 

 

این هتل کجاست و چه کسانی در آن اقامت می‌کنند؟

این هتل در کرابی و در سواحل دریای آندامان واقع شده است. کرابی نیز در فاصله‌ای از پوکت قرار گرفته و بیشتر بازدیدکنندگان آن از بانکوک به پوکت سفر کرده و بعد با قایق خودشان را به این جزیره شگفت‌انگیز می‌رسانند. البته فرودگاه بسیار کوچکی هم وجود دارد که پروازهای بانکوک به آن انجام می‌گیرد. شما در این اقامتگاه منحصر به فرد هم ساحل و نمای دریا را در اختیار شما قرار می‌دهد و هم با زیبایی‌های سرسبز گرمسیری شما را در آغوشش می‌گیرد. حالا این نقطه بیشتر مقصد عکاسان، غواصان و طرفداران پیک‌نیک کردن است. از فروردین تا مهر بهترین زمان سفر به کرابی و اقامت در این هتل است. شما در اتاق‌های این هتل به سیستم تهویه هوا و استخری برای شنا دسترسی دارید تا روزهای گرمسیری‌تان را خنک کنند. با این که خانواده‌های دارای فرزند هم در خلیج فولای اقامت می‌کنند اما بیشتر از همه زوج‌های جوان در اینجا می‌مانند.

 

هتل‌های ارزان قیمت کرابی به همراه استخر و در جوار ساحل

 

 

هتل ریتز کارلتون

 

 

اتاق‌ها و ویژگی‌ها

هر ۵۴ ویلای این هتل بزرگ و دلباز هستند و در طراحی آن‌ها از سبک استوایی با گرایش به رنگ سفید استفاده شده است. فضای داخلی‌شان را مبلمان‌های دست‌ساز ارزشمند پر کرده و هر جا که بچرخید می‌توانید آثار هنرمندان تایلندی را ببینید که به ظرافت و زیبایی اتاق‌ها افزوده‌اند. حمام‌ها با دوش‌های بارانی بیشتر شبیه اسپا هستند. به علاوه حمام فضای باز با وان، و استخر و چترهای آفتابی نیز در ویلاها قرار داده شده است. به علاوه لوازم جانبی مثل لباس‌های راحتی ابریشمی، شمع، عطر و چیزهای بیشتر در دسترس شما قرار داده شده تا نهایت رفاه را حس کنید. این هتل نه تنها به شما راحتی هدیه می‌دهد بلکه همچون اثری هنری چشمان‌تان را نواز می‌دهد.

 

 

هتل ریتز کارلتون

 

 

رستوران و غذا

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های  Phulay Bay Ritz-Carlton Reserve غذاخوری آن است. شما در این هتل به چندین رستوران با منوهای مختلف گیاه‌خواری، غذاهای کم کالری و سبک و غذاهای بومی تایلندی را مدرن و به سطح جهانی برده است. رستوران سری ترانگ گزینه‌های تایلندی را مدرن کرده و جامپون به عنوان رستورانی مدرن غذاهای رسمی بین‌المللی را ارائه می‌دهد. فلای فا نیز کافه‌ای کنار استخر است که منویی جهانی را در محیطی آرامشبخش ارائه می‌دهد.

 

۷ اقامتگاه دنج و رمانتیک کرابی؛ شهر سفرهای عاشقانه

 

 

هتل ریتز کارلتون

 

 

در مجموع همه چیز در این هتل برای رفاه و راحتی شما طراحی شده تا در کنار زیبایی بهشتی جزیره بتوانید اوقات بی‌تکراری را در کنار عزیزان‌تان سپری کنید.

 

آدرس: 111 Moo 3, Nongthalay, Muang Muang Krabi, Krabi 81180, Thailand

تلفن: +66 75 628 111

۲۷ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران