معرفی هتل رویایی‌ ارسان بدروم برای اقامتی خاطره‌انگیز

جاذبه‌های گردشگری بدروم
معرفی هتل رویایی‌ ارسان بدروم برای اقامتی خاطره‌انگیز

بدروم یکی از زیباترین جزیره‌های ترکیه است که در فصل‌های گرم سال توریست‌های زیادی را به خودش می‌کشاند. چرا که یکی از بهترین سواحل ترکیه را در اختیار دارد. سواحلی پرشور با بهترین امکانات و خدمات اقامتی و رفاهی. سواحلی با بهترین رستوران‌ها و انواع کافه‌های روزانه و شبانه برای دورهمی‌ها. در سفرتان با تور بدروم اگر به دنبال یک هتل رویایی برای اقامت هستید همراه ما باشید تا هتل ارسان این شهر؛ یکی از بهترین هتل‌هایش را خدمتتان معرفی کنیم.

 


هتل ۵ ستاره ارسان


در زمینی ساحلی به متراژ ۷۰ هزار متر مربع هتلی واقع شده است که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش انجام می‌دهد. هتلی که کارکنانش به زبان‌های ترکی، روسی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی مسلط هستند و به راحتی با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند. هتلی که ساعت ورود به آن ۱۴ است و ساعت خروجش ۱۲ ظهر. هتلی که اتاق‌هایش بالکن‌های بزرگ و زیبا رو به ساحل دارند و از خدمات رفاهی چیزی کم ندارد. هتلی در نزدیکی اماکن تاریخی، تفریحی و دیدنی بدروم که در ادامه امکانات آن را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

 

  ۹ هتل برتر بدروم که در سفر به این شهر می‌توانید بهترین اقامت‌ها را در آنها داشته باشید

 

 

هتل ۵ ستاره ارسان

 


خدمات رفاهی هتل ارسان


موارد زیر را می‌توان مهمترین امکانات رفاهی هتل راسان دانست:
اینترنت پرسرعت رایگان
خشکشویی و اتوشویی
فروشگاه‌های خرید سوغاتی
بخش‌های مجزا برای کشیدن سیگار
آرایشگاه مردانه و زنانه
اتاق‌های برگزاری کنفرانس برای سفرهای کاری
دستگاه ارسال فکس و کپی
اجاره ماشین برای گشت و گذارهای درون شهری

 

 

هتل ۵ ستاره ارسان

 


رستوران‌های هتل ارسان


این هتل دارای ۵ رستوران است تا همه‌ی ذائقه‌ها را پوشش دهد. رستوران‌هایی که بهترین سرآشپزهای بدروم را به استخدام خود درآورده‌اند و لذیذترین غذاهای این شهر را سرو می‌کنند. رستوران‌های این هتل به شرح زیر می‌باشند:
رستوران پانوراما: رستورانی که غذاهای بین‌المللی زیادی هر روز طبخ می‌کند و به صورت بوفه باز می‌باشد.
رستوران تورکا: رستورانی که بهترین کباب‌های ترکی در آن طبخ می‌شود و بهترین چشم‌انداز به ساحل را به مهمانانش ارائه می‌کند.
رستوران کاسامیا: رستورانی که غذاهای ایتالیایی طبخ می‌کند. بنابراین بهترین پیتزاها و پاستاها و راویولی‌ها را در این رستوران می‌توانید به عنوان وعده‌ی غذایی شام نوش جان کنید. چرا که این رستوران تنها شام سرو می‌کند.
رستوران تاپاس: یک رستوران ویژه و عالی برای آنهایی که علاقه‌مند به غذاهای مکزیکی هستند. در اقامتتان در این هتل به شما توصیه می‌کنیم حداقل یک وعده برای نوش جان کردن غذا به این رستوران تشریف ببرید.
رستوران آلارگا: یک رستوران عالی برای آنهایی که می‌خواهند غذاهای دریایی خوشمزه و درجه یک نوش جان کنند.

 

۷ رستوران درجه یک ساحلی در بدروم

 

 

هتل ۵ ستاره ارسان

 


انواع اتاق‌های هتل ارسان


این هتل دارای ۹ گونه اتاق برای اقامت است که به شرح زیر می‌باشند:
اتاق استاندارد: اتاق‌هایی به وسعت ۲۲ متر مربع که هرکدام یک تخته و یا دو تخته می‌باشند.
اتاق خانواده: اتاق‌هایی به وسعت ۲۶ متر مربع که دارای یک اتاق هستند و گنجایش ۳ نفر را دارند.
اتاق خانواده دو خوابه: اتاق‌هایی به وسعت ۳۴ متر مربع که یک تخت دونفره به همراه یک تخت تک‌نفره دارند.
اتاق سوپریر: اتاق‌های ۳۳ متری که یک تخت دونفره یا تک‌نفره دارند.
سوئیت جونیور: سوئیت‌هایی به وسعت که در آن یک تخت دونفره موجود است.
سوئیت سوپریر: سوئیت‌هایی به وسعت ۶۰ متر مربع که در آن یک تخت دونفره وجود دارد.
اتاق پرومو: اتاق‌هایی به وسعت ۲۰ متر مربع که یک تخت دونفره یا دو تخت تک‌نفره در آنها موجود است.
سکونتگاه سافیر: خانه‌هایی به وسعت ۱۵۲ متر مربع که دارای یک اتاق با تخت دونفره و تک‎نفره، یک اتاق نشیمن، حمامی با وان و یک حمام چرخابی هستند.
سکونتگاه دیاموند، امرالد یا روبی: سکونتگاه‌هایی به وسعت ۱۷۶ متر مربع که دو اتاق با تخت دونفره و تک‌نفره، اتاق نشیمن بزرگ، حمام با وان و یک حمام چرخابی دارند و دارای یک استخر خصوصی و سرویس های ساحل VIP دارند.

 

 

هتل ۵ ستاره ارسان

 


امکانات تفریحی هتل ارسان


هتل ارسان یک باغچه‌ی عالی با نیمکت‌های فراوان دارد تا مسافران بتوانند ساعت‌ها در طراوت این باغچه بنشینند و لذت ببرند. این هتل همچنین ساحل اختصاصی با بهترین سایه‌بان‌ها را دارد تا مسافران بتوانند ساعت‌ها از دیدن دریایی زلال و شفاف لذت ببرند. همچنین در ساحل این هتل بهترین امکانات تفریحی و ورزشی فراهم آمده است تا مسافران از آنها استفاده کنند. از جمله‌ی مهمترین این تفریحات می‌توان به تجهیزات ورزش های آبی، مینی گلف، غواصی، دارت، موج سواری، پینگ پنگ، اتاق بازی و زمین تنیس اشاره کرد.

 

۸ مرکز ماساژ بدروم که آرامش را به شما هدیه می‌دهند

 

 

هتل ۵ ستاره ارسان

 

 

با اقامت در این هتل می‌توانید به همراه مربی به عمق آبها بروید و زیستگاه حیوانات آبزی را مشاهده کنید و همچنین می‌توانید موج‌سواری کنید و از سرعت هیجان‌زده شوید. در سفرتان با تور بدروم و اقامتتان در این هتل اما اگر خواستید در یک مکان متفات تفریح کنید می‌توانید به پارک آبی این هتل سری بزنید. جاییکه سونا و جکوزی دارد و استخرهای آبی‌اش نیز مناسب سنین مختلف است. همچنین چندین سرسره‌ی هیجان‌انگیز برای لیز خوردن و لذت بردن دارد.

۲۵ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران