۵ بوتیک هتل بدروم برای اقامتی استثنایی در این شهر زیبا

جاذبه‌های گردشگری بدروم
۵ بوتیک هتل بدروم برای اقامتی استثنایی در این شهر زیبا

در شبه جزیره بدروم، بوتیک هتل‌های زیادی وجود دارد که سعی کرده‌اند جلوه‌ای متفاوت از زیبایی‌های شهر را نمایان کنند و تجربه‌ای جذاب از اقامت با تور بدروم را برایتان به ارمغان بیاورند. در شهری که مملو از اقامتگاه‌های لوکس است، سخت بتوان بهترین‌ها را لیست کرد، اما ما در نوشته‌ی امروز سعی کرده‌ایم ۷ بوتیک هتل برتر شهر بدروم را به شما معرفی کنیم.

 


۱- The Amanruya


این بوتیک هتل لوکس سعی کرده تا در کنار اقامتگاه بسیار زیبایی که ساخته، فضایی آرامش‌بخش را نیز برای مهمانانش پدید آورد. در این بین منظره‌ی بی‌نهایت جذابی که پیش چشم شما نقش می‌بندد آن هم وقتی در استخرهای خصوصی هر ویلا اقامت کرده‌اید، چیزی متفاوت از هر اقامتگاه دیگری خواهد بود . معماری بنای هتل سعی شده تا در عین مدرن بودن، نزدیک به طراحی‌های گذشته عثمانی باشد. این هتل خیلی دور از شهر نیست و فروشگاه‌های زیادی دور تا دورش وجود دارد. اگر هم نیاز به غذا باشد، رستوران داخلی این هتل غذاهای فوق‌العاده‌ای پخت می‌کنند که تنوع زیادی از غذاهای ترک تا تایلند و مالزیایی دارند.

 

معرفی هتل رویال آسارلیک بیچ؛ هتل ۵ ستاره و لوکس بدروم

 

 

 The Amanruya

 


۲- Casa Del’ Arte


این بوتیک هتل زیبا و مجلل بین بدروم و روستای توربا قرار گرفته است. ایده‌ی طراحی این هتل به گونه‌ای بوده که شما در گذشته، حال و آینده به صورت توامان اقامت داشته اباشید و به همین دلیل نیز طراحی آن شمایلی همچون بناهای قدیمی دارد اما کاملا مدرن به نظر رسیده و در داخل نیز امکاناتش عالی و در حد بهترین هتل‌های دنیاست. تنها ۱۲ اتاق در این هتل وجود دارد که هر کدامشان تم و دکوراسیون خاص خود را داشته و واقعا زیبا هستند. یک کافه و رستوران عالی نیز برای این مکان در نظر گرفته شده تا بتوانید در آن‌ها به خوردن غذا و نوشیدن انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد مشغول شوید.

 

معرفی هتل رویایی‌ ارسان بدروم برای اقامتی خاطره‌انگیز

 

 

 Casa Del

 


۳- The Macakizi of Bodrum


آن‌هایی که دوست دارند در کنار دریا اقامتی لوکس و در عین حال نزدیک به طبیعت داشته باشند، مطمئنا از The Macakizi of Bodrum خوششان خواهد آمد. در نزدیکی هتل شما به راحتی می‌توانید کافه‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز مختلف را پیدا کنید و همچنین به راحتی به سواحل شنی زیبا دسترسی داشته باشید. اسکله‌ی خصوصی این بوتیک هتل به شما این اجازه را می‌دهد تا در نزدیک‌ترین حالت ممکن در آب استراحت کرده و به صدای موج‌هایی که به چوب‌های زیر اسکله می‌خورند گوش فرا دهید. منظره‌ی کوهستان در افق، جذابیت بودن در کنار دریا و امکانات بسیا عالی The Macakizi of Bodrum از این هتل، یکی از بهترین‌ها در کل بدروم را ساخته است.

 

 

 The Macakizi

 


۴- Sandima 37


این بوتیک هتل بسیار زیبا در یالیکاواک ساخته شده است. منطقه‌ای که قدیم‌ها به ماهیگیران اختصاص داشت و همین حالا هم می‌توانید قایق‌های ماهیگیری را دور تا دور آن مشاهده کنید. هتل به خودی خود واقعا زیباست و یک استخر بزرگ نیز در باغ پر گلش واقع شده و از حیاط و اتاق‌ها و ویلاهایش به منظره‌ی دریا مشرف است. در مجموع ۶ ویلا در این هتل وجود دارد که از امکانات مدرن و بسیار عالی لبریزند، خود این منطقه نیز عملا به سواحل پرتعداد و خوبش معروف است، پس از این نظر نیز می‌توانید خیالی آسوده داشته باشید. همچنین می‌توانید درون هتل سفارش غذا دهید و هرجایی که خواستید -از کنار استخر تا در اتاق- غذای شما سرو شود.

 

 ۹ هتل برتر بدروم که در سفر به این شهر می‌توانید بهترین اقامت‌ها را در آنها داشته باشید 

 

 

Sandima ۳۷

 


۵- Four Reasons Hotel in Yalikavak


این بوتیک هتل نیز در یالیکاواک واقع شده است و همچون دیگر مواردی که به شما معرفی کردیم، مکانی بسیار لوکس و امروزی با معماری زیباست. طراحی مدرن، دکور بسیار زیبا و متفاوت در اتاق‌ها و همچنین استخر و دسترسی به باغ و دریا از این هتل جایی عالی برای سفرهای عاشقانه دو نفره ساخته است. در مجموع ۲۰ اتاق در هتل ساخته شده که ۴ تم برای دکورهای آن‌ها ساخته شده است و شما می‌توانید در هنگام رزرو یکی از این تم‌ها را انتخاب کنید. نکته منفی درباره‌ی این هتل، کوچک‌ بودن اتاق‌ها نسبت به بوتیک‌های دیگر لیست ما است، اما در زمینه سرویس‌دهی آنقدر قوی هستند که شاید این نکته اصلا به نظرتان نیاید. دریا در نزدیک‌ترین فاصله ممکن به شما قرار داشته و از نظر امکانات نیز همه چیز در این مکان عالی است.

 

۵ ساحل جذاب و دیدنی بدروم با چشم انداز بی نظیر

 

 

Four Reasons Hotel

 

 

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران