۵ هاستل عالی برای اقامتی ارزان در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
۵ هاستل عالی برای اقامتی ارزان در بدروم

بدروم یکی از جزیره‌های توریستی ترکیه به حساب می‌آید که در سال‌های اخیر توانسته است مسافران زیادی را به خودش بکشاند. جزیره‌ای که در خود جاذبه‌های تاریخی هیحان‌انگیزی دارد و امکان تفریحات فراموش ناشدنی را برای مهمانانش مهیا می‌کند. جزیره‌ای که بهترین غذاهای دریایی ترکیه را در رستوران‌هایش می‌توانید نوش جان کنید. جزیره‌ای که هتل‌های لوکس و چند ستاره در خود کم ندارد تا اقامتی لاکچری برای مهمانانش بسازد اما اگر شما جزو کوله‌گردان هستید و یا می‌خواهید با بودجه‌ای محدود ارزان با تور ترکیه به این جزیره سفر کنید همراه ما باشید تا ۵ هاستل تمیز و عالی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- هاستل Eskici

یک هاستل بسیار عالی در فاصله نزدیکی از ساحل که با اقامت در آن می‌توانید از امکاناتی نظیر اینترنت رایگان استفاده کنید. هاستلی که صبحانه رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و آشپزخانه‌ای برای درست کردن غذا نیز دارد. هاستلی که در فضای بیرونش یک استخر عالی دارد. استخری که در تابستان‌ها می‌توانید در آن شنا کنید و در زمستان‌ها می‌توانید دورش بنشینید و گرمترین نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید. هاستلی که اتاق‌ها دونفره، چهار نفره و شش نفره دارد. هاستلی که اتاق چهار نفره مخصوص خانم‌ها دارد. هاستلی که برای اقامت تنها در آن حداقل باید ۱۸ سال سن داشته باشید. هاستلی که امکان اضافه کردن تخت برای اتاق‌هایش وجود ندارد و همچنین با اقامت در آن اجازه ندارید حیوانات خانگی‌تان را همراه داشته باشید.

 

 بهترین زمان سفر به بدروم چه ماه‌هایی از سال است؟ 

Eskici


۲- هاستل Myndos bed & Breakfast

یک هاستل عالی برای داشتن اقامت‌هایی رمانتیک و عاشقانه در بدروم. هاستلی که اتاق‌های دونفره با یک تخت کینگ دارد و همچنین اتاق‌های سه تخته برای خانواده‌های کوچک. هاستلی که درفضای اتاق‌هایش اینترنت رایگان ارائه می‌دهد. هاستلی که صبحانه‌ها را مهمان آن هستید. هاستلی بسیار تمیز و دنج که بیش از یک هاستل شبیه به هتل‌های ۳ ستاره عالی است. هاستلی که افراد زیر ۱۸ سال اجازه اقامت در آن را ندارند. هاستلی که ساعت ورود به اتاق‌هایش ۱۳:۳۰ دقیقه است. هاستلی که هزینه اقامت در آن نسبت به دیگر هاستل‌های بدروم گران‌تر است اما بدون شک ارزشش را دارد برای داشتن یک اقامت رمانتیک در بدروم برای ماندن در آن هزینه کنید.

 

 معرفی سه هتل چهار ستاره‌ی عالی در بدروم

Myndos bed


۳- هاستل Bodrum masala camping

در سفرتان با تور بدروم اگرعلاقه‌مند هستید اقامتی ارزان و متفاوت داشته باشید بدون شک باید به این هاستل تشریف ببرید. جایی در فضای ساحلی و امن که ۴۸ چادر با امکانات مختلف دارد تا بتوانید در پناه آنها کمپ کنید و شب را به صبح برسانید. هاستلی که مهمانان خاص از میان کوله گردان و هیچهایکرها دارد. هاستلی که اینترنت رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هاستلی که امکان همراه داشتن حیوانات خانگی را به مهمانانش می‌دهد. هاستلی جذاب برای آدم‌های متفاوت. هاستلی که همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱ ظهر صبحانه رایگان به مسافرانش می‌دهد. هاستلی که حمام و آشپزخانه اشتراکی دارد و از سراسر جهان مسافر می‌پذیرد.

 

Bodrum masala camping


۴- هاستل La Luna

یک هاستل عالی که اتاق‌های دو نفره و سه نفره دارد و به برخی اتاق‌های دو نفره‌اش نیز می‌توان دو تخت اضافه کرد. هاستلی که از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح صبحانه رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هاستلی که اینترنت رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و همچنین در کنار آشپزخانه، یک بوفه کوچک نیز دارد که از آن می‌توانید انواع اسنک‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. هاستلی که یک بالکن مبله شده‌ی عالی برای دورهمی دارد. هاستلی بسیار تمیز و مرتب که یک اقامت خاطره‌انگیز برای مهمانانش رقم می‌زند.

 

 ۵ جاذبه دیدنی و زیبای بدروم، شهر رویایی ترکیه 

La Luna


۵- هاستل Bodrum Ecofarm camp

یک هاستل بی‌نظیر که در انتخاب کاربران سایت تریپ ادوایز یکی از بهترین هاستل‌های شهر بدروم و کشور ترکیه به حساب می‌آید. هاستلی که اقامتی خاطره‌انگیز می‌توانید در آن داشته باشید و دوستان مختلف از ملیت‌های گوناگون در آن پیدا کنید. هاستلی ساحلی که فضاهای عمومی‌اش بسیار جذاب‌تر از اتاق‌ها و فضاهای خصوصی‌اش هستند. هاستلی که می‌توانید در آن اقامت خانوادگی داشته باشید اما بیشتر مهمانانش کوله‌گردان سراسر جهان هستند. هاستلی که در فضاهای عمومی و اتاق‌هایش اینترنت رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هاستلی که کودکان زیر ۱۱ سال و حیوانات خانگی اجازه اقامت در آن را ندارند. هاستلی که اتاق‌های ۲ و ۴ نفره دارد. در سفرتان به بدروم اگر به دنبال روزهای خاطره‌انگیز و خاص هستید و در عین حال می‌خواهید هزینه‌ی سفرتان مقرون به صرفه باشد به شما توصیه می‌کنیم به این هاستل تشریف ببرید و اقامت کنید. مخصوصا اگر تنها به بدروم می‌روید.

 

 ۵ ساحل جذاب و دیدنی بدروم با چشم انداز بی نظیر 

Bodrum Ecofarm camp

۰۳ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران