هتل های ۴ ستاره کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
هتل های ۴ ستاره کرابی

کرابی از شگفت انگیزترین مقاصد دنیاست که در تمام طول سال میزبان گردشگرانی از سراسر دنیا می‌شود. کرابی با داشتن مواهب طبیعی بی انتها و جاذبه‌های فرهنگ از محبوب‌ترین مقاصد دنیا و از پربازدیدترین مقاصد جنوب شرقی آسیا است. وجود ماسه‌های طلایی، جنگل‌های انبوه گرمسیری و خطه نخل‌های ساحلی و سبز همگی از زیبایی‌های این منطقه ساحلی در تایلند هستند. در اینجا قصد داریم به معرفی هتل‌های ۴ ستاره کرابی که از امکانات لوکسی برخوردار هستند بپردازیم.

 

هتل ۴ ستاره نپ کرابی

هتل NAP KRABI در کرابی، ۱.۵ مایلی از استادیوم کرابی، دارای اقامتگاه‌هایی با باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و رستوران است. این هتل ۴ ستاره کرابی خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته و وای فای رایگان ارائه می‌دهد و مهمانان می‌توانند در کافه آن نوشیدنی بنوشند. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با میز، چای خوری برقی، یخچال، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، تراس و حمام اختصاصی با دوش را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد در حالی که برخی از اتاق‌ها را با منظره شهر در دسترس قرار داده همچنین اتاق‌ها دارای بالکن و کمد هم هستند. مهمانان این اقامتگاه می‌توانند از یک صبحانه آمریکایی یا آسیایی  هر روز صبح لذت ببرند. شما با اقامت در اینجا می‌توانید خیلی راحت به چندین جاذبه کرابی دسترسی داشته باشید.

آدرس: 575 Moo.11 Petchakasame Rd. Krabinoi Maung, 81000 Krabi, Thailand

 

گشت و گذار در حوالی ساحل پرانانگ کرابی

عکس از: booking.com

 

هتل ۴ ستاره پلی پوشتل و کافه

این هتل ۴ ستاره  در کرابی واقع شده اقامتگاهی با دوچرخه رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و سالن استراحت مشترک است. این هتل ۴ ستاره با وای فای رایگان، میز پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات دربان ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند از غذاهای آمریکایی و چینی در رستوران لذت ببرند یا در کافه نوشیدنی بنوشند. این هتل جذاب که از بهترین هتل های ۴ستاره کرابی است اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت ارائه می‌دهد و برخی از اتاق‌های هتل منظره شهر دارند. مهمانان اقامتگاه می توانند از صبحانه آمریکایی لذت ببرند. پارک تارا ۲.۴ مایلی تا Play Poshtel & Cafe' و استادیوم کرابی ۲.۷ مایلی از ملک فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی کرابی است که ۶.۲ مایلی از هتل فاصله دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

آدرس: 66/6 Panurat, Pak Nam, Amphoe Mueang Krabi, Krabi 81000, 81000 Krabi, Thailand

عکس از: booking.com

 

هتل ۴ ستاره لوی چالت کرابی

این هتل ۴ ستاره جذاب که کرابی قرار دارد تنها با ۱۰ دقیقه پیاده روی از ساحل Klong Muang، اقامتگاه‌هایی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و تراس ارائه می‌دهد. این هتل ۴ ستاره با وای فای رایگان، رستوران و بار دارد و دارای سرویس اتاق، سرویس دربان و برگزاری تور برای مهمانان است. همچنین این هتل اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، کمد، چای‌خوری برقی، یخچال، مایکروویو، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام اختصاصی با دوش را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. برخی از اتاق‌های اینجا آشپزخانه با مینی‌بار و توستر را برای شما فراهم می‌کنند. در Loy Chalet هر اتاق شامل ملحفه و حوله است. اگرچه اینجا به عنوان هتل های ۴ ستاره کرابی معرفی شده اما حسی که در آن تجربه می‌کنید نظیر هتل‌های ۵ ستاره و لوکس را ارائه می‌دهد. این اقامتگاه هر روز صبح با صبحانه قاره‌ای یا گیاهی از مهمانان پذیرایی می‌کند.

نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی کرابی است که ۱۹ مایلی از هتل فاصله دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

آدرس: 204 Moo.2 Nongtalay Meaung, 81180 Krabi, Thailand

 

راهنمای بهترین کارهای توریستی در کرابی

عکس از: booking.com

 

هتل ۴ ستاره اوزون کرابی

این هتل ۴ ستاره دارای استخر روی پشت بام، وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان است. این آپارتمان دارای یک استخر سرپوشیده با حصار، و همچنین مرکز تناسب اندام و آسانسور است. تراس با منظره دریا، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، و تهویه مطبوع در برخی واحدها موجود است. در این مجتمع آپارتمانی، برخی از واحدها بدون حساسیت و عایق صدا هستند. به علاوه برای مواقعی که ترجیح می‌دهید بیرون غذا نخورید، می‌توانید روی باربیکیو غذا بپزید. همچنین یک دروازه ایمنی کودک نیز برای مهمانان در آپارتمان موجود است. مواقعی که دوست ندارید از مجتمع خارج شوید می‌توانید با رفتن به استخر داخل مجموعه حالتان را عوض کرده و سر حال شوید.

آدرس: 195, Pak Nam, Muang, Krabi, 81000 Krabi, Thailand

عکس از: booking.com

 

هتل ۴ ستاره سی‌باس کرابی

یکی از هتل های ۴ ستاره کرابی که اقامتی بسیار راحت را تدارک می‌بیند همین هتل است که ۱۳ دقیقه پیاده از Wat Kaew Korawaram، دارای اقامتگاه‌هایی با باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و رستوران و بار است. همچنین این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک هم هست. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، میز تحریر، تراس با منظره استخر، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه و حوله و چای‌خوری برقی هستند، در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای بالکن و برخی دیگر دارای منظره شهر هستند. همچنین با وجود هوای گرم کرابی همه اتاق‌ها به یخچال مجهز شده‌اند.

آدرس: 273/55 Uttarakit Rd., Paknam Muang, 81000 Krabi, Thailand

 

با ۸ ساحل استثنایی کرابی آشنا شوید

عکس از: booking.com

 

ریزورت اسلندا هایدوی درکرابی

این ریزورت ۴ ستاره بی‌نظیر یکی از بهترین جاها برای دسترسی به ساحل و امکانات توریستی است. اتاق‌های بزرگ در Islanda Hideaway دارای تهویه مطبوع و حمام در فضای باز هستند و تلویزیون‌های ماهواره‌ای صفحه تخت و پخش کننده دی وی دی ارائه شده است. این ملک کلاس‌هایی را در زمینه نقاشی باتیک و برنج‌کاری برگزار می‌کند که اگر علاقه مند به هنر هستید می‌توانید به آن‌ها ملحق شوید! در حالی که غذاهای لذیذ تایلندی و بین المللی در رستوران Sea Breeze سرو می‌شود غذاخوری در اتاق نیز موجود است. این از هتل های ۴ ستاره کرابی است که سطح امکانات بسیار بالای آن هیچ کم از هتل های ۵ ستاره ندارد.

آدرس: 177 Moo 3 T. Klong Prasong, Klang Island A. Muang, Ko Klang, 81000 Krabi, Thailand

عکس از: booking.com

 

هتل کرابی فرونت بی ریزورت

اگر عاشق اقامت در ریزورت هستید این اقامتگاه ۴ ستاره جذاب یکی از انتخاب‌های محبوب میان گردشگران است که طرفداران زیادی دارد. این ریزورت ۴ ستاره درست در جایی که رودخانه کرابی به دریای آندمان می‌رسد قرار گرفته است. این اقامتگاه دارای تلویزیون کابلی صفحه تخت، تهویه مطبوع و بالکن است. یک کتری برقی و یک مینی بار نیز وجود دارد و حمام خصوصی دارای دوش یا حمام شامل لوازم آرایشی رایگان و سشوار است. رستوران هتل غذاهای محلی تایلندی و غذاهای حلال را سرو می کند. رستوران‌های محلی دیگر هم در شهر با یک سواری کوتاه فاصله دارند. به علاوه در اینجا یک استخر روباز با منظره دریا، یک میز تور و خدمات خشکشویی، و پارکینگ رایگان موجود است و خدمات ترانسفر ۲۴ ساعته به Ao Nang با هزینه اضافی ارائه می شود.

آدرس: 140/1 M.7 T.Saithai A.Muang Krabi, 81000 Krabi, Thailand

عکس از: booking.com

 

ریزورت و اسپای پارک ماریتایم کرابی

یکی از بی‌نظیرترین و خیره کننده ترین مناظر بین هتل های ۴ ستاره کرابی و شاید بین تمام هتل‌ها را در اینجا می‌توانید پیدا کنید، جایی که پنجره اتاق‌ها به روی تپه‌های سبز و دریا باز می‌شود!  این هتل در ۱۵ دقیقه رانندگی از فرودگاه کرابی، دارای اتاق‌های بزرگ با چشم‌اندازی زیبا از صخره‌های آهکی معروف، تالاب و رودخانه کرابی است. به دور از شلوغی کرابی، استراحتگاه دارای اسپا، استخر روباز و مرکز تناسب اندام است. هر اتاق دارای حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای و مینی بار است و سرویس اتاق ارائه می‌شود. کافی شاپ Maritime’s Tharnboke غذاهای محلی و بین المللی دارد. میهمانان می‌توانند در ۲ بار استراحتگاه لم بدهند و نوشیدنی بنوشند. به علاوه فعالیت‌های پارک دریایی و اسپا شامل دویدن، دوچرخه سواری و حتی قایق رانی در دریاچه مجاور است. میز تور، امکانات کارائوکه و پارکینگ رایگان نیز موجود است. چون این هتل در کنار رودخانه کرابی قرار گرفته و از مرکز شهر دور است، مهمانان می‌توانند با شاتل روزانه استراحتگاه به مرکز شهر و ساحل آئو نانگ که ۱۲ مایلی دورتر است، بروند. برای اوقات فراغت شما امکانات خاصی در داخل در نظر گرفته نشده جز این که می‌توانید در یکی از دو استخر آن شنا کرده و یا به اسپا بروید و اما فعالیت‌های ساحلی بسیار متنوع‌تر هستند. مخصوصا جنگل گردی و پیاده روی و همچنین قایق سواری به شدت محبوب هستند.

آدرس: 1 Tungfah Road, Tungfah Road, Muang, Krabi, 81000 Krabi, Thailand

 

بهترین سفرهای روزانه از کرابی

عکس از: booking.com

 

منبع

۰۳ مرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران