رستوران های گیاهی در کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
رستوران های گیاهی در کرابی

آیا قصد سفر به تایلند را دارید و به دنبال یک مقصد ساحلی جذابید که پاسخگوی رژیم‌های گیاهخواری و وگان باشد؟ در این صورت با خیال راحت به کرابی سفر کنید و در گوشه و کنار این خطه، خصوصا آئونانگ، شاهد انبوهی از رستوران های گیاهی کرابی باشید.

 

آشنایی با بهترین رستوران های گیاهی کرابی

گیاهخواری آسان نیست، حداقل در تایلند. در واقع در سفر با تور تایلند، درخواهید یافت که غذاهای خوش طعم این خطه شهرت جهانی دارند. اما یافتن گزینه‌های گیاهی و وگان که فاقد سس صدف یا سس ماهی باشند، در برخی مناطق می‌تواند چالش برانگیز باشد. با اینحال کرابی، رستوران‌های بین المللی بسیاری را در خود جای داده و انواع غذاهای گیاهی ایتالیایی، هندی و حتی مکزیکی به راحتی در دسترس هستند.

رستوران آمپ و آینگ

در ابتدای سفر مجازی‌مان در میان برترین رستوران های گیاهی کرابی و در سفر با تور کرابی، سری می‌زنیم به Amp & Aing. اینجا یک رستوران محلی ساده است که غذاهای سنتی تایلندی خوشمزه‌ای مانند میگوی سرخ شده و اسپرینگ رول سرو می‌کند و البته گزینه‌های بسیاری را برای گیاهخواران ارائه می‌دهد. بعلاوه خدمات فوق العاده پرسنل صمیمی، قیمت‌های مقرون به صرفه و میز و صندلی‌های فضای باز، از دیگر جذابیت‌های شکم گردی در این مکان به شمار می‌آیند.

آدرس: 290,3Tambon Ao Nang, Amphoe Mueang Krabi, Chang Wat Krabi 81000, Thailand

عکس: en.ibnbattutatravel.com

 

رستوران افه

رستوران غذاهای مدیترانه‌ای Efe در جزیره فی فی تایلند، تنها رستوران ترکی در این جزیره بوده و از برترین رستوران های گیاهی کرابی به شمار می‌آید. این رستوران کوچک و زیبا، در عین حال غذاهای خوشمزه اروپایی را نیز ارائه می‌دهد.  هر چند پیتزای مرغ خوشمزه، گوشت گاو کبابی و سیخ بره، از برترین گزینه‌های منو در این غذاکده محسوب می‌شوند، با اینحال غذاهای گیاهی نیز طرفداران بسیاری داشته و در کنار آن توصیه می‌کنیم حتما باقلوا، چای، قهوه و اسموتی‌های عالی این مکان را نیز امتحان کنید.

از طرفی این رستوران، به دلیل خدمات عالی پرسنل خوش برخوردش نیز شهرت دارد که همیشه آماده خدمت رسانی هستند. بعلاوه فضای داخلی جذاب و دکوراسیون دیدنی، فضای باز رستوران و وای فای رایگان را در این غذاکده مفرح خواهید یافت.

آدرس: Soi babai 125/22 , moo 7 phi phi don, Thailand

 

خوردن غذای حلال در خیابان‌های بانکوک

عکس: tripadvisor.com

 

رستوران آساما

رستوران تایلندی حلال Asama، مجموعه‌ای ویژه از غذاهای تایلندی و بین المللی را سرو می کند. اینجا یک رستوران خانوادگی است که در نزدیکی ساحل کلونگ موانگ واقع شده و فضایی دلپذیر دارد که ساعاتی خاطره انگیز را برای دورهمی رقم می‌زند.

از غذاهای لذیذ این مکان می‌توان به پنینی مرغ، مرغ و ریحان و اسپرینگ رول اشاره کرد. اما فراموش نکنید که اینجا، یکی از محبوب‌ترین رستوران های گیاهی کرابی نیز به شمار می‌آید و گزینه‌های جذابی نظیر سالادد پاپایا و پدتای گیاهی می‌توانند تایر عمیقی بر شما به جای بگذارند. بعلاوه توصیه می‌کنیم از قهوه عالی یا آبمیوه خوشمزه این رستوران نیز غافل نشوید. وای فای رایگان، خدمات دلیوری و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز در کنار خدمات تماشایی و قیمت‌های مناسب، به جذابیت این مکان می‌افزایند.

آدرس: Tambon Nong Thale, Amphoe Mueang Krabi, Chang Wat Krabi 81000, Thailand

عکس: trip.com

 

رستوران جکو کابان

از دیگر رستوران های گیاهی کرابی، می‌توان به رستوران Gecko Cabin اشاره کرد که یک رستوران کوچک با طراحی آنتیک است و چشمان بازدیدکنندگان را مجذوب می‌کند. اینجا فضایی گرم و صمیمی دارد که برای لذت بردن از یک شام عاشقانه یا دورهمی دوستانه و خانوادگی با عزیزانتان عالی است. در اینجا، طیف وسیعی از غذاهای محلی تایلندی و فرانسوی سرو می‌شوند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر در حوالی معبد Wat Kaew Ko Wararam مشغول گشت و گذارید، حتما برای استراحت و شکم گردی سری به این مکان بزنید. پدتای گیاهی، پارفه، بستنی کاراملی و کرم کارامل، از گزینه‌های پرطرفدار برای گیاهخواران به شمار می‌آیند. هر چند پیشنهاد می‌کنیم قهوه سرد، چای تایلندی یا اسموتی‌های عالی این مکان را نیز امتحان کنید.

ازطرفی پرسنل آموزش دیده، سخت در تلاشند تا تاثیری مثبت روی مخاطبان به جای بگذارند و خدماتی جالب توجه ارائه دهند. قیمت‌های مناسب، وای فای رایگان، پارکینگ و میز و صندلی‌های فضای باز، از دیگر جذابیت‌های این مکان به شمار می‌آیند.

آدرس: 1,36-37Soi Ruam Jit, Krabi Noi, Krabi, Thailand, 1

 

بهترین غذاکده‌های خیابانی در پوکت

عکس: en.ibnbattutatravel.com

 

کیترینگ کینگ

King واقع در منطقه آئونانگ کرابی، یک رستوران هندی است که توسط تیم حرفه‌ای تایلندی و خارجی اداره می‌شود و از برترین رستوران های گیاهی کرابی نیز به شمار می‌آید. اینجا با انواع غذاهای تایلندی، غذاهای دریایی تایلندی، ایتالیایی، هندی و گیاهی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در این میان اگر گیاهخوارید حتما برنج چسبناک انبه، آب میوه عالی، چای و لیسی را امتحان کنید.

از طرفی باید گفت خدمات تحویل غذا، یک مزیت بزرگ در این مکان محسوب می‌شود. قیمت‌ها نسبت به کیفیتی که دریافت می‌کنید بسیار مناسب بوده و دکوراسیون فوق العاده و فضای دوست داشتنی، به مشتریان اجازه می‌دهد در اینجا احساس آرامش کنند. در صورت تمایل می‌توانید برای استنشاق هوای تازه و تماشای زیبایی‌های اطراف، از میز و صندلی‌های فضای باز نیز استفاده کنید. در نهایت اگر به دنبال فضایی دنج و آرامش بخش برای انجام امور کاری و مطالعه در حین خورد و خوراک هستید، می‌توانید سری به این غذاکده بزنید و از وای فای رایگان نیز برخوردار شوید.

آدرس: 786Tambon, Ao Nang, Mueang Krabi District, Krabi 81180, Thailand

عکس: tripadvisor.com

 

کیترینگ کرابی کیران

Krabi Kiran Kitchen، یکی از بهترین رستوران های گیاهی کرابی است. این رستوران، منویی غنی و جذاب از انواع غذاهای خوشمزه هندی، تایلندی، غذاهای دریایی، پیتزا و پاستا و گیاهی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. این غذاکده دارای فضای داخلی و بیرونی بسیار زیباست. پیشنهاد می‌کنیم نان پنیر و نان سیر را در اینجا امتحان کنید. گفتنی است پرسنل صبور در تمام طول سال به گرمی پذیرای مهمانان بوده و قیمت‌های مناسب، خدمات دلیوری و وای فای رایگان، از دیگر مشخصه‌های این مکان مفرح محسوب می‌شوند.

آدرس: Center Point, Ao Nang, Krabi, Thailand

عکس: youtube.com

 

رستوران رویال کلی آون

در لیست بهترین رستوران های گیاهی کرابی، به Royal Clay Oven برمی‌خوریم که یک رستوران هندی کوچک و زیبا با میزهای تزئین شده با گل رز است. اینجا فضایی دنج، گرم و رمانتیک دارد که برای قرارهای عاشقانه ایده آل است.

و اما منو... منو شامل غذاهای هندی، تایلندی، دریایی و بسیاری از انواع پیتزا و پاستا و غذاهای گیاهی بوده و نان سیر برنج چسبناک انبه، کوگنو، بستنی و آبمیوه‌های گوارا، از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای گیاهخواران به شمار می‌آیند.

قیمت‌ها در حد متوسط بوده و دکوراسیون مدرن، میز و صندلی‌های فضای باز، وای فای  رایگان، پارکینگ و خدمات دلیوری، از دیگر امکانات و مشخصات این مکان خاطره انگیز محسوب می‌شوند.  

آدرس: 205T.Nongthale A.Muang, Nong Thale, Krabi, Thailand

 

بهترین غذاهای اروپایی در بانکوک

عکس: en.ibnbattutatravel.com

 

رستوران اربادی

از دیگر رستوران های گیاهی کرابی، به رستوران حلال Arbadi اشاره می‌کنیم که غذاکده محبوبی است و طیفی از غذاهای حلال تایلندی خوشمزه مانند سالاد انبه سبز، سوپ تام یام گیاهی و سوپ کاری قرمز با نارگیل از پرطرفدارترین‌ها در منویش محسوب می شوند.

از طرفی خدمات عالی پرسنل صمیمی و حرفه‌ای، از نقاط قوت این مکان بوده و وای فای رایگان، پارکینگ و میز و صندلی‌های فضای سبز در کنار قیمت‌های پایین، شکم گردی جذاب و به یادماندنی را از سفر با تور کرابی رقم می‌زنند.

آدرس: 149/3Moo 1, Ao Nang, Krabi, Thailand, 81180

عکس: en.ibnbattutatravel.com

 

کلو و رستوران آکوا بیچ

کلوپ و رستوران ساحلی Aqua Beach که در شمار رستوران های گیاهی کرابی نیز محسوب می‌شود، دارای معماری خیره کننده‌ای از چوب بامبو است که فضای روستایی جذابی به آن می‌بخشد. علاوه بر این، موقعیت مکانی عالی‌اش در نزدیکی ساحل، مخاطبان را بسیار تحت تاثیر قرار داده و حظ بصری را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

همچنین از خدمات و جذابیت‌های مختلفی که ارائه می‌شوند شگفت زده خواهید شد: از دراز کشیدن روی تخت‌های بامبو در ساحل گرفته تا تاب خوردن در یک بانوج، ماساژ ساحلی، اسب سواری و غواصی. همچنین نوشیدنی‌های استوایی و غذاهای لذیذ تایلندی در طول روز سرو می‌شوند و گزینه‌های گیاهی نیز از محبوبیت بالایی در این مکان برخوردارند.

آدرس: 10,5Krabi 11 Alley, Krabi Noi, Krabi, Thailand, 10

عکس: nakhonsidee.com

 

کیترینگ تانیا

کیترینگ Thanya، یک غذاکده کوچک با فضایی دلپذیر و ایده آل برای صرف غذا با خانواده یا دوستان است و از محبوب‌ترین رستوران های گیاهی کرابی نیز به شمار می‌آید. منو شامل غذاهای خوشمزه آسیایی مانند اردک با کاری و ماهی سرخ شده بوده و البته پیشنهاداتی جذاب نیز برای گیاهخواران وجود دارد از جمله: پدتای گیاهی، برنج چسبناک با انبه، اسموتی‌های عالی انبه و قهوه. همچنین می‌توانید از خدمات سریع و قیمت مقرون به صرفه، فضای زیبا و دکوراسیون دوست داشتنی و وای فای رایگان نیز لذت ببرند.

آدرس: 291,Ao Nang, Krabi, Thailand

 

بهترین غذاکده‌های خیابانی بانکوک

عکس: en.ibnbattutatravel.com

 

رستوران هاوا

در انتهای گشت و گذار در میان بهترین رستوران های گیاهی کرابی، به رستوران Hawa می‌رسیم که یک رستوران کوچک و زیبا با فضایی جذاب بوده و علاوه بر غذاهای دریایی فراوان، طیفی از غذاهای حلال مانند روتی، مرغ کاری و گزینه‌های گیاهی نظیر تام یام گیاهی و سوپ نارگیل را سرو می‌کند. هر چند قهوه های عالی و باکیفیت این مکان نیز، طرفداران بسیاری دارند. خدمات حرفه‌ای، قیمت‌های مقرون به صرفه و دلیوری، از دیگر جذابیت‌های این غذاکده محسوب می‌شوند.

آدرس: Thailand, 220/3 Phrabaramee Rd, Kathu, Phuket, Thailand

عکس: en.ibnbattutatravel.com

 

منبع ۱

منبع ۲

۰۸ بهمن ۱۴۰۲

نظرات کاربران