۶ رستوران متنوع در محله‌ Ao Nang کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
۶ رستوران متنوع در محله‌ Ao Nang کرابی

آئو نانگ یکی از زیباترین محله‌ها و بخش‌های کرابی است که همواره پر از مسافر است. محله‌ای که زیباترین ساحل کرابی را در خود جای داده است و در آن می‌توانید انواع تفریحات آبی را تجربه کنید. محله‌ای پر از کافه و رستوران برای خوش گذرانی‌های بی‌پایان. محله‌ای که شب‌ها زیر نور لامپ‌های نئونی روشن است و روزها زیر آفتابی جذاب. در سفرتان با تور تایلند به کرابی و بازدیدتان از این بخش و ساحل پر رویدادش اگر می‌خواهید در بهترین رستوران‌ها غذا نوش جان کنید همراه ما باشید تا ۶ رستوران مشهور این بخش را خدمتتان معرفی کنیم. رستوران‌هایی که در آنها می‌توانید غذاهایی متنوع از آسیایی و اروپایی سفارش بدهید و نوش جان کنید.


۱- Jennas Bistro

این اغذیه‌فروشی یکی از بهترین رستوران‌هایی است که در آئو نانگ می‌توانید به آن تشریف ببرید. جاییکه انواع استیک‌های خوشمزه را برای مشتریانش سرو می‌کند و قیمت غذاهایش مقرون به صرفه است. جاییکه به همراه غذاهایش، سیب زمینی سرخ کرده نیز ارائه می‌کند تا شما این شانس را داشته باشید خوشمزه‌ترین غذاها را با سیب‌زمینی سرخ کرده نوش جان کنید. یکی از بهترین غذاهای این رستوران استیک ماهی است که به شما توصیه می‌کنیم اگر به غذاهای دریایی علاقه‌مند هستید این غذا را سفارش بدهید و نوش جان کنید. لازم به ذکر است بدانید این رستوران منویی مخصوص گیاهخواران نیز دارد. بنابراین اگر گیاهخوار هستید با خیال راحت به این رستوران مراجعه کنید. درهای این رستوران همه روزه اط ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

 

تور تایلند و ماجراجویی در سواحل کرابی

Jennas Bistro

۲- D&E’s Jungle Kitchen

در فاصله‌ی یک و نیم کیلومتری از ساحل آئو نانگ، در یک فضای صمیمی و کوچک که در انحصار درختان بامبو است، رستورانی واقع شده که با مراجعه به آن می‌توانید غذاهای ارزان سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که منویش را غذاهای سنتی و بومی تایلندی پر کرده‌اند و شما با مراجعه به آن این امکان را دارید غذاهای سنتی این کشور را سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران دو بار در طول شبانه روز باز می‌شوند. یک بار از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴:۳۰ ظهر برای سرو ناهار و بار دیگر از ساعت ۱۶:۳۰ عصر تا ۲۲ برای سرو شام. بنابراین اگر برای نوش جان کردن هرکدام از این وعده‌های غذایی می‌خواهید به این رستوران مراجعه کنید حواستان به زمان باز بودن آن باشد.

Jungle Kitchen

۳- Bussaba Thai restaurant

این رستوران در سال ۲۰۰۵ افتتاح شده است و از آن زمان تاکنون یکی از بهترین رستوران‌های کرابی و آئو نانگ به شمار می‌آید. رستورانی که ظرفیت پذیرایی از ۴۸ نفر را به صورت همزمان دارد. رستورانی با منویی متنوع که در آن می‌توانید غذاهای تایلندی مختلفی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و با دو وعده‌ی غذایی ناهار و شام از آنها میزبانی می‌کند. فضای بیرونی این رستوران نیز ظرفیت پذیرایی از ۱۲ نفر را دارد که می‌توانید برای نوش جان کردن غذایتان به آن مراجعه کنید.

 

خرید ۶ سوغاتی عالی در سفر به کرابی

Bussaba Thai

۴- Carnivore steak & Grill

یک رستوران عالی که در سال ۲۰۰۳ افتتاح شده است و در میان گردشگران شهرت فراوانی دارد. رستورانی که یک دکور روستایی و غیر مدرن دارد و همین باعث شده است مسافران زیادی را به خودش جلب کند. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ درهایش به روی مشتریانش باز است و شما برای نوش جان کردن میان وعده و یا شام می‌توانید به آن مراجعه کنید. رستورانی که بهترین استیک‌ها و غذاهای گریل شده را به مشتریانش ارائه می‌کند. اگر به غذاهای گوشتی گریل شده علاقه‌مند هستید به شما توصیه می‌کنیم به این رستوران مراجعه کنید.

Carnivore steak

۵- Ao Nang's sea food street

اگر به غذاهای دریای علاقه‌مند هستید و می‌خواهید در فضای ساحلی آئو نانگ این غذاها را سفارش بدهید و درحالیکه زیباترین مناظر پیش روی شما قرار دارد آنها را نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم در ساحل آئونانگ غذا سفارش بدهید و نوش جان کنید. در این ساحل ۶ رستوران در کنار هم قرار دارند که غذاهای دریایی تازه برای مشتریان‌شان سرو می‌کنند و درهایش از صبح تا اواخر شب به روی مشتریان‌شان باز است.

 

۱۰ کافه‌ی شبانه کرابی که در سفر به این جزیره باید به آنها بروید

sea food street

۶- The Last Fisherman

در جایی دنج که چشم‌انداز زیبایی از دریا به مشتریان ارائه می‌دهد، رستورانی قرار دارد که در آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های سبک را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که فضای بیرونی آن در انحصار درختان نارگیل است و همین به زیبایی آن اضافه می‌کند.

The Last Fisherman

۰۳ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران