لوکس‌ترین هتل‌های کرابی: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری کرابی
لوکس‌ترین هتل‌های کرابی: قسمت دوم

کرابی به خاطر مناظر زیبا و سواحل و جزایر خیره کننده‌اش، شهرت فراوانی دارد. صخره‌های مرجانی آن نیز یکی از زیباترین مناظر جهان را به گردشگران تور کرابی هدیه می‌دهند و این شهر را به مکانی عالی برای غواصی بدل کرده‌اند. بعلاوه این خطه محبوب علاقمندان به خرید بوده و مکان‌های خرید عالی و متعددی از جمله خیابان واکینگ ماهاراج و بازار شبانه اسکله Chao Fah را در دل خود جای داده است.

در این محدوده اقامتگاه‌های فراوان و مناسبی را می‌توانید بیابید هر چند که پیشنهاد می‌شود به دلیل محبوبیت کرابی و جاذبه‌هایش، در فصل اوج سفر یعنی از اواخر دسامبر تا اوایل ژانویه، رزرو زودهنگام داشته باشید. و اما اگر در ادامه بخش اول این مطلب علاقمندید با بهترین گزینه‌های اقامتی در این منطقه آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم با ما به گشت و گذار در میان برخی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های کرابی بپردازید.

 

Villa Thalanena By The Beach

این ویلای باشکوه ساحلی با طراحی زیبا، در خلیج Tha Lane واقع شده است. این اقامتگاه دارای استخر خصوصی و رزرواسیون ۲۴ ساعته بوده و وای فای رایگان در سراسر ملک را به مهمانان ارائه می‌دهد. بعلاوه این ویلای ۴ ستاره، از ۸ اتاق ۲ خوابه برخوردار است که دارای یک سالن استراحت بزرگ، ناهارخوری در فضای باز، بالکن، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، گاوصندوق شخصی و حمام اختصاصی می‌باشند.

 

با ۸ ساحل استثنایی کرابی آشنا شوید

همچنین اگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید نگران جای پارک نباشید، زیرا پارکینگ خصوصی رایگان نیز در این اقامتگاه درنظر گرفته شده است. بعلاوه این ملک دارای میز تور، خدمات خشکشویی و انبار چمدان است. غذاهای تایلندی و بین‌المللی نیز در رستوران این اقامتگاه سرو می‌شوند. گفتنی است این ملک تا فرودگاه کرابی، ۴۸ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: 135Moo 3, Tambon Khao Thong, Amphur Muang, Krabi, 81000 Tha Lane Bay, Thailand

 

Banyan Tree Krabi

این اقامتگاه ساحلی نوساز که در مه ۲۰۲۰ در ساحل Tab Kaek افتتاح شد، در چند قدمی ساحل Klong Muang واقع شده و امکانات مختلفی نظیر رستوران، بار و باغ را ارائه می‌دهد. همچنین این هتل با برخورداری از روم سرویس، زمین بازی کودکان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سونا، سرگرمی‌های عصرانه و رزرواسیون ۲۴ ساعته، اقامتی ایده‌آل را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

این ملک ۵ ستاره، ۷۲ اتاق را در خود جای داده که همگی مجهز به تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاو صندوق شخصی، حمام اختصاصی و بالکن هستند و برخی از اتاق‌ها چشم‌اندازی باشکوه به منظره باغ دارند.

 

فرار از شلوغی توریستی در کرابی

در اینجا هرروز، صبحانه قاره‌ای یا بوفه سرو می‌شود. جالب است بدانید این منطقه، برای غواصی بسیار پرطرفدار است. در ضمن ساحل Koh Kwang در ۸۰۰ متری و ساحل Laem Bong نیز در ۲/۲ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده‌اند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی کرابی است که در ۲۶ کیلومتری هتل قرار دارد.

آدرس: 279Moo 3 Tambon Nongtalay Amphoe Muang Krabi, 81180 Tab Kaek Beach, Thailand

 

Koh Jum Beach Villas

این ملک در جزیره کو جوم، مجموعه‌ای جذاب از ویلاهای ساحلی بزرگ را دربرگرفته است. ویلاها دارای تراس، غذاخوری، حمام اختصاصی و فضای نشیمن هستند و البته برخی از واحدها، از استخر خصوصی برخوردارند. در اینجا امکانات کاملی از جمله وای فای رایگان، استخر روباز، خشکشویی و سرویس رفت و برگشت ارائه می‌شوند. برای خورد و خوراک نیز جای نگرانی نیست، زیرا غذاهای محلی در رستوران این ملک سرو می‌شوند.

 

بهترین رستوران‌های سنتی در کرابی

جالب است بدانید این ملک، تقریبا ۱ ساعت از فرودگاه کرابی فاصله دارد و فقط با قایق قابل دسترسی است. همچنین ترانسفر خصوصی از طریق ماشین و قایق، با پرداخت هزینه اضافی ترتیب داده می‌شود.

آدرس: 320M.3 T. Koh Sriboya, Nua Klong, Krabi, 81130 Ko Jum, Thailand A member of Secret Retreats

 

Lanta Casa Blanca

این ملک که از سبکی زیبا و شاعرانه و طراحی داخلی فوق‌العاده برخوردار است، بسیار محبوب مسافران تور کرابی خصوصا بانوان می‌باشد. مهمانان در اینجا می‌توانند از بوفه صبحانه امریکایی و رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و کافه بار، ساحل خصوصی، روم سرویس و وای فای رایگان بهره‌مند شوند. بعلاوه این هتل ۴ ستاره، خدمات کرایه خودرو را ارائه می‌دهد و همچنین دارای باغ و تراس آفتابگیر است.

 

تور تایلند و ماجراجویی در سواحل کرابی

تمام ۴۵ اتاق‌ این اقامتگاه خاطره‌انگیز مجهز به تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق شخصی و حمام اختصاصی با حمام، حوله و دمپایی هستند. در عین حال برخی اتاق‌ها، دارای پاسیو بوده و برخی دیگر نیز به منظره استخر دید دارند. گفتنی است در این حوالی، سواحل دیدنی بسیاری یافت می‌شوند که از پرطرفدارترین آنها می‌توان به Relax Bay Beach، Secret Beach و Long Beach اشاره کرد.

آدرس: 806Sala Dan, Koh Lanta, Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

Ban Sainai

این اقامتگاه جذاب ۴ ستاره و لوکس که در میان باغ‌های سرسبز استوایی واقع شده است، دارای کلبه‌های دنج و یک استخر روباز است و ۵ دقیقه رانندگی تا ساحل آئو نانگ فاصله دارد. بعلاوه این ملک، در فاصله ۳۰ دقیقه رانندگی تا فرودگاه کرابی و ۱۵ دقیقه رانندگی تا ساحل Nopparat Tara قرار دارد.

 

خرید ۶ سوغاتی عالی در سفر به کرابی

در اینجا میز تور، وای فای رایگان در سراسر ملک و پارکینگ اختصاصی برای مهمانان مهیا هستند. هر کلبه در این اقامتگاه دارای بالکن خصوصی با چشم‌اندازی به باغ، تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی صفحه تخت، فضای نشیمن، حمام اختصاصی و کلیه امکانات رفاهی است. همچنین باید گفت صبحانه هر روز از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ در این هتل، در رستوران Sai Nai سرو می‌شود.

آدرس: 550Moo 2, Soi Ao Nang 11/1, Ao Nang Sub District, Muang District, 81180 Ao Nang Beach, Thailand

 

The Pavilions Anana Krabi

این فضای آرامش بخش با موقعیت عالی، در ۳.۳ کیلومتری ورزشگاه بوکس آئو نانگ کرابی و ۹ کیلومتری کوه دراگون کرست واقع شده است. این اقامتگاه دارای استخر روباز، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، انبار چمدان برای مهمانان و وای فای رایگان در سراسر ملک است. بعلاوه تمامی ۵۹ اتاق این هتل ۵ ستاره از فضای نشیمن، مینی بار، میز کار و تلویزیون صفحه تخت برخوردار بوده و  دارای حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی سازگار با محیط زیست رایگان هستند. همچنین برخی اتاق‌ها بالکن دارند و از چشم‌اندازی عالی به مناظر باشکوه اطراف بهره‌مند هستند.

 

راهنمای کامل برای گردش در پارک ملی Phenom Bencha در کرابی

برای شکم گردی نیز می‌توانید به رستوران غذاهای دریایی Krua Thara در ۵ کیلومتری و یا رستوران Ao Phai Plong در ۲ کیلومتری هتل بروید. در عین حال باید گفت نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی کرابی است که ۱۷ کیلومتر با ملک فاصله دارد و این هتل خدمات شاتل توک توک در صورت درخواست مهمانان ارائه می‌دهد.

آدرس: Ao Nanang, 81140 Ao Nang Beach, Thailand

 

The ShellSea Krabi

گفتنی است این ریزورت ۵ ستاره، در نزدیکی ساحل در Ao Nam Mao قرار گرفته و محل اقامتی شیک در منطقه‌ای مناسب از کرابی را ارائه می‌دهد. این ریزورت، یک استخر روباز مشرف به منظره دریا و خدمات کامل و بی نظیر اسپا و سونا را برای ریلکس کردن و لذت بردن برای مهمانان فراهم می‌کند.

این ملک دوست داشتنی و خوش استایل، ۸۵ اتاق دنج و جادار را در خود جای داده که همگی مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. برخی اتاق‌های ویژه نیز، از یک فضای نشیمن بزرگ برخوردارند. در عین حال تمامی اتاق‌ها، دارای امکانات رفاهی درجه یک و حمام اختصاصی هستند.

 

بهترین رستوران‌های هندی در کرابی

و اما غذاهای دریایی لذیذ و تازه را می‌توانید هر روز در رستوران هتل میل کنید. و البته نوشیدنی‌های تازه نیز در کافه بار سرو می‌شوند. همه مهمانان، به وای فای رایگان در مناطق عمومی ریزورت دسترسی دارند. پارکینگ خصوصی رایگان نیز برای کسانی که رانندگی می‌کنند در دسترس است. همچنین پرسنل بسیار خوش برخورد بوده و به صورت ۲۴ ساعته، برای کمک به مهمانان آماده هستند. و در نهایت باید گفت پارک تارا، در ۱۹ کیلومتری و فرودگاه کرابی در ۲۶ کیلومتری این ملک واقع شده‌اند.

آدرس: 999Moo 6, Sai Thai, Muang, Krabi, 81000 Ao Nam Mao, Thailand

 

The Houben

این ملک مدرن و مدروز که بر فراز خلیج کانتیانگ در Koh Lanta قرار دارد، اقامتی به سبک ویلا همراه با مناظری عالی و چشم‌اندازهای خیره‌کننده از دریای آندامان را ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید از خدمات اسپا و ماساژ و استخر بی نهایت بزرگ، وای فای رایگان در سراسر ملک، خدمات خشکشویی و کرایه خودرو بهره مند شوید.

بعلاوه در این ملک، کلاس‌های آشپزی تایلندی برای علاقمندان ترتیب داده می‌شود. و اما برای خورد و خوراک می‌توانید از غذاهای تایلندی، بین‌المللی و غذاهای دریایی در رستوران هتل برخوردار شوید. باید گفت تمام این غذاها، از مواد تازه و محصولات ارگانیک تهیه می‌شوند.

 

۶ اسپای معروف کرابی ؛ جزیره‌ی زیبایی‌های بی‌انتها

تعداد ۱۵ اتاق بزرگ و مدرن و دارای بالکن خصوصی نیز در این اقامتگاه پذیرای مهمانان بوده و هر کدام مجهز به تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر و گاوصندوق اختصاصی و حمام اختصاصی مجهز به وان و دوش هستند. از طرفی دوچرخه رایگان برای گشت و گذار در این حوالی به مهمانان ارائه می‌شود. همچنین پرسنل می‌توانند در رزرو تور به مهمانان کمک نمایند. خبر خوب برای کسانی که جهت امور کاری به این خطه سفر کرده‌اند این است که این ملک، کلیه امکانات برگزاری جلسات را نیز برای مهمانانش فراهم می‌کند.

به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم این اقامتگاه، تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی از کافه‌ها و رستوران‌های این حوالی و مراکز خرید کرابی فاصله دارد. بعلاوه این ملک، در فاصله ۱۳ کیلومتری از اسکله Saladan واقع شده است.

آدرس: 272Moo 5, Ba Kantiang Bay, Koh Lanta Yai, Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

Baan Thai Lanta Resort

این فضای دنج و آرام در Ko Lanta،  یک استخر روباز و ویلاهای مجهز به مبلمان چوبی را در برگرفته است. وای فای رایگان در همه مناطق ملک موجود بوده و پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در دسترس است. البته خدمات دیگری مانند کرایه خودرو و ترانسفر فرودگاهی هم برای مهمانان تور تایلند ترتیب داده می‌شود.

 

۱۰ کافه‌ی شبانه کرابی که در سفر به این جزیره باید به آنها بروید

این ویلای مجلل، به سبک تایلندی طراحی شده و دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، آشپزخانه کوچک با کتری برقی و مایکروویو، حمام اختصاصی و گاوصندوق شخصی است. مهمانان این ریزورت، می‌توانند در باغ رستوران این ملک با غذاهای تایلندی و لذیذ پذیرایی شوند و یا برای صرف انواع نوشیدنی‌های گوارا به کافه بار بروند.

مژده به علاقمندان تفریحات آبی! در این حوالی می‌توانید از فضای مناسب، امکانات و تجهیزات کافی برای فعالیت‌هایی نظیر غواصی، اسنورکلینگ، شنا و ماهیگیری بهره‌مند شوید. بعلاوه باید گفت این ملک، ۱۷.۴ کیلومتر از ساحل Klong Dao و ۲۰.۳ کیلومتر تا ساحل Pra Ae فاصله دارد.

آدرس: Baan Thai Lanta Resort 163 M.2 Saladan Koh Lanta Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

Rawi Warin

این ریزورت اسپای لوکس و ۵ ستاره در بدو امر، با ۴ استخر بزرگ در فضای باز به استقبال مسافران تور کرابی می‌آید. در عین حال مرکز تناسب اندام، ۵ گزینه غذاخوری و مناظر خیره‌کننده‌ای از خلیج Klong Tob، اقامتی باشکوه و به یاد ماندنی را برای مهمانان رقم می‌زنند.

 

زیباترین نقاط طبیعی کرابی برای سفری به اعماق بهشت

از طرفی ۱۸۵ اتاق‌ مدرن و جادار به‌سبک تایلندی، با چیدمان عالی و بالکن خصوصی، مبلمان و کفپوش‌های چوبی زیبا، تلویزیون کابلی، یخچال و لوازم تهیه چای/قهوه و سایر امکانات برای استراحتی عالی مهیا هستند. بعلاوه برای وقت گذرانی و سرگرمی، می‌توانید از کتابخانه و اتاق بازی با امکانات متعدد برخوردار شوید و یا به میز تور اقامتگاه مراجعه کنید که سفرهای تفریحی برای گشت و گذار در این حوالی را ترتیب می‌دهد.

در عین حال برای لذت بردن از طعم‌های تخصصی غذاهای دریایی، رستوران The Watermark پذیرای شماست که تجربه غذاخوری به یاد ماندنی در فضای باز را به مهمانان ارائه می‌دهد. همچنین صبحانه‌های مقوی و غذاهای بین‌المللی در رستوران The Golden Pond سرو می‌شوند. کافه بار Wave نیز نوشیدنی‌های سبک سرو می‌کند. در نهایت باید بگوییم که این ریزورت زیبا، ۲ ساعت رانندگی با ماشین یا کشتی از فرودگاه کرابی فاصله دارد.

آدرس: 139Moo 8 Lanta Yai Island, Krabi, 81150 Ko Lanta, Thailand

 

The Elements Krabi Resort

و در آخر سری می‌زنیم به این ریزورت رمانتیک ۴ ستاره که با ۶۵ اتاق دنج و راحت، در کنار ساحل Klong Muang واقع شده است. گفتنی است تمام اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع و بالکن خصوصی، چای‌ساز و قهوه‌ساز، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام اختصاصی و روم سرویس هستند.

برای خورد و خوراک می‌توانید از غذاهای لذیذ تایلندی و بین‌المللی در رستوران Sea-Breeze برای صبحانه، ناهار و شام برخوردار شوید و در صورت تمایل، می‌توانید غذا را در فضای بیرونی و مشرف به استخر فیروزه‌ای و مناظر بی بدیل اطراف صرف کنید.

همچنین این اقامتگاه، یک استخر روباز و امکانات سونا، وای فای رایگان و خدمات کرایه دوچرخه را به مهمانانش ارائه می‌دهد. در نهایت باید بگوییم که این ملک، حدود ۲۰ دقیقه رانندگی از ساحل آئو نانگ، تالاب پرنسس و غار فرا نانگ فاصله دارد. همچنین در ۳۷ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی کرابی واقع شده و در صورت درخواست، می‌توان از ترانسفر فرودگاهی برخوردار شد.

آدرس: 189Moo 3, Tambon Nongtalay, Amphoe Muang, Krabi, 81000 Klong Muang Beach, Thailand

۲۴ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران