معرفی تور یک روزه صخره نوردی در کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
معرفی تور یک روزه صخره نوردی در کرابی

کرابی یکی از زیباترین جزیره‌های تایلند است که به اندازه پوکت و پاتایا شلوغ نیست اما به اندازه‌ی تمام جزیره‌های توریستی تایلند از جمله پوکت و پاتایا زیباست. جزیره‌ای که سواحل بسیار زیبایی دارد و یکی از بهترین نقاط تایلند برای غواصی محسوب می‌شود. جزیره‌ای جادویی برای داشتن یک ماه عسل رویایی. جزیره‌ای که در تمامی روزهای هفته در آن تورهای هیجان‌انگیز برگزار می‌شود. تورهایی ماجراجویانه از چند ساعت گرفته تا چند روز. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال شرکت در یک تور هیجان‌انگیز یک روزه هستید همراه ما باشید تا تور صخره‌نوردی این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


تور صخره نوردی یک روزه در ساحل Railay

اگر می‌خواهید یک روز سراسر متفاوت در کرابی داشته باشید، اگر تصمیم دارید به هیجان بیایید و آدرنالین خونتان بالا برود، اگر دوستدار یک ماجراجویی گروهی هستید در سفر با تور کرابی، در این تور ثبت‌نام کنید و تا همیشه خاطره‌ی خوشش را با خود داشته باشید. توری که ۹ ساعت به درازا می‌کشد و برگزارکنندگان آن شما را از محل اقامتتان در کرابی سوار می‌کنند تا به ساحل بیاورند و از ساحل با قایق شما را به نقطه‌ای می‌برند که انواع صخره‌ها؛ برای صخره‌نوردهای مبتدی تا حرفه‌ای قرار دارند. پس از اتمام این تور نیز شما را مجددا به محل اقامت‌تان در کرابی بازمی‌گردانند. تصور نکنید اگر صخره نورد نیستید این تور برای شما مناسب نیست. این تور برای همه‌ی علاقه‌مندان به ماجراجویی مناسب است. چرا که هم تجهیزات کامل و مناسب به شرکت‌کنندگان داده می‌شود و هم زیر نظر یک مربی مجرب می‌توانید دست به این تجربه بزنید.

 

تور تایلند و ماجراجویی در سواحل کرابی

صخره نوردی در کرابی

امکانات تور صخره‌نوردی یک روزه کرابی در ساحل Railay

  1.  سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شرکت‌کنندگان در کرابی
  2.  قایق سواری در ساحل Railay
  3.  ارائه‌ی تجهیزات کامل صخره نوردی
  4.  ارائه نوشیدنی آب
  5.  پذیرایی وعده غذایی ناهار
  6.  بیمه‌ی حوادث
  7.  راهنمای حرفه‌ای برای مراقبت و آموزش

صخره نوردی در کرابی

شرایط تور صخره‌نوردی یک روزه کرابی در ساحل Railay ‌

این تور در ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و تا حدود ساعت ۶ عصر به درازا می‌کشد. توری که برای برپایی آن حداقل ۲ نفر لازم است و حداکثر تعداد کسانی که می‌توانند در آن شرکت کنند ۳۰ نفر است. طبق نقشه‌های زمین شناسی و جغرافیایی، کرابی ساحل جذاب‌ترین صخره‌ها را برای نوردیدن است. بنابراین باید بدانید این جزیره بهشت صخره نوردان به شمار می‌آید. اما اگر شما صخره نورد نیستید نگران این امر نباشید. در سفر به این جزیره می‌توانید صخره‌نوردی را تجربه کنید. آن هم با بهترین امکانات و بهترین مربی. فقط کافی است اندکی آمادگی بدنی داشته باشید و سری پرشور تا طناب را به کمرتان ببندید، به صخره‌ها چنگ بیندازید، جا پایتان را محکم کنید و از سنگی که پیش رویتان قرار دارد و تصور می‌کردید نمی توانید بالا بروید، صعود کنید. این ورزش به تقویت اراده‌ی شما بسیار کمک می‌کند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در آن شرکت کنید.

 

خرید ۶ سوغاتی عالی در سفر به کرابی

صخره نوردی در کرابی

جدای از صخره نوردی، با شرکت در این تور می‌توانید در یکی از زیباترین سواحل کرابی زمان صرف می‌کنید، ناهار نوش جان کنید، با قایق در آن ماجراجویی کنید، دوستان جدید پیدا کنید، از یکی از غارهای دیدنی کرابی دیدن کنید و حسابی خوش بگذرانید. بنابراین شرکت در این تور را فقط محدود به صخره نوردی نبینید. صخره نوردی بخشی از این تور یک روزه است.


چه کسانی نمی‌توانند در تور صخره‌نوردی یک روزه کرابی در ساحل Railay شرکت کنند.به جز موارد زیر شرکت در این تور برای تمامی افراد بزرگسال آزاد است.

  1. افرادی که بیماری‌های قلبی دارند یا بیماری‌های خاصی دارند که داروهای ویژه مصرف می‌کنند.
  2. خانم‌های باردار اجازه‌ی شرکت در این تور را ندارند.
  3. افراد دارای معلولیت‌های حرکتی و ویژه اجازه شرکت در این تور را ندارند.

 

هتل‌های ارزان قیمت کرابی به همراه استخر و در جوار ساحل

صخره نوردی در کرابی

نکات ویژه درباره تور صخره‌نوردی یک روزه کرابی در ساحل Railay

  1. برای شرکت در این تور باید از قبل تور را رزرو کنید و در صورتیکه ۲۴ ساعت تا برگزاری تور زمان باقی مانده باشد می‌توانید حضورتان در تور را کنسل کنید و تمامی پولی که برای شرکت در تور پرداخت کرده‌اید را پس بگیرید.
  2. شرکت در این تور منوط به شرایط آب و هوایی مناسب است. اگر شرایط جوی مناسب نباشد تور کنسل می‌شود و یا به یک روز دیگر موکول می‌شود که اگر بخواهید می‌توانید در روزی دیگر در آن شرکت کنید. در صورت کنسل شدن تور تمامی پول پرداخت شده به شما عودت داده خواهد شد.
۲۱ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران