۷ تور ماجراجویانه و جذاب گردشگری در سفر به کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
۷ تور ماجراجویانه و جذاب گردشگری در سفر به کرابی

کرابی یکی از جزیره‌های دنج و کمتر شناخته شده‌ی تایلند به حساب می‌آید که در چند سال اخیر توانسته است بهترین امکانات تفریحی و اقامتی تایلند را در خود جمع آورد. جزیره‌ای بکر و خاص که می‌شود در آن هم روزهای آرام داشت و هم روزهای پرشور. جزیره‌ای که پر از گوشه‌ی دنج است برای سپری کردن روزهای عاشقانه‌ی عمر. جزیره‌ای که اقامتگاه‌هایش بهترین اقامتگاه‌های تایلند برای ماه عسل زوج‌ها به حساب می‌آیند. در سفرتان با تور تایلند به کرابی اگر به دنبال ۷ تور ماجراجویانه‌ی جذاب هستید همراه ما باشید تا یک یه یک این تورها را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- تور چهار جزیره (Krabi 4 island tour)


بازدید از ۴ جزیره‌ی زیبای اطراف کرابی که ۵ ساعت به درازا می‌کشد یکی از تورهای پرطرفدار این جزیره به حساب می‌آید. توری که شما را قایق‌های موتوری سریع السیر به دیدن ۴ جزیره‌ی خیلی کوچک در دل آبهای اطراف کرابی می‌برند و این امکان را برای شما فراهم می‌آورند که عکس‌های جذاب از خودتان بیندازید. توری که قیمت زیاد گرانی ندارد و تعداد زیادی از جوانان مشتاق به شرکت در آن هستند.

 

 پوکت یا کرابی، کدام یک برای سفر بعدی شما مناسبند؟ 

 

 

تور چهار جزیره

 


۲- بازدید از جزیره فی‌فی


فی‌فی یکی از زیباترین و برترین جزیره‌های توریستی تایلند به حساب می‌آید که بیشتر گردشگران این کشور مشتاق دیدن آن هستند. جزیره‌ای جادویی با آب‌های شیشه‌ای و ساحلی با شن‌های سپید. جزیره‌ای که برترین تفریحات آبی تایلند از جمله غواصی را در آن می‌توان انجام داد. جزیره‌ای پر از مکان‌های دنج برای انواع دورهمی‌ها. در سفرتان به کرابی می‌توانید با تورهایی که ۸ ساعته تا ۲۴ ساعته برگزار می‌شوند به این جزیره بروید و حسابی خوش بگذرانید. تورهایی که با قایق‌های موتوری پر سرعت شما را به فی‌فی می‌برند و دوباره به کرابی بازمی‌گردانند.

 

 بهترین کارهایی که می‌توانید در کرابی انجام دهید

 

 

جزیره فی‌فی

 


۳- جزیره جیمز باند


از زمانی که فیلم جیمز باند در حوالی کرابی ساخته شد، این جزیره به شهرت جهانی رسیده و حالا اگر دوست داشته باشید از تپه‌ها و خشکی‌های فیلمبرداری شده در این فیلم بازدید کنید می‌توانید در توری ۸ ساعته ثبت نام کرده و به دیدن آنها بروید. توری که بدون شک بسیار لذت‌بخش خواهد بود و امکان انداختن برترین عکس‌های اینستاگرامی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این تور توسط شرکت‌های مختلفی همه روزه در کرابی برگزار می‌شود و شرکت در آن یک روز از سفر شما به کرابی را به آن اختصاص می‌دهد.

 

 ۷ ماجراجویی طبیعی و جذاب در کرابی

 

 

جزیره جیمز باند

 


۴- تور تماشای غروب آفتاب در دریای آندامان


اگر دوست دارید در قلب آب‌های تمییز و زیبای دریای آندامان به همراه یک کشتی کروز غوطه بخورید، در سفر به کرابی شرکت در این تور را به شما توصیه می‌کنیم. توری که ۷ ساعت به درازا می‌کشد و در آن شما می‌روید به جاییکه آبی آسمان و دریا یکی می‌شود. در این تور فرصتی برای شما فراهم می‌آید که روی عرشه‌ی کروز بیایید و چشم بدوزید به غروب آفتاب درحالیکه می‌توانید بهترین قهوه‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را بنوشید. اگر در یک سفر عاشقانه به کرابی رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما در این تور شرکت کنید و خاطره‌های ماندگار برای خودتان بسازید.

 

 

دریای آندمان

 


۵- جزیره Hong


شرکت در توری که ۶ ساعت به درازا می‌کشد و با قایق‌های موتوری پر سرعت شما را به جایی می‌برد خلوت و دنج یکی از بهترین تصمیمات شما در سفر به کرابی خواهد بود. هونگ یکی از جزیره‌های عالی اطراف کرابی به حساب می‌آید که امکان شنا کردن را برای بازدیدکنندگانش فراهم آورده است. جزیره‌ای با شن‌های سپید فام که تفریحات دیگری نظیر صخره‌نوردی، ماهی‌گیری، گشت و گذار در جنگل‌های استوایی و نوش جان کردن بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها در کافه‌های دنج را برای مهمانانش فراهم آورده است.

 

 کرابی را بعد از تجربه‌ی این ۱۰ تفریح هیجان‌انگیز ترک کنید! 

 

 

جزیره Hong

 


۶- Ao Thalane


بازدید از این روستا که یکی از روستاهای مخصوص ماهی‌گیری در کرابی به حساب می‌آید یکی از خاطره‌انگیزترین بازدیدهای شما خواهد بود. چرا که باید با یک قایق پارویی به آن بروید و این شیوه از سفر یک کشف و شهود با خودش به همراه دارد. این تور یکی از تورهای خانوادگی پرطرفدار در کرابی به حساب می‌آید که غالبا ۴ ساعت به درازا می‌کشد. شرکت در این تور جدای از پارو زدن و قایق‌سواری، جدای بازدید از یک روستای جذاب، امکان ماهی‌گیری را نیز برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

 کرابی؛ شهر ماجراجویی‌های جذاب

 

 

Ao Thalane

 


۷- کشف جنگل بارانی


رفتن به پارک ملی کلانگ توم قطعا یکی از برنامه‌ی بازدید تمامی گردشگران کرابی به حساب می‌آید. چرا که این پارک ملی یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری کرابی به حساب می‌آید و شما با رفتن به آن به دیدن شگفت‌انگیزترین تصاویر کرابی می‌روید. تصاویری که شامل برکه‌های آب، جنگل‌های پیچ در پیچ و صخره‌های بلند بالاست. این تور غالبا یک روز از سفر شما به این جزیره را به خودش اختصاص می‌دهد و برایتان خاطره‌های ماندگار می‌سازد.

 

 

کشف جنگل بارانی

۰۶ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران