فعالیت‌های متفاوت و جذاب در کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
فعالیت‌های متفاوت و جذاب در کرابی

کرابی جزیره‌ای زیبا با سواحلی استثنایی است که یکی از مقاصد گردشگری مهم در تور تایلند به شمار می‌آید. این بهشت کوچک جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد اما تنها چند مورد از آن‌ها بیشتر در مقالات گفته شده و خیلی از گردشگران نیز تنها با همان‌ها آشنا هستند. اما امروز ما قصد داریم چند فعالیت متفاوت را به شما معرفی کنیم. فعالیت‌هایی که می‌توانید در کنار بازدید از مهم‌ترین دیدنی‌های کرابی، سری به آن‌ها نیز بزنید و سفر خود را متفاوت و البته متنوع‌تر کنید.

 

۱- چشمه‌های آب گرم کرابی

بعد از یکی دو روز بودن در کرابی، شنا کردن، پیاده روی‌های ممتد و گشت و گذار در نقاط مختلف این جزیره، بد نیست خود را مهمان چشمه‌های آب گرم فوق‌العاده زیبا و البته آرامش بخش کنید. با توجه به وجود اسپاهایی اطراف این چشمه، برنامه‌های یک روز کامل یا نیم روزه استراحت، ماساژ و ... برای این مکان وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. بهترین اسپا که چسبیده به این چشمه‌های زیبا و همچون استخر‌های کوچک کنار هم چیده شده‌اند، Wareerak Hot Spring Retreat است.

 

آشنایی با جاذبه‌های جذاب کرابی

۲- کروز سواری برای تماشای غروب آفتاب

گردش‌هایی که با نام M/Y Lalida Sunset Cruise by Aonang Fiore برگزار می‌شود، یکی از بهترین گشت‌های دریایی در کرابی است که در سایه‌ی گشت‌های تفریحی متعدد گم شده و خیلی از گردشگران آن را از یاد می‌برند. در این سفر آرامش بخش، شما مهمان یک کشتی کروز دوست داشتنی با عرشه‌ای نسبتا بزرگ هستید و می‌توانید شام را در این مکان میل کرده و منظره‌ای بسیار زیبا از غروب خورشید را در یکی از بهترین‌ جاهای کرابی به این منظور، تماشا کنید.

۳- شنا در میان پلانکونت‌های بیولومینسنت

بیولومینسنت‌ها نوعی پلانکتون هستند که وقتی تکان می‌خورند، از خود نور ساطع کرده و همچون کرم‌های شب‌تاب در دریا، تصویری زیبا در شب را از خود به نمایش می‌گذارند. رنگ آبی این موجودات خاص در دل شب، تصویری شگفت‌انگیز است که در تور کرابی نباید آن را از دست بدهید. در روزهایی که هوا صاف بوده و ماه کامل باشد، شما می‌توانید این واقعه را در تامبون کائو تانگ مشاهده کنید.

 

تور تایلند و ماجراجویی در سواحل کرابی

۴- پارک Tree Top Adventure

این مکان با پارک‌های آبی و بازی که در کرابی یا دیگر نقاط تایلند می‌بینید کاملا متفاوت است. جایی که بازی‌های هیجان انگیز آن همگی روی درخت‌ها ساخته شده و فعالیت‌های آن شامل راه رفتن روی طناب، زیپلاین، جا به جا شدن میان درختان و بازی‌های این چنینی می‌شود. چند زیپلاین عالی و هیجان انگیز در این پارک وجود دارد که شما را از لا به لای درختان در مسافتی طولانی رد خواهد کرد. همچنین شما می‌توانید با دوچرخه‌های آویزان در هوا سواری کنید یا با دوستان خود در مسابقه‌های عجیب اما هیجان انگیز شرکت نمایید.

۵- رفتن به کوه کائو کاناپ نام

مسیرهای طبیعت گردی متفاوتی در کرابی هستند که شما می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. اما اگر بخواهیم جایی ورای مسیرهای خیلی معروف که مملو از جمعیت گردشگران هستند را به شما معرفی نماییم، حتما باید از "کائو کاناپ نام" اسم ببریم. این مسیر جنگلی به چند نقطه‌ی خیلی خاص و جالب در کرابی منتهی می‌شود که یکی از آن‌ها صخره‌های شکافته شده‌ای هستند که شما می‌توانید تاریخ این صخره‌ها را در میانشان تماشا کنید. همچنین یک غار زیبا و البته بزرگ که حتما باید با طناب‌های مخصوص واردش شوید در این مسیر وجود داشته که پیش‌تر منزلگاه انسان‌های نخستین بوده است و یک حالت موزه‌ی مردم شناسی نیز دارد. مسیرهای جنگلی زیبا و در نهایت یک برکه‌ی زیبا، آخرین ایستگاه شما در این مسیر طبیعت گردی خواهد بود.

 

گردشی یک روزه و خانوادگی در پارک‌های ملی کرابی

۶- کو کلانگ

این محل را به دلایل زیادی می‌توان پیشنهاد کرد. اگر در سفر به کرابی به کو کلانگ رفتید، می‌توانید در رستورانی آبی غذا بخورید، با قایق‌های چوبی به دل جنگل‌های حرا زده و از تالابی که در این منطقه است دیدن کنید. کو کلانگ در کنار زیبایی منحصر به فردی که دارد، یکی از بهترین جاها برای تفریح و طبیعت گردی به شمار می‌رود.

۷- مرداب پرنسس در ساحل پرا نانگ

در نهایت اگر می‌خواهید زیباترین و خاص‌ترین عکس‌ها را در کرابی بگیرید و در یکی از زیباترین جاهای این شهر شنا کنید، حتما به ساحل پرانگ نانگ رفته و از آن‌جا وارد مرداب پرنسس شوید. البته در بعضی از ماه‌های سال، این تالاب گل آلود بوده و برای شنا مناسب نیست و در ماه‌های دیگر سال، پر شده از آبی شفاف و کریستالی، اما در هر زمانی از سال که در سفر به تایلند به تور کرابی بروید، می‌توانید عکس‌هایی فوق‌العاده در این محل بگیرید.

 

هتل‌های ارزان قیمت کرابی به همراه استخر و در جوار ساحل

۰۲ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران