۷ تفریح جذاب برای کوله‌گردانی که تنهایی به کرابی سفر می‌کنند

جاذبه‌های گردشگری کرابی
۷ تفریح جذاب برای کوله‌گردانی که تنهایی به کرابی سفر می‌کنند

کرابی جزیره‌ی زیبایی‌هاست. جزیره‌ی خلوت شب زنده‌داری‌هاست. جزیره‌ی دورهم جمع شدن تنهایی‌هاست. جزیره‌ی ماجراجویی‌هاست. جزیره‌ای که امکانات توریستی فوق‌العاده‌ای دارد و هرساله تعداد زیادی از مسافران را به خودش می‌کشاند. اگر اهل دریا و جنگل و اکتشاف هستید و تنهایی قدم به این جزیره می‌خواهید بگذارید همراه ما باشید تا ۷ کار جذابی که در این جزیره می‌توانید انجام بدهید را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 

۱- اگر اهلش هستید خال بکوبید

یکی از خاص‌ترین کارهایی که می‌توانید در این جزیره انجام بدهید تتو است. البته اگر اهلش هستید. اگر می‌خواهید در این جزیره یک چیزی ثبت کنید که سفرتان را هیچ وقت فراموش نکنید به شما توصیه می‌کنیم در سفر با تور کرابی به مراکز معتبر این جزیره برای خالکوبی بروید و این کار را انجام بدهید. مراکزی که تماما بهداشتی هستند و طرح‌های متنوعی را برای حک کردن روی بدن‌تان به شما پیشنهاد می‌کنند. مراکزی که درهای برخی‌هاشان به صورت شبانه‌روزی به روی مشتریان‌شان باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

۵ کار هیج‌انگیز برای روزهای بارانی در کرابی

 کرابی


۲- در تورهای دریانوردی شرکت کنید

اگر اهل ماجراجویی هستید و از کشف کردن لذت می‌برید باید بدانید در جزیره‌ی کرابی همه روزه تورهای مختلفی برگزار می‎شوند که طی شرکت در آنها می‌توانید به نقاط بکر و جذاب تشریف ببرید و بیش از دیدن و لذت بردن از آن نقاط بکر و جذاب، از مسیر رسیدن به این زیبایی‌ها لذت ببرید. یکی از جزیره‌های مشهور تایلند که فی‌فی نام دارد همه روزه میزبان تعداد زیادی از مسافران جزیره‌ی کرابی است که با تورهای دریانوردی به آن می‌آیند. جزیره هونگ و جیمز باند نیز از دیگر جزیره‌های مشهور کرابی برای کشف به وسیله‌ی تورهای دریانوردی هستند.

 

۷ تور ماجراجویانه و جذاب گردشگری در سفر به کرابی

  کرابی


۳- دوچرخه سواری کنید

اگر از آن دسته افرادی هستید که قوای جسمانی خوبی دارید و همینطور سری پر شور، به شما توصیه می‌کنیم در جزیره کرابی دوچرخه سواری کنید. این جزیره از دل جنگل‌های انبوهش و همینطور سواحلش، مسیرهایی را طراحی کرده است که شما می‌توانید در آنها رکاب بزنید و از لذت کشف کردن نقاط بکر بی‌بهره نمانید. در جزیره کرابی همه روزه تورهای زیادی برگزار می‌شوند که طی آنها می‎توانید به صورت گروهی رکاب بزنید و خوش بگذرانید. تورهایی که شرکت در آنها چندان گران نیستند و اگر با بوجه‌ای محدود نیز به کرابی رفته باشید می‌توانید در آنها شرکت کنید.

 

  کرابی


۴- به مراکز یوگای مشهور جزیره بروید

اگر تعادل میان روح و تن‌تان را گم کرده‌اید، اگر اهل این ورزش ویژه هستید و یا نیستید اما می‌خواهید بشوید، اگر می‌خواهید یک تفریح سراسر متفاوت در کرابی انجام بدهید به شما توصیه می‌کنیم به مراکزعالی یوگا در کرابی تشریف ببرید. مراکزی شیک و زیبا که برخی‌هاشان در فضای بیرونی و در طبیعت بکر کرابی با شما یوگا را تمرین می‌کنند. مراکزی که مدارک معتبر به شرکت‌کنندگان در دوره‌هایشان اعطا می‌کنند. مراکزی شناخته شده که برترین مربیان را در استخدام خود دارند. شرکت در برنامه‌های مختلف این مراکز چندان گران نیستند و به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم اگر به یوگا گرایش دارید حتما در سفر به کرابی به مراکز یوگای این جزیره سری بزنید.

 

سفری ۴ روزه به کرابی ؛ جزیره زیبایی‌های پنهان و ماجراجویی‌های جذاب

  کرابی


۵- به اسپاهای دنج جزیره بروید

کرابی پر از اسپاهای درجه یک و دنج است که رفتن به هرکدام از آنها یک تفریح عالی به شمار می‌آید. اسپاهایی واقع شده در طبیعتی بکر و یا در یک فضای مدرن فوق‌العاده. اسپاهایی که برترین ماساژورهای تایلندی در آن مشغول به کار هستند. اسپاهایی که انواع خدمات ماساژ را به شما ارائه می‌کنند. رفتن به این اسپاها جزو تفریحات لوکس به حساب می‎آید و هزینه‌ی آنها اندکی گران است. بنابراین اگر بودجه‌ی محدودی برای سفر با تور تایلند دارید شاید رفتن به آنها برای شما چندان عاقلانه نباشد.

 

  کرابی


۶- به معابد کرابی بروید

معابد یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشور تایلند هستند. اماکنی مذهبی که رویدادهای جالب توجهی در آنها جریان می‌یابند. اماکنی پر از جزئیات و اغلب واقع شده در طبیعتی بکر. اماکنی پر از شگفتی از بوداها و مجسمه‌ها. اماکنی که برای ورود به برخی از آنها باید پوشش‌تان مناسب باشد. یعنی شانه‌ها و پاهای خود را پوشیده باشید و بدون کفش یا هر پاپوش دیگری وارد آنها شوید.

 

۴ معبد معروف تایلند که در سفر به کرابی می‌توانید به دیدن آنها بروید

  کرابی


۷- به کلاب شبانه بروید

یکی از اصلی‌ترین تفریحاتی که در سفر به تایلند می‌توانید در آنها مشارکت کنید رفتن به کافه‌های شبانه است. کافه‌هایی که از حوالی غروب تا حوالی طلوع خورشید فعال هستند تا شما را به شور و هیجان بیاورند. کافه‌هایی که سبب می‌شوند شب‌های این جزیره را جای خواب بیدار بمانید و خوش بگذرانید. کافه‌هایی که تعداد زیادی از مسافران شهر کرابی به آنها مراجعه می‌کنند.

 

 کرابی

 

۲۹ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران