راهنمایی برای بازدید از استخرهای زمردین کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
راهنمایی برای بازدید از استخرهای زمردین کرابی

کرابی نقطه‌ای استثنایی است که بدون شک از اولویت‌های سفر با تور تایلند محسوب می‌شود. جزیره‌ای که دیدنی‌های بسیاری دارد و تنها به خاطر داشتن سواحل استثنایی نیست که معروف شده، بلکه طبیعت داخل جزیره نیز جاذبه‌های فراوانی برای گردشگران دارد. جنگل‌های بارانی، تپه‌های سرسبز، آبشارهای متعدد و البته استخرهای زمردین که از جمله معروف‌ترین نقاط کرابی محسوب شده، بعضی‌ها تنها به واسطه دیدن از آن به این جزیره سفر می‌کنند. برای رفتن به معروف‌ترینِ استخرها شما باید مسیری خاص را طی کرده و نکاتی را نیز باید در مورد این گردش بدانید که سعی کرده‌ایم در مقاله امروز این راهنما را به صورت کامل برایتان قید کنیم.


نکاتی کلی در مورد گردش چند ساعته به استخر زمردین کرابی


رفتن به این منطقه تنها بازدید و آبتنی در این استخر طبیعی زیبا نیست و شما وارد یک مسیر بسیار دیدنی خواهید شد که از جلوه‌های منحصر به فرد طبیعی بهره می‌برد. این مسیر و حوالی استخری که در مورد آن می‌گوییم، انواع درخت‌ها هستند که منزلگاه چندین نوع گونه‌ی متفاوت پرندگان بوده و می‌توانید به تماشای آن‌ها نیز بنشینید. خود استخر یکی از زیباترین نقاط تایلند محسوب شده و همیشه در چنین لیست‌هایی در بالاترین نقاط قرار می‌گیرد. یک آبگیر زیبا که به واسطه درختانی که در اطرافش هستند، همچون یک مروارید گران‌بها در پوسته‌ای پنهان شده است.

 

راهنمای سفری مقرون به صرفه به کرابی‌

 

استخرهای زمردین کرابی

 


فعالیت‌های منتخب: بازدید از پرندگان، سنا در استخر طبیعی، پیاده‌روی در طبیعت، بازدید از زیبایی‌های طبیعی
زمان بازگشایی: ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر
ورودی: ۲۰۰ بات برای بزرگ‌سالان، ۱۰۰ بات برای کودکان
دسترسی: سختی متوسط و به همراه پیاده روی در مسیر جنگلی


چه چیزی این سفر را تا این حد معروف کرده است ؟


زیبایی طبیعی که به دور آب کریستالی و فوق‌العاده شفاف استخر زمردین قرار گرفته، این مکان را تا این حد محبوب کرده است. شما می‌توانید بعد از پرداخت ورودی به این مکان راه پیدا کرده و وارد این استخر زیبا شده و در آب به زیبایی جنگل بارانی که آن را احاطه کرده است نگاه کنید. محیط و مسیر رسیدن به این مکان به گونه‌ای است که خانواده‌ها و گردشگران می‌توانند استخر رسیده و جو خانوادگی بسیار خوبی را پدید بیاورند. مسیر پیاده‌روی حدود ۸۰۰ متر است و نقطه آغازین آن از یک پناهگاه مخصوص حیوانات است و سپس شما وارد یک مسیر جنگلی بسیار زیبا می‌شوید و در بخش‌های مختلف آن می‌توانید به عکاسی مشغول شوید.

 

سواحل زیبا و پنهان تایلند به جز کرابی و پوکت

 

استخرهای زمردین کرابی

 


البته امکان انتخاب بین دو مسیر برایتان فراهم است. مسیر طولانی‌تر دارای چند آبشار و نقاط زیبا بوده که شما می‌توانید در آن‌جا نیز توقفی کوتاه کنید و مسیر کوتاه‌تر بیشتر برای این است که سریع‌تر به محل مورد نظر برسید. با این حال در هر دو مسیر مسلما چند حیوان زیبا و پرندگان متفاوت را بر روی درختان خواهید دید.


مشکلی هم برای رفتن وجود دارد؟


در نهایت مسیر رفتن به این مکان از یک جاده‌ی جنگلی می‌گذرد و خیلی ساده نخواهد بود. اگر چه یک نوجوان نیز به راحتی مسیر را طی می‌کند اما برای آن‌هایی که خیلی اهل دل زدن به جنگل نیستند، ممکن است مورد قبول نباشد. در روزهایی خاصی از سال که گردشگران به سمت کرابی هجوم می‌آورند، این مکان ممکن از شلوغ‌ باشد که در آن حالت، لذت بردن از آن سخت می‌شود.

 

زیباترین نقاط طبیعی کرابی برای سفری به اعماق بهشت

 

استخرهای زمردین کرابی

 


نکاتی که باید در نظر داشته بشاید


• اتاقی برای تغییر لباس، سرویس بهداشتی یا جایی برای فروش نوشیدنی یا غذا وجود ندارد
• نقطه شروع آخرین جایی است که شما فرصت خرید نوشیدنی و آب برای خود دارید، پس حتما با خود آب همراه داشته باشید
• لباس شنای خود را از قبل زیر لباستان بپوشید و با خود حوله برای بعد از شنا همراه داشته باشید

 

 

استخرهای زمردین کرابی

 


چطور به استخر زمردین کرابی بروید


این مکان ۶۰ کیلومتر از مرکز شهر کرابی فاصله دارد. شما ابتدا باید ماشین بگیرید، از تاک تاک استفاده کنید یا اینکه از قبل موتور کرایه کرده‌اید و سپس به منطقه طبیعی محافظت شده‌ی کائو نور چی می‌روید. اگر با خود ماشین برده‌اید می‌توانید با پرداخت ۳۰ بات از پارکینگ استفاهد کنید. از اینجا به بعد گردش‌ها به مقصد به همراه راهنما انجام می‌شود. همچنین تورهای گردشی نیز از خود کرابی به این مکان انجام می‌شود که بهترین گزینه برای شما خواهد بود و شما بدون اینکه نگران برنامه‌ریزی یا چیزهای دیگر باشید، تنها از گردش لذت خواهید برد.

 

۷ ماجراجویی طبیعی و جذاب در کرابی

 

استخرهای زمردین کرابی

۱۴ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران