گشت و گذاری جادویی در کرابی؛ جزیره رویایی تایلند

جاذبه‌های گردشگری کرابی
گشت و گذاری جادویی در کرابی؛ جزیره رویایی تایلند

کرابی یکی از خاص‌ترین جزیره‌های تایلند به حساب می‌آید که در چند سال اخیر شهرتی جهانی پیدا کرده است. جزیره‌ای که به آبهای تمیزش شناخته می‌شود و به جاذبه‌های بکر و کمتر کشف شده‌اش. جزیره‌ای که تمامی امکانات لازم برای سفرهای خانوادگی را در خود دارد و به دلیل در اختیار داشتن اقامتگاه‌های لوکس یکی از بهترین نقاط تایلند برای سفرهای عاشقانه به حساب می‌آید. جزیره‌ای که میزبان هیجان‌انگیزترین تورهای گردشگری است. در سفرتان با تور تایلند به این شهر اگر به دنبال گشت و گذارهای جادویی و هیجان‌انگیز هستید همراه ما باشید تا به نقاط مختلف این جزیره سری بزنیم و شما را بیشتر با نقاط مختلف این جزیره آشنا کنیم.


۱- بازدید از koh hong


koh hong جزیره‌ای خارج از کرابی است که غالبا تورهای یک روزه برای بازدید از آن برگزار می‌شود. تورهایی که طی شرکت در آنها می‌توانید به دیدن یکی از جذاب‌ترین نقاط تایلند بروید. آبهای زلال و شفاف، موجودات رنگ رنگ ناشناخته‌ی آبزی، صخره‌های آهکی و سواحلی شنی سپید فام همه و همه در ترکیب با هم فضایی را در این نقطه از تایلند به وجود آورده‌اند رویایی و جادویی. فضایی که به سرزمین ابدیت و جاودانگی می‌ماند. از معروف‌ترین تفریحاتی که در این نقطه از تایلند می‌شود انجام داد می‌توان به غواصی اشاره کرد. البته بیشتر غاصی‌های سطحی و برای افراد مبتدی.

 

راهنمایی برای بازدید از استخرهای زمردین کرابی

 

کوهونگ

 


۲- ساحل tubkaek


یک ساحل کمتر شناخته شده در کرابی که اگر اهل خلوت کردن، سکوت، آرامش، مدیتیشن و یوگا هستید به شما توصیه می‌کنیم به آن تشریف ببرید. جاییکه با شن‌های سپید فام و آبی زلال، زیباترین چشم‌انداز دریایی و ساحلی را برای شما به ارمغان می‌آورد. جاییکه مسیر رسیدن به آن گذر از جنگلی سرسبز است. اساسا به همین دلیل است که رویایی و جادویی به حساب می‌آید و حال بازدید کننده را به خوبی‌ها دگرگون می‌کند. در سفرتان با تور کرابی اگر می‌خواهید زیباترین غروب خورشید را ببینید به شما توصیه می‌کنیم به این ساحل تشریف ببرید و یک روز کاملا متفاوت از سفر به یک جزیره توریستی برای خود بسازید.

 

کو لانتا جزیره‌ای زیبا در نزدیکی کرابی

 

ساحل توبکائک

 


۳- پارک ملی khao phanom bencha


در سفرتان به کرابی اگر می‌خواهید به یک نقطه‌ی سحرآمیز بروید بدون شک گشت و گذار در این پارک ملی باید یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های شما باشد. گشت و گذاری که در طی آن به درختان انبوه تو در تو برمی‌خورید و بعد از پشت سر گذاشتن آنها می‌رسید به آبشارهای خنک هیجان انگیز. آبشارهایی که ایستادن زیر افشانه‌های آب آنها حال و هوایتان را عوض می‌کنند. این پارک خارج از جزیره‌ی کرابی واقع شده است و برای بازدید از آن باید از تور استفاده کنید. البته خودتان نیز اگر بخواهید به صورت فردی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

۱۰ کافه‌ی شبانه کرابی که در سفر به این جزیره باید به آنها بروید

 

پارک ملی خائو پانوم بنچا

 


۴- susan hoi


این نقطه از کرابی یکی از قدیمی‌ترین و متفاوت‌ترین نقاط آن به حساب می‌آید. جاییکه به قبرستان صف‌ها نامیده می‌شود از بس صدف‌ها و سنگ‌های تزئینی پر شده است. جاییکه طبق برآوردهای زمین شناسان به اندازه‌ی ۲۰ میلیون سال قدمت دارد و همین امر سبب شده است بسیار مورد توجه گردشگران باشد. در سفرتان به کرابی اگر اهل کشف کردن هستید و از پی بردن به چیزها و چیستی‌ها به هیجان می‌آیید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این نقطه از این جزیره تشریف ببرید.

 

گردشی یک روزه و خانوادگی در پارک‌های ملی کرابی

 

سوسای هوی

 


۵- چشمه‌های klong thom-hot springs


در محیطی جنگلی و پر درخت، چشمه‌های آب گرمی در این جزیره واقع شده‌اند که آب آنها میان ۳۰ تا ۴۵ درجه سانتی گراد حرارت دارند. چشمه‌هایی که جدای از هیجان‌انگیز و جذاب بودن، برای درمان دردهای مفاصلی و ناراحتی‌های پوستی بسیار تاثیر گذار هستند. چشمه‌هایی که نور از لای برگ درختان انبوه به آنها می‌تابد و سبب می‌شود دائما حالتی جادویی و رویایی بر آنها حاکم باشد. در سفرتان به کرابی اگر دنبال آرامش و سلامتی هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این چشمه‌های آب گرم تشریف ببرید تا به هدف‌تان برسید و یک روز سراسر متفاوت برای خود بسازید. چشمه‌هایی که استخرهای پلکانی ساخته‌اند و در دل جنگل‌های بارانی به وجود آمده‌اند.

 

زیباترین نقاط طبیعی کرابی برای سفری به اعماق بهشت

 

 آب گرم کلونگ توم

 


۶- پارک جنگلی thung teao fores


این پارکی یکی از شناخته شده‌ترین و شلوغ‌ترین جاذبه‌های دیدنی کرابی به حساب می‌آید که پرجمعیت بودن از حالت رویایی آن کاسته است اما چشمه‌های آبی مرموز، درختان انبوه گره خورده در یکدیگر، چشمه‌های آب گرم پنهان شده لابه‌لای صخره‌ها، و پستانداران کوچکی که در این منطقه زیست می‌کنند همگی به جادویی بودن آن اذعان دارند. پارکی که چه به صورت خانوادگی و چه به صورت مجردی به کرابی رفته باشید باید از آن دیدن کنید. چرا که یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این جزیره به حساب می‌آید و به شما امکان می‌دهد زیباترین عکس‌هایتان از سفر به کرابی را بیندازید.

 

 

پارک جنگلی تانگ تیائو

۱۶ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران