۸ حقیقت درباره جزیره زیبای کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
۸ حقیقت درباره جزیره زیبای کرابی

کرابی یکی از جزیره‌های شناخته شده در تایلند به حساب می‌آید که مسافران زیادی را به خودش می‌کشاند. جزیره‌ای که با رفتن به آن می‌توانید انواع تفریحات و دورهمی‌ها را تجربه کنید و برای خودتان روزهای خاطره‌انگیز بسازید. جزیره‌ای که شب‌های پر شور و روزهای پر رویدادی برای مسافرانش تدارک می‌بیند. جزیره‌ای که شب و روز نمی‌شناسد و هیچگاه به خواب نمی‌رود. جزیره‌ای که همواره بیدار است و در این بیداری برای شما صدها خاطره‌ی فراموش ناشدنی می‌سازد. اگر در فکر پیدا کردن یک مقصد عالی برای سفر با تور تایلند هستید همراه ما باشید تا جزیره کرابی را با جزئیات بیشتری خدمتتان معرفی کنیم. جزیره‌ای که در تایلند به اندازه پوکت و پاتایا معروف نیست اما به اندازه‌ی آنها جاذبه دارد.


۱- کرابی جزیره‌ای دنج


یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد جزیره‌ی کرابی آن است که در آن می‌توانید اقامتگاه‌های دنج و خاص پیدا کنید. اقامتگاه‌هایی در دل جنگل و یا مجاورت ساحل که اقامت در آنها به نوعی خودش یکی از خاطره‌انگیزترین تفریحات سفر به حساب می‌آیند. اقامتگاه‌هایی که هرکدام امکانات خاصی دارند و به میزان امکاناتی که به شما ارائه می‌دهند، هزینه‌های متفاوتی نیز از شما دریافت می‌کنند. اقامتگاه‌های دنج و عاشقانه کرابی را تبدیل به یکی از رمانتیک‌ترین جزیره‌های تایلند کرده است. بنابراین اگر برای ماه عسل به دنبال یک شهر می‌گردید کرابی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

گشت و گذاری جادویی در کرابی؛ جزیره رویایی تایلند

 

کرابی


۲- کرابی جزیره صخره‌ها و صخره‌نوردی‌هاست


اگر اهل صخره‌نوردی هستید باید بدانید این نقطه از تایلند یکی از بهترین نقاط آن برای تجربه صخره‌نوردی به حساب می‌آید. نقطه‌ای پر از صخره‌های مرجانی که مراکز زیادی برای اجاره و آموزش صخره‌نوردی دارد. اگر هم اهل صخره‌نوردی نیستید باید بدانید این جزیره با دراختیار داشتن صخره‌های بلند بالا یکی از جذاب‌ترین نقاط تایلند برای انداختن عکس‌های شگفت‌انگیز به حساب می‌آید.

 

کرابی


۳- کرابی جزیره شیرجه‌هاست


اگر اهل شنا و شیرجه زدن هستید باید بدانید صخره‌های این جزیره امکانی را برای شما فراهم می‌آورند که این جزیره را تبدیل به یکی از بهترین نقاط تایلند برای شیرجه زدن می‌کنند. امکانی که در باقی جزیره‌های تایلند کمتر می‌توانید نظیرش را بیابید.

۷ تور ماجراجویانه و جذاب گردشگری در سفر به کرابی

 

کرابی


۴- کرابی جزیره ماجراجویی‌های دریایی است


اگر اهل قایق سواری و پارو زدن هستید، اگر اهل دل به دریا زدن و آب هستید، اگر اهل ماجراجویی هستید باید بدانید در این جزیره امکانی برایتان فراهم آمده است که می‌توانید با اجاره قایق و کشتی بزنید به قلب آب و بروید به جاهای دنج و ناب. با قایق‌هایی که در این جزیره می‌توانید کرایه کنید، می‌روید به غارها و خشکی‌های کوچک در دل آب‌های زلال و شفاف. هر روزه در این جزیره تورهای دریاگردی زیادی برگزار می‌شوند که علاقه‌مندان زیادی دارند.

 

کرابی


۵- کرابی جزیره‌های ساحل‌های درجه یک است


کرابی یکی از بهترین جزایر تایلند به حساب می‌آید که سواحل درجه یکی دارد. سواحلی که با رفتن به آنها می‌توانید انواع تفریحات آبی و دریایی را تجربه کنید. سواحلی که غواصی یکی از مهمترین تفریحات آن به حساب می‌آید. سواحلی سپید فام که در پناه شن‌ها و ماسه‌هایش می‌توانید آفتاب بگیرید و هرگاه احساس کردید دل زدن به آب را دارید بزنید به دل آب.

جزایر زیبا اما پنهان اطراف کرابی

 

کرابی


۶- کرابی جزیره دورهمی‌های شبانه است


اگر شب‌های سفر نمی‌خواهید در سکوت و آرامش به خواب بروید و اگر نمی‌خواهید بدون شور و هیجان شب‌های سفر را تجربه کنید باید خدمتتان عرض کنیم که کرابی یکی از بهترین جزیره‌های تایلند برای دورهمی‌های شبانه است. کافه‌های شبانه بسیاری در کرابی وجود دارند که با رفتن به آنها می‌توانید شب را زیر نور ماه و چراغ‌های نئونی به صبح برسانید و حسابی خوش بگذرانید. کافه‌هایی که بیشترشان ساحلی هستند.

دنج‌ترین کافه‌های کرابی ؛ جزیره‌ی خوشگذرانی‌های تایلند

 

کرابی


۷- کرابی جزیره‌ی سرسبزی‌ و جنگل‌هاست


آنهایی که اهل سکوت و آرامش طبیعت هستند باید بدانند که کرابی یکی از بهترین نقاط تایلند است که با رفتن به آن می‎توانند پناه ببرند به درختان و جنگل. جزیره‌ای که اقامتگاه‌های جنگلی کم ندارد و تورهای زیادی همه روزه برگزار می‌کند تا مسافرانش را با سرسبزی‌هایش آشنا کند. جنگل‌ها و سرسبزی‌های این جزیره از بهترین نقاط تایلند برای یوگا به حساب می‌آیند. بنابراین اگر اهل یوگا هستید جدی‌تر درباره سفر به این جزیره و شرکت در مراکز عالی یوگای کرابی تحقیق کنید.

 

کرابی


۸- کرابی خانه معبد ببر است


غار ببر یکی از معبدهای معروف کرابی به حساب می‌آید که در ارتفاع واقع شده است. معبدی که مسیر رسیدن به آن از زیبایی‌های تایلند به حساب می‌آید. معبدی که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریا و جنگل مقابل دیدگان‌تان قرار می‌دهد. معبدی که رد پای بودا در آن ثبت شده است و مجسمه‌های کوچک و بزرگی در آن نگهداری می‌شود. معبدی که یکی از پرستشگاه‌های اصلی کشور تایلند به حساب می‌آید.

۳۰ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران