۱۰ کافه‌ی شبانه کرابی که در سفر به این جزیره باید به آنها بروید

جاذبه‌های گردشگری کرابی
۱۰ کافه‌ی شبانه کرابی که در سفر به این جزیره باید به آنها بروید

کرابی یک قطعه از بهشت است که روی زمین جا مانده. جایی دنج و پر رویداد که مسافران خاص و ویژه‌ی تایلند را به خودش می‌کشاند. جزیره‌ای زلال با آبهایی شفاف که یکی از بهترین نقاط تایلند برای غواصی کردن به حساب می‌آید. جزیره‌ای پر شور و حال برای انواع تفریحات آبی، ساحلی و دریایی. در سفرتان با تور تایلند به این شهر اگر به دنبال کافه‌های پرهیجان شبانه هستید. همراه ما باشید تا ۱۰ کافه‌ی برتر این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. کافه‌هایی که حال و هوایتان را عوض می‌کنند و شب‌هایی خاص از این جزیره برایتان می‌سازند.

 


۱- Art momma rasta


یک کافه‌ی شبانه‌ی عالی برای انواع دورهمی‌ها و زمان صرف کردن‌ها. کافه‌ای که منوع متنوعی از انواع نوشیدنی‌ها دارد و بهترین‌هایش را با قیمت‌های مناسب به مهمانانش عرضه می‌کند. کافه‌ای که در تمامی روزهای هفته درهایش از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۳ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. کافه‌ای که در بعضی شب‌ها هنرمندان این شهر و یا هنرمندان دوره گرد در آن به اجرای موسیقی زنده می‌پردازند.

 

 ۷ رستوران ویژه کرابی که در آنها می‌توانید غذاهای سنتی نوش جان کنید 

 

 

 Art momma rasta

 


۲- Chu A Pa studio


یک کافه‌ی با صفا. از آن کوچک‌های دارای هویت. از آنها که هم مکان و فضایش و هم منویش برای آن یک شخصیت خاص به وجود می‌آورند. کافه‌ای که شما را معتاد به خودش می‌کند. یعنی اگر یک شب به آن رفتید آنقدر وابسته می‌شوید که در تمامی شب‌های اقامت‌تان در کرابی به آن بروید.

 

 

Chu-A-Pa studio 

 


نشانی: جاده پروکسا یوتیس ۹۲

 


۳- Factory beer Garden


در سفر به کرابی اگر علاقه‌مند بودید به یک کافه‌ی شبانه‌ی عالی در یک فضای باز تشریف ببرید باید به این کافه بروید. جاییکه یک کافه‌ی محلی به حساب می‌آید و نوشیدنی‌هایش خاص شرق آسیا و کرابی هستند. کافه‌ای که در بعضی شب‌ها موسیقی زنده توسط نوازندگان اهل شور و حال در آن نواخته می‌شود. کافه‌ای که در تمامی شب‌های سال درهایش تا زمانی که مهتاب سوسو می‌زند به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

 Factory beer Garden

 


نشانی: تامبون پاک نام، جاده ماهارج ۲۱۱

 


۴- Hobby Hops


یک کافه‌ی بی‌نظیر برای همه‌ی آنهایی که می‌خواهند با انواع توریست‌ها از ملیت‌های مختلف ارتباط برقرار کنند و خوش بگذرانند. کافه‌ای که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است و بیش از هرچیز مبلمان و تزئیناتش به چشم می‌آید. کافه‌ای که همه روزه از ساعت ۵ عصر تا ۲ نیمه شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین نوشیدنی‌ها پذیرایی می‌کند.

 

دنج‌ترین کافه‌های کرابی ؛ جزیره‌ی خوشگذرانی‌های تایلند

 

 

 Hobby Hops

 


نشانی: جاده خونگخا ۲

 


۵- Chang


یک کافه‌ی جوانانه‌ی عالی. از آنها که نمونه‌اش در جزیره‌ی پوکت زیاد پیدا می‌شود. کافه‌ای ساحلی با نوشیدنی‌های ارزان قیمت. کافه‌ای که شب‌های کرابی را زنده می‌کند و مسافرانش را بیدار نگه می‌دارد. درهای این کافه در تمامی روزهای هفته به جز یکشنبه‌ها تا ساعت ۳ نیمه شب به روی مشتریاش باز است و از آنها با موسیقی و رقص و دورهمی پذیرایی می‌کند.

 

 

 Chang

 


نشانی: تامبون آئو نانگ

 


۶- Get Rad’s


یک کافه‌ی پرشور. از آنها که شاید ظاهرش با کافه‌های معمولی هیچ تفاوتی نداشته باشد اما رویدادها و مهمانانش به آن شخصیت دیگری می‌بخشند. کافه‌ای که در منویش انواع نوشیدنی‌ها موجود است تا هرچه شما دوست داشته باشید را پوشش بدهد. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۴ عصر تا ۳ نیمه شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

 Get Rad’s

 


نشانی: تامبون آئو نانگ، ۴۲۰۳

 


۷- The irish embassy


یک کافه‌ی عالی برای آنهایی که می‌خواهند بهترین نوشیدنی‌ها را در کنار بهترین خوراکی‌ها اعم از اسنک‌ها و پاستاها و پیتزاها نوش جان کنند. کسانی به این کافه می‌روند که نگران اضافه وزن نیستند و می‌خواهند حضورشان در کرابی را جشن بگیرند و خوش بگذرانند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

بعد از ماجراجویی در کرابی، در این ۱۰ رستوران برتر غذا بخورید

 

 

 The irish embassy

 


۸- The Last


کافه‌ای ساحلی، عالی و بی‌نظیر. از آنها که میز و صندلی‌های چوبی دارد و زیر نور چراغ‌های زرد رنگ به حیات خودش ادامه می‌دهد. از آنها که یک شب خاطره‌انگیز برای مسافران کرابی می‌سازد و نوشیدنی‌های نسبتا ارزان قیمت به مسافران این جزیره می‌دهد. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

 The Last

 


نشانی: تامبون آئو نانگ

 


۹- Sunflower


این کافه‎ی شبانه در خارج از کرابی، در فی‌فی واقع شده است. جزیره‌ای نزدیک به کرابی که تقریبا همه‌ی مسافران کرابی یک روز از سفر خودشان با تور کرابی را به این جزیره اختصاص می‌دهند. در سفرتان به کرابی اگر دنبال شور و هیجان شبانه بودید می‌توانید به این کافه بروید و خوش بگذرانید.

 

 

 Sunflower

 


۱۰- Reggae


یک کافه‌ی خاص در کرابی که با رفتن به آن می‌توانید به تماشای ورزش موتای بنشینید. ورزشی رزمی مانند بوکس. ورزشی که زادگاهش کشور تایلند است. در این کافه هنگامیکه بهترین نوشیدنی‎‌ها را نوش جان می‌کنید می‌توانید یک ورزش پر هیجان را نیز به نظاره بنشینید. درهای این کافه هر شب از ساعت ۹ تا ۱ به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

 Reggae

 


نشانی: آئو نانگ

۰۲ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران