۶ اسپای معروف کرابی ؛ جزیره‌ی زیبایی‌های بی‌انتها

جاذبه‌های گردشگری کرابی
۶ اسپای معروف کرابی ؛ جزیره‌ی زیبایی‌های بی‌انتها

کرابی یکی از بهترین جزیره‌های تایلند است که زمستان و تابستان و بهار و پاییز نمی‌شناسد. جزیره‌ای که در تمامی روزهای سال آب و هوایی جذاب و عالی برای مسافرانش دارد و آنها را غرق در خوشگذرانی و شادی می‌کند. جزیره‌ای با بهترین سفرهای روزانه به نقاط بکر هستی از تلاقی آبها و صخره‌ها. جزیره‌ای که به اندازه‌ی پوکت و پاتایا معروف نیست و همین امر باعث می‌شود گردشگران خاص‌تر و ویژه‌تری داشته باشد. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال مراکزی عالی برای ماساژ و سلامتی هستید همراه ما باشید تا ۶ اسپای معروف این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Boossabakorn Deluxe


یک مرکز عالی و شیک برای آنهایی که می‌خواهند در یک طراحی مدرن و در یک امکانات عالی تن‌شان را به دست بهترین ماساژورها بسپارند. مرکزی که ۶ سرویس مختلف به مشتریانش ارائه می‌دهد و هرکدام از این سرویس‌های قیمت‌های مختلفی دارند. با رفتن به این مرکز جدای از آنکه می‌توانید ماساژ دریافت کنید می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های را نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. این مرکز یکی از بهترین اسپاهایی به حساب می‌آید که در یک سفر رمانتیک و عاشقانه می‎توانید به آن مراجعه کنید.

 

۷ رستوران ویژه کرابی که در آنها می‌توانید غذاهای سنتی نوش جان کنید

 

 

Boossabakorn Deluxe

 


۲- Wareerak hot springs


یکی از بهترین مکان‌های کرابی که با رفتن به آن می‌توانید هم ماساژ دریافت کنید و هم خدمات مربوط زیبایی و سلامتی. مکانی شگفت‌انگیز که مطابق با نظر کاربران تریپ ادوایزر امتیاز بالایی دارد. مرکزی که خدمات متنوع خود را در غالب سرویس‌های گوناگون به مشتریانش ارائه می‌دهد و جدای از این موارد استخر و سونایی نیز برای تفریح دارد. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. برای رفتن به این مرکز می‌توانید از طریق سایت ثبت‌نام کنید و تا ۲۴ ساعت قبل از مراجعه اگر کنسل کنید هیچ وجهی از شما به عنوان جریمه دریافت نمی‌شود.

 

 

Wareerak hot springs

 


۳- Panchiva spa


اگر علاقه‌مند به ماساژهای گیاهی هستید و می‌خواهید در یک فضای عالی انواع ماساژهای مربوط به شرق آسیا را دریافت کنید باید به این مرکز در کرابی تشریف ببرید. جاییکه آرامش روان و تن را برای شما به ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود جریان خون آزادانه و راحت به تمامی بافت‌های شما برسد. ماساژ سنتی تایلندی این مرکز در حدود یک ساعت زمان می‌برد و اگر می‌خواهید خدمات دیگری نیز دریافت کنید باید زمانی بیش از یک ساعت در این مرکز صرف کنید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح به روی مشتریانش باز است و از حضور انها استقبال می‌کند.

 

زیباترین نقاط طبیعی کرابی برای سفری به اعماق بهشت

 

 

Panchiva spa

 


۴- Ao Nang


دست‌های زنانه و یا مردانه به انتخاب خودتان، دستانی سبک بال در این مرکز روی پوست تن‌تان کشیده می‌شوند تا طراوت و شادابی را برای شما و پوست‌تان به ارمغان بیاورند. مرکزی که یکی از بهترین اسپاهای ساحلی کرابی به حساب می‌آید و همه روزه بازدیدکنندگان زیادی دارد. مرکزی که با روغن آلوئورا یا نارگیل و یا صدف تن مراجعه‌کنندگانش را ماساژ می‌دهد و برای آنها خاطره‌هایی خوش از بودن در کرابی می‌سازد. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و برای استفاده از خدمات آن حداقل باید یک ساعت زمان در آن صرف کنید. زمانی که جدای از گرفتن ماساژ می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های این جزیره را نیز در آن نوش جان کنید.

 

 

Ao Nang

 


۵- Phra nang spa


در یک جای بی‌نظیر و عالی که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به دریای آندمان دارد مرکزی واقع شده است که برای لذت بردن و خوش گذراندن در ان به شما توصیه می‌کنیم ۴ تا ۵ ساعت از سفر خود به کرابی را به بودن در آن اختصاص بدهید. مرکزی عالی برای آنهایی که هم می‌خواهند خدمات مربوط به ماساژ بگیرند و هم کسانیکه می‌خواهند خدمات مربوط به زیبایی و سلامتی. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

۵ تفریح فوق‌العاده و غیرمعمولی در کرابی؛ شهر زیبایی‌های پنهان

 

 

Phra nang spa

 


۶- Krabi Rainforest


در یک فضای آزاد، در جایی سرشار از زیبایی‌ها، در مکانی که می‌شود نفس کشید و لذت برد، در جایی که گرداگردش را درختان و گیاهان سرسبز پوشانده‌اند، مرکزی برای ماساژ وجود دارد که یکی از دنج‌ترین مراکز ماساژ کرابی به حساب می‌آید. جایی رمانتیک که اگر در یک سفر عاشقانه با تور تایلند به کرابی رفته‌ باشید بدون شک یکی از مکان‌هایی که اگر به آن بروید برایتان خاطره‌های فراموش ناشدنی می‌سازد همین اسپا است. این اسپا جدای از آنکه یک مکان عالی برای ماساژ و مراقبت از سلامتی و زیبایی به حساب می‌آید، یک مکان ویژه برای تفریحات آب نیز به حساب می‌آید. استخر این اسپا یکی از جذاب‌ترین استخرهای جزیره‌ی کرابی است.

 

 

Krabi Rainforest

۲۴ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران