خرید ۶ سوغاتی عالی در سفر به کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
خرید ۶ سوغاتی عالی در سفر به کرابی

کرابی یکی از بهترین جزیره‌های تایلند است که سالانه مسافران زیادی دارد و برای آنها خاطره‌های ماندگار می‌سازد. جزیره‌ای که به اندازه پوکت و پاتایا شناخته شده نیست اما به اندازه آنها جاذبه‌های تفریحی و گردشگری دارد. جزیره‎ای که برای سفرهای خانوادگی با تور تایلند یک گزینه عالی به حساب می‌آید و همچنین از آنجا که خلوت‌تر از پوکت و پاتایا است و مکان‌های دنج در خود زیاد دارد یکی از بهترین مکان‌های تایلند برای سفرهای عاشقانه و ماه عسل‌ها محسوب می‌شود. جزیره‌ای که پر از هتل‌ها، پلاژها و هاستل‌های رویایی برای اقامت کردن است. در سفرتان به این جزیره اگر به دنبال سوغاتی‌های خاص هستید همراه ما باشید تا ۶ سوغات خاصی که از این جزیره می‌توانید تهیه کنید را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- محصولات حصیری

محصولات حصیری یکی از سوغاتی‌های منحصر به فردی است که در سفر به تایلند و بازدید از بازارهای شهرهای مختلف این کشور زیاد می‌توانید آنها را بیابید. محصولاتی که بیشتر از چوب خیزران و یا بامبو تهیه می‌شوند و همین امر باعث شده است بسیار دوست داشتنی باشند. محصولاتی که قیمت‎‌های مناسبی دارند و زیاد خریداری می‌شوند. یکی از بهترین نقاط تایلند که شما می‌توانید این محصولات را خریداری کنید، جزیره کرابی است. در بازارهای کرابی به وفور می‌توانید لوازم مختلفی که از حصیر ساخته شده‌اند را بیابید و با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. لوازمی که برخی‌هاشان تزئینی و برخی‌های دیگرشان کاملا کاربردی مانند نگهدارنده‌های وسایل آشپزخانه هستند.

 

۸ حقیقت درباره جزیره زیبای کرابی


۲- لباس ورزشی

اگر به ورزش‌های رزمی علاقه‌مند هستید در این جزیره می‌توانید بهترین لباس‌های رشته‌های مختلف ورزشی از جمله موی‌تای،کنگ‌فو، کاراته و ... را خریداری کنید. لباس‌هایی که جنس‌شان مرغوب است و عموما تولیدکنندگان مطرح آنها را تولید کرده‌اند. اما مهمترین لباس و تجهیزات ورزشی که در این شهر می‌توانید خریداری کنید، تجهیزات مربوط به ورزش موی‌تای است. چرا که خاستگاه موی‌تای کشور تایلند است و این ورزش در این کشور به طور جدی دنبال می‌شود. در سفرتان به کرابی به شما توصیه می‌کنیم اگر وقت دارید و علاقه‌مند هستید به دیدن مسابقات ورزشی این رشته بروید و هیجان دیدن این ورزش را تجربه کنید.

 


۳- زیورآلات دست ساز

زیورآلات دست ساز از سوغاتی‌های مشهور شهر کرابی هستند که در بازارهای شبانه و روزانه این جزیره می‌توانید سراغ آنها را بگیرید. زیورآلاتی که غالبا دستبند و گردنبند هستند و در میان گردشگران مختلف جهان طرفداران زیادی دارند. زیورآلاتی که از جنس‌های مختلف چوبی تا فلزهای ارزان قیمت و گران قیمت ساخته شده‌اند. در سفرتان به کرابی اگر قصد دارید زیورآلات دست ساز گران قیمت که یا از طلا و یا از نقره تشکیل شده‌اند را بخرید حواستان باشد به مراکز معتبر مراجعه کنید تا خدایی ناکرده سرتان در این باره کلاه نرود.

 

۱۰ کافه‌ی شبانه کرابی که در سفر به این جزیره باید به آنها بروید


۴- محصولات ساخته شده از صدف

هرجا ساحل دارد صدف‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند و جزیره کرابی نیز از این قاعده استثنا نیست. در این جزیره اما هنرمندانی وجود دارند که از این صدف‌ها محصولات زیبا تولید می‌کنند و آنها را به فروش می‌رسانند. محصولاتی از جمله دستبندها و گردنبندها و گوشواره‌ها و ... . البته این محصولات صدفی فقط به زیورآلات محدود نمی‌شوند و شما می‌توانید برای عکس‌هایتان نیز قاب‌های صدفی زیبا بخرید و یا وسایل تزئینی منزل تهیه کنید. در سفرتان با تور کرابی از آنجا که محصولات صدفی زیاد گران نیستند به شما توصیه می‎‌کنیم آنها را به عنوان سوغاتی برای خود و یا دوستان‌تان خریداری کنید.

 


۵- ابریشم

ابریشم تایلندی از دیگر سوغاتی‌های درجه یک است که در شهرهای مختلف تایلند می‌توانید آن را بیابید و با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. ابریشمی که در بازارها و مرکز خریدهای کرابی می‌توانید سراغ آن را بگیرید و آن را متناسب با سلیقه‌تان خریداری کنید. این ابریشم‌ها بیشتر یا شال‌های رنگارنگ هستند، یا کیف‌ها و یا کمربندها. در سفرتان به تایلند اگر می‎خواهید برای نزدیکان‌تان سوغاتی‌های خوب خریداری کنید این ابریشم‌ها می‌توانند گزینه‌های بدی نباشند.

 

تجربه سفری فراموش نشدنی در کرابی با اقامت در بهترین هتل‌های ساحل رایلی


۶- وسایل چوبی منبت‌کاری شده

وسایل چوبی منبت کاری شده تایلندی هم زیباست و هم جدای از آنکه یک سوغاتی مادی است، یک سوغاتی فرهنگی نیز به حساب می‌آید. چرا که طرح‌های بومی جذابی دارند. این وسایل را در شهر کرابی به وفور می‌توانید پیدا کنید که هرکدام کاربری‌های مختلفی دارند. برخی‌هاشان تنها دکوری هستند و برخی‌های دیگر به عنوان وسایل آشپزخانه و غیره کاربرد دارند. وسایلی که طرح فیل بیشتر روی آنها کنده‌کاری شده است. در سفرتان به کرابی به شما توصیه می‌کنیم این سوغاتی‌ها را در اندازه‌های کوچک خریداری کنید تا در حمل و نقل آنها برایتان مشکلی پیش نیاید و دردسر ایجاد نشود.

 

۰۷ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران